En voor Karsten is 4:30/km een ontspannen hardlooptempo. Pff.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Karsten heeft last van zn knie
Dat u het weet
Van het buiten spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Karsten heeft last van zn knie
Dat u het weet
Ja, ik wil ook zo'n Vo2 max.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En voor Karsten is 4:30/km een ontspannen hardlooptempo. Pff.
Die kan er werkelijk HE-LE-MAAL niks van.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staan wij niet volledig achter Cepeda?
Voor jou niet dan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel echt hard ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wow dat heb ik een keer gehaald, bij een rondje van een paar kilometer. Dacht dat ik dood ging.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk je wel vaker.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik een keer gehaald, bij een rondje van een paar kilometer. Dacht dat ik dood ging.
Karsten houdt het eigenwijs toch op de leeftijd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:03 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dat is wel echt hard ja.
Maar als fietser krijg je toch al snel last van je knie als je gaat lopen. Je hebt de conditie maar je spieren zijn het niet gewend, dus je gaat gauw te hard of te ver.
Die van mij wel. Corpulent.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:06 schreef showtimer het volgende:
[..]
Cavia is in feite een corpulente nerts toch?
Dat is bij een Coopertest nog lang geen 3km. Dat is langzaam.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |