Dat het feit dat je krachteloos naar voren bent aan zijn opstelling en aankoopbeleid ligt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Hij legt de vinger precies op de zere plek.
2014 belde.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Klaasen is binnen jongens, die gaat er nog wat schwung in brengen HAHAHA.
Heeft Jelle weer een slachtoffer gevonden?quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:12 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Fucking way she goes.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je pakken van AIK
Ach, dat was geen slechtere spits dan Labyad.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je pakken van AIK
Het is een spits , dat is al genoeg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat was geen slechtere spits dan Labyad.
Mwah dit was de opstelling die in de voorbereiding prima draaide... met genoeg goals.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het feit dat je krachteloos naar voren bent aan zijn opstelling en aankoopbeleid ligt?
Verschil met de voorbereiding is wel dat je nu weer tegen teams speelt die de bus parkeren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dit was de opstelling die in de voorbereiding prima draaide... met genoeg goals.
Of een echt middenveld.quote:
Het was vrij slecht ja. Het middenveld was één groot drama. Dan houdt het al vrij snel op. Pas vanaf minuut 80 begon het te lopen maar lieten het na op gelijk te maken. Ben benieuwd tegen heerenveen over 2 weken.quote:
Vier van de zes spelers op het middenveld en voorin staan op plekken waar ze niet horen te spelen. Ik vind het niet zo gek dat het compleet ruk wasquote:
We zetten de lijn weer voort zo te horen, lekker man.quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vier van de zes spelers op het middenveld en voorin staan op plekken waar ze niet horen te spelen. Ik vind het niet zo gek dat het compleet ruk was
De lijn naar beneden ja. Zal Ten Hag de torren al uit zijn hoofd halen of gebeurt dat pas bij 15 punten achterstand ?quote:Op zondag 4 oktober 2020 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
We zetten de lijn weer voort zo te horen, lekker man.
blessuretijd: extra speeltijd aan het eind van een wedstrijd als compensatie voor de tijd waarin geblesseerden worden behandeld en de wedstrijd stilligtquote:
Ah oké! Dat was uit de samenvatting niet op te maken, vandaar dat ik het hier vroeg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
blessuretijd: extra speeltijd aan het eind van een wedstrijd als compensatie voor de tijd waarin geblesseerden worden behandeld en de wedstrijd stilligt
(onder andere een blessure van Padt en veel wissels, hoewel ik 8 wel veel vond)
8 is wel erg veel vind ik hoor, hoewel het laatst bij United zelfs nog meer was volgens mij. Maar er is 9x gewisseld daar rekenen ze al 4 en een half minuut voor.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah oké! Dat was uit de samenvatting niet op te maken, vandaar dat ik het hier vroeg.
huh? Er mag toch maar 3 keer gewisseld worden per team? of is dat veranderd?quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
8 is wel erg veel vind ik hoor, hoewel het laatst bij United zelfs nog meer was volgens mij. Maar er is 9x gewisseld daar rekenen ze al 4 en een half minuut voor.
Ja vanwege corona onder andere in NL 5x nu. (lange tijd geen belasting gehad was het motief dacht ik en vol programma) In Engeland zijn ze volgens mij weer teruggegaan naar 3 omdat anders de grote clubs in het voordeel zouden zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
huh? Er mag toch maar 3 keer gewisseld worden per team? of is dat veranderd?
Ah duidelijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja vanwege corona onder andere in NL 5x nu. (lange tijd geen belasting gehad was het motief dacht ik en vol programma) In Engeland zijn ze volgens mij weer teruggegaan naar 3 omdat anders de grote clubs in het voordeel zouden zijn.
Dat gezeik op Alvarez wordt wel vermoeiend hoor. die voorste 3 en twee andere middenvelders waren vandaag allemaal een bak slechter dan Alvarez en die jongen staat daar niet voor de creativiteit maar als slot op de deur.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Alvarez maakt meer meters dan Martinez en dat is lekker dynamisch .
Een slot op de deur die vaak ballen verspeelt , aanvallen stroef laat lopen en vaak achter de feiten aanloopt. Maar goed dat deden Zimling , Lambiek en Aron Winter ook en die werden gelukkig ook een keer weggewerkt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gezeik op Alvarez wordt wel vermoeiend hoor. die voorste 3 en twee andere middenvelders waren vandaag allemaal een bak slechter dan Alvarez en die jongen staat daar niet voor de creativiteit maar als slot op de deur.
Niet echtquote:Op zondag 4 oktober 2020 20:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ten Hag nog wat nornaals gezegd bij rondo?
En dan ook nog contractverlenging aanstaande voor Ekkelenkamp.quote:Op zondag 4 oktober 2020 20:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Paar jaar geleden haalden we Ziyech als verlosser net voor de deadline. Nu Klaassen
Die Beneliga is een gedrochtquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie dat Ajax ook tegen de beneliga is en voor nivellering gaat.
Hij moet de ballen inleveren bij anderen en deed dat vandaag, alleen deden Nico, Gravenberch, Promes, Tadic, Labyad en Antony er geen fuck mee. Je verliest vandaag niet door Alvarez...quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een slot op de deur die vaak ballen verspeelt , aanvallen stroef laat lopen en vaak achter de feiten aanloopt. Maar goed dat deden Zimling , Lambiek en Aron Winter ook en die werden gelukkig ook een keer weggewerkt.
Ik zag hem ook vaak klungelig hands maken of dat die aan de noodrem moest trekken omdat die te laat was . En het is niet alleen vandaag maar al anderhalf jaar aan de gang . Heeft werkelijk niks van een goede middenvelderquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij moet de ballen inleveren bij anderen en deed dat vandaag, alleen deden Nico, Gravenberch, Promes, Tadic, Labyad en Antony er geen fuck mee. Je verliest vandaag niet door Alvarez...
Een middenveld Gravenberch-Klaassen-Kudus zal het uiteindelijk wel moeten worden, met daarvoor Promes (mits in vorm)/Neres -Tadic-Antony/Neresquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zag hem ook vaak klungelig hands maken of dat die aan de noodrem moest trekken omdat die te laat was . En het is niet alleen vandaag maar al anderhalf jaar aan de gang . Heeft werkelijk niks van een goede middenvelder
Ten Hag zal het wel bij Alvarez-Klaassen-Promes laten .quote:Op zondag 4 oktober 2020 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een middenveld Gravenberch-Klaassen-Kudus zal het uiteindelijk wel moeten worden, met daarvoor Promes (mits in vorm)/Neres -Tadic-Antony/Neres
Prima planquote:Op zondag 4 oktober 2020 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Neres moet wel gewoon in de basis gaan starten na de interlandbreak, laat Promes maar een tijdje banken.
Onana
Mazraoui - Schuurs - Blind - Tagliafico
Klaassen - Kudus - Gravenberch
Antony - Tadic - Neres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |