Echt heerlijke types ook, even een zaag en zeur mailtje naar de school sturen om ze eens goed de maat te nemen.quote:
Is de "mindkapjes" een tikfout of woordspeling?quote:
Mooie oplossing!quote:
Het is volgens mij een woordspeling van het meer treurige niveau.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is de "mindkapjes" een tikfout of woordspeling?
Beide.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Is de "mindkapjes" een tikfout of woordspeling?
Precies dit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Echt heerlijke types ook, even een zaag en zeur mailtje naar de school sturen om ze eens goed de maat te nemen.
Daar ben je dan druk mee in een tijd dat je je stinkende best doet om er wat van te maken met alles en iedereen die maar wat roept in de polder. Je bent wel als school verantwoordelijk voor je personeel en je leerlingen.
Maar mevrouw wil graag dat de school zich ook even activistisch gaat opstellen tegen de adviezen in ...
Ja de communicatie kan helderder maar pak dat aan bij de bron, dit is net zo zinloos als tegen de vakkenvuller gaan lopen klagen.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:51 schreef _serial_ het volgende:
Waarom er vorige week een backlog in Corona meldingen in de UK ontstond
[ twitter ]
Niet te hard lachen, ik weet eigenlijk niet wat de RIVM gebruikt op dit momentquote:
Uh huh...daar zijn de moderators het mee oneensquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:25 schreef Salina het volgende:
[..]
Beide.
Voor stoute of irritante moderators die je eventjes zat bent hebben we ook het modkapje.
Of zou er moeten zijn.
Het is een dwingend advies uiteraardquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Uh huh...daar zijn de moderators het mee oneens
Als er een besmetting in Staphorst komt die ook bij een dienst aanwezig was zou ik die kerk het BCO laten doen, ff 600 man opbellen. 3% van de landelijke testcapaciteitquote:
Ik hoop een excel die jonger is dan 10jaar ongeveer, want die versies hebben geen maximum rijen meer.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:28 schreef zalkc het volgende:
[..]
Niet te hard lachen, ik weet eigenlijk niet wat de RIVM gebruikt op dit moment
Iedereen praat ook minimaal 15 minuten met elkaar.... 15x600 minuten voor iedere persoon... Lange dienst was het dan...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als er een besmetting in Staphorst komt die ook bij een dienst aanwezig was zou ik die kerk het BCO laten doen, ff 600 man opbellen. 5% van de landelijke testcapaciteit
600 man in Staphorst is 3 families, he? Ben je zo klaarquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:34 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als er een besmetting in Staphorst komt die ook bij een dienst aanwezig was zou ik die kerk het BCO laten doen, ff 600 man opbellen. 5% van de landelijke testcapaciteit
Zal wel op een floppy staan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:28 schreef zalkc het volgende:
[..]
Niet te hard lachen, ik weet eigenlijk niet wat de RIVM gebruikt op dit moment
Ze gebruikten in het VK geen rijen, maar kolommenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik hoop een excel die jonger is dan 10jaar ongeveer, want die versies hebben geen maximum rijen meer.
Is er een maximum aan kolommen dan? Nooit geweten...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gebruikten in het VK geen rijen, maar kolommen
Cassette of misschien nog met hendels....quote:
16.384 om exact te zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is er een maximum aan kolommen dan? Nooit geweten...
Is dat nog steeds zo in de laatste versie?quote:
Dat is de data van de laatste versie volgens Microsoft.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo in de laatste versie?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Cassette of misschien nog met hendels....
Ok weer wat geleerd...quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is de data van de laatste versie volgens Microsoft.
De "oplossing" is trouwens ook briljantquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
16.384 om exact te zijn.
1,048,576 rijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |