Ik vind zes miljoen een aardig bedrag eigenlijk voor een speler die maar 15 Eredivisieduels achter zijn naam heeft.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo en nog maar een contract voor 1 jaar maar alles beneden de 10 vind ik toch wel een fooi tegenwoordig
Dat is geen goed lijstje, de verhouding is wat zoekquote:
alles onder Dest was niet goed genoeg dus op zich wel goed dat ze opruimen, wel jammer dat ze voor het 2e seizoen op rij geen behoorlijke 6 hebben weten te strikkenquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen goed lijstje, de verhouding is wat zoek
mwa. je wil ook niet met een selectie met teveel spelers werken. Dat je lieden als Babel weer een deurtje verder laat kijken, en wat jonge spelers verhuurt daar is niets mis mee.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is geen goed lijstje, de verhouding is wat zoek
Busquets bijv.quote:
Klaassen is onze 6 vanaf nuquote:
als ik Promes zo zie op 10 denk ik wel dat Klaassen een serieuze optie is voor die positie al zou ik hem ook liever ipv Alvarez opstellen en dan naast Kudusquote:
Promes kan nog steeds naar de flanken, Kudus zou ook op 10 kunnen volgens mij tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik Promes zo zie op 10 denk ik wel dat Klaassen een serieuze optie is voor die positie al zou ik hem ook liever ipv Alvarez opstellen en dan naast Kudus
denk het ook maar hij heeft wel die spelversnelling die De Jong ook heeft al doet hij dat wel op z'n eigen manier, dat is wel handig voor het voetbal van achteruitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Promes kan nog steeds naar de flanken, Kudus zou ook op 10 kunnen volgens mij toch
Ow ik dacht dat je fantaseerde over een nieuwe centrale middenvelder.quote:
Oke Marc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je fantaseerde over een nieuwe centrale middenvelder.
leuk spelertje wel hoor, hoop dat hij het daar wel redtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
Noa Lang in Belgica.![]()
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[ twitter ]
Zwakzinnig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[ twitter ]
Wat een figuur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[ twitter ]
Ik word altijd een beetje ongemakkelijk als ik die jongen hoor pratenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:28 schreef Generationalpha het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |