Snap ik maar voor veel ouderen is het wel een uitkomst. Zeker de komende maanden als het weer ze ook nog eens dwingt om binnen te blijven. Ik ben team ouderenuurtjes, #freedebejaardenquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:18 schreef tesssssssss het volgende:
Mijn moeder ligt 's morgens om 07.00 uur te slapen.
Als je dan zegt " je moet nu boodschappen doen, ma," zegt ze ' ik dacht het niet."
![]()
![]()
Finale Spanje - Nederlandquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:37 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Belgie ingehaald![]()
[ afbeelding ]
Bron: https://ourworldindata.org/coronavirus-data-explorer
Ja, als het straks maar niet te hard gaat vriezen, want dan breekt iedereen zijn of haar nek (heup).quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Snap ik maar voor veel ouderen is het wel een uitkomst. Zeker de komende maanden als het weer ze ook nog eens dwingt om binnen te blijven. Ik ben team ouderenuurtjes, #freedebejaarden
Voor die ene week echte vries moeten ze maar even binnenblijven dan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, als het straks maar niet te hard gaat vriezen, want dan breekt iedereen zijn of haar nek (heup).
Ik snap wel het "uitje"
Maar in de winter is het dan nog zo donker, en straks als het vriest is het helemaal gevaarlijk.
Mijn buurvrouw had in haar eigen achtertuin al haar heup gebroken.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Voor die ene week echte vries moeten ze maar even binnenblijven dan.
Het is NL, niet de Noordpool. Het is hier een half jaar herfst.
Nee, en oma moet ook wel een herfst-stormpje kunnen handelen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je je hier elke winter een weg moet banen tussen de ijsberen, pinguïns en ijsbrekers
En als ze dan toch die kant op gaat, kan ze meteen een kratje bier meenemenquote:Op maandag 5 oktober 2020 07:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, en oma moet ook wel een herfst-stormpje kunnen handelen.
' Breng je voor mij nog een emmer Ben &Jerry;s mee oma?"
Cookie dough.![]()
Ja, Jupiler tweede krat gratis.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En als ze dan toch die kant op gaat, kan ze meteen een kratje bier meenemen
Lijkt me niet zinvol om er deze week eentje te doen, of ze moeten bepaalde regels willen aanscherpen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog een nieuwe persconferentie komt, of dat ze echt wachten tot over 2 weken.
Dat dacht ik net ook maar ik dacht" Ik zeg het niet want ik ga niet drama-queenen"quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog een nieuwe persconferentie komt, of dat ze echt wachten tot over 2 weken.
Ik denk dat het van de ziekenhuiscijfers afhangt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
Toevallig gisteren de agenda van de 2e kamer bekeken. Maar daar staat niets over deze aankomende week.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:54 schreef StateOfMind het volgende:
Volgende week dinsdag dan? Of gaan ze echt wachten tot maandag de 19e..quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Toevallig gisteren de agenda van de 2e kamer bekeken. Maar daar staat niets over deze aankomende week.
Het zal me niks verbazen als ze gewoon braaf wachten en daarmee (weer) kostbare tijd verloren laten gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag dan? Of gaan ze echt wachten tot maandag de 19e..
Het zou me bijna verbazen als het niet zo ging.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als ze gewoon braaf wachten en daarmee (weer) kostbare tijd verloren laten gaan.
We moeten tot 14 dagen wachten om de effecten te zien. Maar ik verwacht een afvlakking tot lichte daling eind van de week. Geen drop ofzo.quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:24 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag dan? Of gaan ze echt wachten tot maandag de 19e..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |