Die zijn ze vergeten weg te gooien samen met de placenta.quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En die enge jeroen van der boom hem maar veren in zijn reet steken.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zijn ze vergeten weg te gooien samen met de placenta.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Die zijn ze vergeten weg te gooien samen met de placenta.
Hou nou op met die jongen te pesten.quote:
Ik pest mario nietquote:Op maandag 5 oktober 2020 03:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hou nou op met die jongen te pesten.
Ik ben ook niet altijd netjes tegen hem maar continue uitdagen is ook niet zoals het hoort.
Hij zal zn eigen lijn trekken dus je hoeft hem niet te attenderen op een lege post , blijkbaar heb je hem niets te zeggenquote:
Hier is alles al aan kant.quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja spannend. Ff keuken opruimen tussendoor. Kroketten stank hier
Nooit gedaanquote:
Ik wil hem ook wel, dan ff paar dagen rustquote:Op maandag 5 oktober 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij hem vanavond pakt. Hoeven we daar ook niet moeilijk over te gaan doen.
Dat moeten we dan nog maar zien te doen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij hem vanavond pakt. Hoeven we daar ook niet moeilijk over te gaan doen.
En verder heb jij je niet te moeienquote:
Maar de DT is dan wel van mijquote:Op maandag 5 oktober 2020 03:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Krijgt degenen voor jou de punten als het goed is
En zo is het!quote:Op maandag 5 oktober 2020 03:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En verder heb jij je niet te moeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |