Mcnulty was allesinds sterk in de tijdrit gisteren.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thomas, Yates, Nibali, Vladov, Fuglsang, Kruijswijk, Almeida (lol). Veel meer is er ook niet. Of McNulty moet ineens weer benen onder schroeven, of Foss gaat ineens verrassen
MAL was sowieso 100% knecht geweestquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, Kruijswijk doet ook mee natuurlijk. Gewoon vergeten te noemen in het rijtje.![]()
Niet echt een denderend rijtje favorieten al met al, zeker niet met het uitvallen van MAL. Zou leuk zijn als er inderdaad een op papier mindere kanshebber gaat verrassen.
Nou ja, we doen het er maar mee, en de beelden van Italia vervelen voor mij nooit. En het is weer iets om de komende drie weken mee door te komen.
Geen backstage pass kijker?quote:
Flink gehavend?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen backstage pass kijker?Maar als je met schuiver top 50 kan rijden is vandaag ook alles mogelijk.
MAL deed sowieso niet mee voor het klassement omdat die de Tour al had gereden, kwam hier als knechtquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Oja, Kruijswijk doet ook mee natuurlijk. Gewoon vergeten te noemen in het rijtje.![]()
Niet echt een denderend rijtje favorieten al met al, zeker niet met het uitvallen van MAL. Zou leuk zijn als er inderdaad een op papier mindere kanshebber gaat verrassen.
Nou ja, we doen het er maar mee, en de beelden van Italia vervelen voor mij nooit. En het is weer iets om de komende drie weken mee door te komen.
Klinkt logischer inderdaad, zo vlak na de Tour. Had ik wel kunnen weten eigenlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
MAL deed sowieso niet mee voor het klassement omdat die de Tour al had gereden, kwam hier als knecht
Uhu, Fuglsang en Vlasov worden uitgespeeld door Astanaquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Klinkt logischer inderdaad, zo vlak na de Tour. Had ik wel kunnen weten eigenlijk.
Neuh, maar Met geeft graag rustdagen. Beetje de vraag hoeveel man hij lang in het klassement wil houden.quote:
Broekje van Geniets ziet er ook nog steeds niet uit, Madiot heeft z'n zaken niet op orde.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:25 schreef showtimer het volgende:
Tussensprint teruggekeken, Arnaud had toch altijd een rode broek bij zijn pakje?
quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:25 schreef showtimer het volgende:
Tussensprint teruggekeken, Arnaud had toch altijd een rode broek bij zijn pakje?
Dit kan zomaar spannend gaan worden ja. Sunweb mag wel eens wat gaan doen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel link om De Gendt 5 minuten te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |