Ik word er een beetje moe van.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dat allemaal wat te ver gaan maar hij is de nationale knuffeldokter geworden
1) Uit dat artikel blijkt alleen dat er meerdere gesloten zijn. Hoeveel zijn er nog open?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap je post niet zo goed, deze moskeeën hebben juist het voortouw genomen om dus in te grijpen omdat het in de praktijk niet handelbaar zagen. Beter dan die Staphorst wappies die 'geen angst kennen voor het virus want de here Jezus zal ons beschermen..'
Lekker hoor dat generaliseren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen iig wat, kunnen die staphorsters nog wat van leren
Het schijnt dat hij al vaker zich tegen het schoolbeleid over coronamaatregelen heeft geschaard.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:32 schreef Xqtress het volgende:
https://www.dvhn.nl/extra(...)-video-26078241.html
Weet niet of ik moet lachen of huilen.......
Zou jij het normaal vinden dat er zomaar zonder regels mag gedemonstreerd worden buiten elke school?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij al vaker zich tegen het schoolbeleid over coronamaatregelen heeft geschaard.
(nog los dat ik het raar vind dat hij niet buiten de hekken mag demonstreren)
Ik weet, het is afkomstig van de Linda, maar hier staat iets meer over de 'aanloop' naar de demonstratie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij al vaker zich tegen het schoolbeleid over coronamaatregelen heeft geschaard.
(nog los dat ik het raar vind dat hij niet buiten de hekken mag demonstreren)
Heerlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:51 schreef _serial_ het volgende:
Waarom er vorige week een backlog in Corona meldingen in de UK ontstond
[ twitter ]
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:51 schreef _serial_ het volgende:
Waarom er vorige week een backlog in Corona meldingen in de UK ontstond
[ twitter ]
Het is echt heel raar. Waarom is die vent niet in quarantaine?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:57 schreef TLC het volgende:
Het verbaast me dat die dokters Trump hebben toegestaan om een rondritje te gaan maken
Waarom zou je nu nog een mondkapje dragen? Al bijna een jaar roept het kabinet mondkapje niet nodig. En nu opeens een dringend advies.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Toch een hoop besmettingen om me heen nu. Vooral veel via via mensen en hoop die getest worden.
Supermarkt ook steeds meer mondkapjes.
Wel een hoop eigenwijze ouderen die geen mondkapje dragen, afstand houden of perse op drukke tijdstippen gaan.
Mijn oma van 80 kwam ik ook zo tegen: "allemaal onzin"
We geven af op jongeren die overal schijt aan hebben maar een hoop ouderen hebben ook een plaat voor hun kop.
Wat overigens ook onzin is. Stel doet samen boodschappen(waarom niet alleen?) En dan 1 van de 2 een mondkapje (9/10x de vrouw).
Nou, hierom dus:quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog een mondkapje dragen?
quote:En nu opeens een dringend advies.
Ze kunnen het hem niet verbieden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:57 schreef TLC het volgende:
Het verbaast me dat die dokters Trump hebben toegestaan om een rondritje te gaan maken
Er werd ook al geroepen dat het een dubbelganger zou zijnquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:57 schreef TLC het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Er werd ook al geroepen dat het een dubbelganger zou zijn
Aluhoedjes zijn echt top vermaak. Maar goed... in verkiezingstijd verbaas ik me nergens meer overquote:
Haha, tja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |