zijn er nog meer mensen die een kaassoufflé buitengewoon zalig vinden?
Maar niet zo erg als dat ik saté eet, dan steek ik mezelf tot bloedends in m'n lip met de satéstok
quote:Hoe krijg je het voor elkaar
Op dinsdag 21 januari 2003 00:49 schreef Goofup het volgende:
ja, lekker, maar ik brand altijd me bek!
hete kaasdraad op je onderlipMaar niet zo erg als dat ik saté eet, dan steek ik mezelf tot bloedends in m'n lip met de satéstok
Ik ben gek op gemsolten kaas, maar niet in een kaassouffle.
Doe mij maar zo'n warm kaasbroodje.
quote:Je meent het
Op dinsdag 21 januari 2003 00:50 schreef Goofup het volgende:
ik ben niet zo'n eetwonder..
Ik zelf heb trouw gezworen aan de Kwekkeboom-croquette en geen kaassouffle of andere snack die me daarvan af kan brengen
quote:dat probleem heb ik vaker, en steeds als ik van mijn werk terugkom kom ik langs een hele goede snackbar die ze als geen ander klaarmaakt, laatste tijd ben ik daar opeens heel vaak....
Op dinsdag 21 januari 2003 01:00 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
bij het lezen van de topictitel kreeg ik er trek in eigenlijk
Na het stappen is een kaassouflé gegarandeerd succes om gruwelijk te moeten kotsen
'k Weet ook niet waarom, maar na het stappen blijft een shoarma veel beter in de maag zitten
quote:nou, dat vlees zat op dat stokje en dat zat dus nogal vast. Ik dacht van dat eet ik zo wel van het stokje af.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:51 schreef Cici het volgende:[..]
Hoe krijg je het voor elkaar
quote:je hoeft ze toch niet per se na het stappen te eten?
Op dinsdag 21 januari 2003 01:09 schreef huiz het volgende:
Ik vind ze ook lekker, maar eet ze niet meerNa het stappen is een kaassouflé gegarandeerd succes om gruwelijk te moeten kotsen
'k Weet ook niet waarom, maar na het stappen blijft een shoarma veel beter in de maag zitten
overigens heb ik daar geen last van gehad, want na een avond goed zuipen heb ik een kaassoufflé-eet-wedstrijd gehouden met een mede-zuiplap, wie heeft er als eerste 10 kaassoufflé's op, ik heb er uiteindelijk nog 2 van hem opgegeten, en ondanks dat heb ik niet hoeven kotsen
quote:ik weet wel waarom.. omdat het zonde is!
Op dinsdag 21 januari 2003 01:09 schreef huiz het volgende:
Na het stappen is een kaassouflé gegarandeerd succes om gruwelijk te moeten kotsen'k Weet ook niet waarom, maar na het stappen blijft een shoarma veel beter in de maag zitten
quote:heel veel snackbars worden gerund door arabieren, die hebben ook vaak wel falafel, das ook lekker, maar verder vind ik naast de hier besproken kaassoufflé en de falafel vegetarische snacks niet te vreten, en dan neem ik dus gewoon een kroket of een frikadel
Op dinsdag 21 januari 2003 01:14 schreef sweek het volgende:
Nouw... ik vind het best lekker, maar ik eet het eigenlijk vooral vaak omdat er weinig andere vegetarische snacks zijn die op veel plaatsen verkrijgbaar zijn.
quote:Ok, hier ff een lesje van een Indo.
Op dinsdag 21 januari 2003 01:10 schreef Goofup het volgende:[..]
nou, dat vlees zat op dat stokje en dat zat dus nogal vast. Ik dacht van dat eet ik zo wel van het stokje af.
dat ging allemaal prima en was erg lekker, maar toen moest het laatste kleine stukje (moeilijk te bereiken met mond, want het stokje was lang) er nog af. Dus ik die stok diep m'n mond in... en ja hoor ik heb grip op het stukje vlees! dus ik dat vlees eraf proberen te krijgen.. nee, het zit vast.. dus ik trek wat harder en harder... en ga er al vanuit dat ie ineens los kan schieten.. nog harder en *pow* schiet ie los en door een reflex steek ik dat stokje meteen weer terug zo m'n lip in
het is een gave..
quote:zat er nou vlees in die snertkroket? (sorry, te lui om terug te kijken)
Op dinsdag 21 januari 2003 01:18 schreef Mobster273 het volgende:[..]
heel veel snackbars worden gerund door arabieren, die hebben ook vaak wel falafel, das ook lekker, maar verder vind ik naast de hier besproken kaassoufflé en de falafel vegetarische snacks niet te vreten, en dan neem ik dus gewoon een kroket of een frikadel
quote:misschien ligt het aan mij, of aan eindhoven, maar van de 7 snackbars die ik ken(daarvan kom ik er bij 3 regelmatig) worden er 5 gerund door arabieren(daaronder vallen dus egyptenaren, iraniërs, irakezen etc.), 1 door vietnamezen(en ze hebben geen loempia's) en 1 door nederlanders
Op dinsdag 21 januari 2003 01:24 schreef Murphy22x het volgende:
snackbar door arabieren?da's nieuw voor mij
quote:Ik vraag me af welke gevolgen dat heeft.
Op dinsdag 21 januari 2003 01:18 schreef Bushmaster het volgende:
Sweek = een veggie. Noted.
quote:Ja, Falafel is ook geweldig... maar die hebben ze hier toch minder vaak... Volgens mij is dat iets Noordelijks..
Op dinsdag 21 januari 2003 01:18 schreef Mobster273 het volgende:[..]
heel veel snackbars worden gerund door arabieren, die hebben ook vaak wel falafel, das ook lekker, maar verder vind ik naast de hier besproken kaassoufflé en de falafel vegetarische snacks niet te vreten, en dan neem ik dus gewoon een kroket of een frikadel
quote:zoveel noordelijker is nederland nou ook weer niet, en als je het over tilburg hebt, is het hier zelfs zuidelijker
Op dinsdag 21 januari 2003 01:28 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vraag me af welke gevolgen dat heeft.
[..]Ja, Falafel is ook geweldig... maar die hebben ze hier toch minder vaak... Volgens mij is dat iets Noordelijks..
quote:In de buurt van Maastricht (daar ligt Lanaken) heb ik het eerlijkgezegd nog nooit gezien...
Op dinsdag 21 januari 2003 01:33 schreef Mobster273 het volgende:[..]
zoveel noordelijker is nederland nou ook weer niet, en als je het over tilburg hebt, is het hier zelfs zuidelijker
quote:volgens mij zitten de arabieren wat meer richting zuiden...
Op dinsdag 21 januari 2003 01:28 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vraag me af welke gevolgen dat heeft.
[..]Ja, Falafel is ook geweldig... maar die hebben ze hier toch minder vaak... Volgens mij is dat iets Noordelijks..
Ik zou er nu wel eentje lusten.
(en anders pers ik altijd de kaas uit de soufflé en eet ik het korstje op)
(dat doe ik namelijk ook bij vlammetjes en loempia's)
KORSTJES RULE!!
Bij de kaas, op de bovenste plank naast de kaasfonduekaas!
een BROODJE Kaassoufflé met PINDASAUS
SAUS DUS!!!!! geen kaas!
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 21-01-2003 13:30]
quote:die mag je houden
Op dinsdag 21 januari 2003 13:23 schreef Faithy het volgende:
en voor de liefhebber:een BROODJE Kaassoufflé met PINDAKAAS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Mobster273 gruwt van pindakaas
quote:lol, dan mag je hem nog steeds houden, maar das wel minder erg
Op dinsdag 21 januari 2003 13:30 schreef Faithy het volgende:
Oops!!PindaSAUS
het lijkt me geen goede combinatie
quote:Ga dan voor het broodje kaassoufflé flip!
Op dinsdag 21 januari 2003 13:30 schreef Faithy het volgende:
Oops!!PindaSAUS
Die zijn echt werelds!
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 12:54 schreef jellyrose het volgende:
MiniKaassoufflé! Daar zit minder kaas in en meer korst eromheen! Yummmmmmmmie!!(en anders pers ik altijd de kaas uit de soufflé en eet ik het korstje op)
(dat doe ik namelijk ook bij vlammetjes en loempia's)
KORSTJES RULE!!
![]()
![]()
quote:puntje van je tong?
Op dinsdag 21 januari 2003 16:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
Kaassoufflé op puntje. Dat is pas lekker!
quote:rijker gevuld en je blijft er rijker onder
Op dinsdag 21 januari 2003 17:25 schreef schatje het volgende:
Die van de Aldi zijn ook best wel lekker, zijn rijker gevuld dan die van Bekkers.
quote:ijsberg...
Op dinsdag 21 januari 2003 16:43 schreef Kos het volgende:[..]
puntje van je tong?
puntje van de ijsberg?
puntje van WAT?
Maar heel erg vind ik dat niet want ik vind ze erg lekker!
quote:Heeeeerlijk
Op dinsdag 21 januari 2003 13:23 schreef Faithy het volgende:
en voor de liefhebber:een BROODJE Kaassoufflé met PINDASAUS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SAUS DUS!!!!! geen kaas!
quote:Nee da's fout
Op dinsdag 21 januari 2003 13:01 schreef Tijn het volgende:
Hamkaassouflé
Das pas okay
quote:In een kaassoufleeeeee zit ook vlees
Op dinsdag 21 januari 2003 01:14 schreef sweek het volgende:
Nouw... ik vind het best lekker, maar ik eet het eigenlijk vooral vaak omdat er weinig andere vegetarische snacks zijn die op veel plaatsen verkrijgbaar zijn.
quote:Leg eens uit dan...
Op woensdag 22 januari 2003 15:16 schreef Gerrit_Knol het volgende:
In een kaassoufleeeeee zit ook vlees
quote:Ik heb een medestander!!!!!
Op woensdag 22 januari 2003 15:09 schreef BAZZA het volgende:[..]
Heeeeerlijk
*jumpt heen en weer en op en neer*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |