quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedankt vakantiegangers![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)derland-gekomen.html
nope.. al ga ik wel op tijd.. ben moe en morgen nog genoeg te doen.., wat morgen ook af moet anders knaagt dat volgende week de hele week aan mij tot ik weer tijd hebquote:
wast handen in onschuldquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat beloofd wat
Wij zijn morgen bij de Lofoten
Ja in Spanje is de kop: “2e golf van vakantiegangers uit Amsterdam en Den Haag, Hollando”quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Oepsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).
Kreeg trouwens net te horen dat mijn tour op Melkøya niet doorgaat... en wel hierdoor:
[ afbeelding ]
Alles ligt tijdelijk stil wegens de grootste brand aldaar in 13 jaar...
niet continue op schermpje kijken, lees een boekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
Echt irritant dat de slaap niet wil komen :’)
Kapot moe, maar inslapen: ho maar
Alle trucjes al geprobeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
niet continue op schermpje kijken, lees een boek
Mja vanmorgen was ie al aan t huilen dat ik 10 minuten te laat was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag aan je collegas of ze je lampje uit willen slaan?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).
Kreeg trouwens net te horen dat mijn tour op Melkøya niet doorgaat... en wel hierdoor:
[ afbeelding ]
Alles ligt tijdelijk stil wegens de grootste brand aldaar in 13 jaar...
Dit ja. Belachelijk om nog te wijzen naar andere landen van ja we kregen het van hun.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in Spanje is de kop: “2e golf van vakantiegangers uit Amsterdam en Den Haag, Hollando”
"Ja maar hullie"quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja. Belachelijk om nog te wijzen naar andere landen van ja we kregen het van hun.
Volgens mij staat dat er ook niet maar dat het te zien is aan het virus waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Las dat artikel eerder vandaag al. We krijgen het niet van landen maar van mensen.
Ja klopt. Maar het virus is ook daar niet begonnen. Het is een virus, het muteert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat er ook niet maar dat het te zien is aan het virus waar het vandaan komt
Lekker geweest dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Niet te geloven dat de reis alweer bijna ten einde is, lijkt ook alweer zo lang geleden dat ik in Kastoria rond het meer fietste. Zoveel gezien, zoveel gedaan, zoveel meegemaakt
Echt genoten Koen! Ondanks alle OV struggles en slechte voorbereiding of misschien daardoor zelfs wel extra..quote:
ja hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Had je eigenlijk een goede terugreis @:bitterbal? Was niet veel aanwezig afgelopen dagen
Ja daar was ik ook al benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Had je eigenlijk een goede terugreis @:bitterbal? Was niet veel aanwezig afgelopen dagen
Dat soort struggles maakt een reis juist memorabelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt genoten Koen! Ondanks alle OV struggles en slechte voorbereiding of misschien daardoor zelfs wel extra..
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor
ging allemaal soepeltjes
Nog tips?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor
ging allemaal soepeltjes
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, de terugreis? Kan je online inchecken?
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.
ja ik werd met het busje opgehaald en af gezet op het vliegveld dus
strandquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.
Moest je lang wachten bij check in of is een uurtje van te voren aanwezig zijn wel voldoende? Zag er bij aankomst uit als een heel efficient vliegveldje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.
ja ik werd met het busje opgehaald en af gezet op het vliegveld dus
ja gaat prima, tis klein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je lang wachten bij check in of is een uurtje van te voren aanwezig zijn wel voldoende? Zag er bij aankomst uit als een heel efficient vliegveldje.
Owwww d8 dat je morgen al naar huis gingquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.
Top, vlieg ook pas om 14:15quote:
Zo voelt het ook wel een beetje omdat ik inmiddels alweer zo dicht bij de basis zit zeg maar. de hoogtepunten heb ik al gehad, Kastoria, Parga Meteora. Weinig speciaals meer op de planning, al denk ik dat ik morgen nog een uurtje ga varen en overmorgen ook met de boot naar de laatste bestemming wil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwww d8 dat je morgen al naar huis ging
Prima. Hele dag niks doenquote:
Maar dat gaat niet lukken vandaag?quote:
Bijna weekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ooit dat je ergens een paar dagen vrij hebt tussendoor?quote:
Nopequote:Op zondag 4 oktober 2020 05:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ooit dat je ergens een paar dagen vrij hebt tussendoor?
Dat is wel jammerquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2020 05:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een van de vele redenen dat ik ermee kap
Lekker manquote:
Duurt nog zo langquote:Op zondag 4 oktober 2020 05:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo snel mogelijk met pensioen is wel het plan zeg maar
Boter en jamquote:Op zondag 4 oktober 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er in en er uit voor de broodjes![]()
Wat gaat er op?
Nee voelde me gisteren hele dag al lichtjes beroerd maar vandaag ben ik het helemaal.quote:
O jee, ga je je laten testen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee voelde me gisteren hele dag al lichtjes beroerd maar vandaag ben ik het helemaal.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar boter met smeerbaar broodbeleg is een gruwel
ja k denk serieus nu met alles wat ik voel aaaaaaaaaaaaa coronaquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar ziek is meer dan alleen corona haha.
das juist lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het is alleen jammer dat de broodjes warm zijn, want dan smelt de boter.
Ik had gisteren ineens een loopneus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja k denk serieus nu met alles wat ik voel aaaaaaaaaaaaa corona
Hoe laat is de step?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Te vroeg voor ontbijt. Maar ja, al wel weer lekker gezwommen en gedoucht en zo. En de tas is ook al ingepakt dus wat doe je dan he. Personeel is vreselijk druk, geen idee waarom eigenlijk. Als het hotel kwart vol zit is het veel.
Deovolentebidlippenquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Dienst in kerk Staphorst met 600 mensen
In een kerk in Staphorst is vanochtend de eerste van de drie zondagse kerkdiensten waarbij honderden mensen worden verwacht. Om 09.30 uur is de eerste samenkomst van de Hersteld Hervormde Gemeente. Ook om 14.00 uur en om 19.00 uur zijn er diensten.
De 600 gelovigen die per dienst worden toegelaten, zullen ook zingen en er is geen mondkapjesplicht. Daar kwam kritiek op, die de kerk niet begrijpt. "Het bezoekersaantal lijkt hoog, maar we hebben een grote kerk", zei secretaris Albert Bouwman gisteren tegen de NOS. Er is volgens hem normaal plaats voor 2300 mensen, maar om voldoende afstand te kunnen houden zijn er al maanden maximaal 600 mensen aanwezig per dienst.
Aangezien er een gezondheidscheck is bij de deur en deelnemers vooraf reserveren, geldt er, volgens de overheidsregels daarvoor, geen maximumaantal bezoekers. De ventilatie in het gebouw voldoet ruim aan de eisen van de RIVM-richtlijnen, zei Bouwman.
"Aangezien de gemeentezang een wezenlijk onderdeel is van de eredienst, hebben kerkenraad en kerkvoogdij dit zorgvuldig afgewogen en besloten om wel te blijven zingen", staat op de website van de kerk.
Half tien is te vroeg voor ontbijt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Te vroeg voor ontbijt. Maar ja, al wel weer lekker gezwommen en gedoucht en zo. En de tas is ook al ingepakt dus wat doe je dan he. Personeel is vreselijk druk, geen idee waarom eigenlijk. Als het hotel kwart vol zit is het veel.
Het weer ziet er hoopgevend uit. Wat meer wind, maar ook blauwe lucht af en toe. Fingers crossed![]()
Daar vragen ze erom hoor, dat was bij de eerste ook al dat 10% van de mensen er de pijp uit ging.quote:Op zondag 4 oktober 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
Dienst in kerk Staphorst met 600 mensen
In een kerk in Staphorst is vanochtend de eerste van de drie zondagse kerkdiensten waarbij honderden mensen worden verwacht. Om 09.30 uur is de eerste samenkomst van de Hersteld Hervormde Gemeente. Ook om 14.00 uur en om 19.00 uur zijn er diensten.
De 600 gelovigen die per dienst worden toegelaten, zullen ook zingen en er is geen mondkapjesplicht. Daar kwam kritiek op, die de kerk niet begrijpt. "Het bezoekersaantal lijkt hoog, maar we hebben een grote kerk", zei secretaris Albert Bouwman gisteren tegen de NOS. Er is volgens hem normaal plaats voor 2300 mensen, maar om voldoende afstand te kunnen houden zijn er al maanden maximaal 600 mensen aanwezig per dienst.
Aangezien er een gezondheidscheck is bij de deur en deelnemers vooraf reserveren, geldt er, volgens de overheidsregels daarvoor, geen maximumaantal bezoekers. De ventilatie in het gebouw voldoet ruim aan de eisen van de RIVM-richtlijnen, zei Bouwman.
"Aangezien de gemeentezang een wezenlijk onderdeel is van de eredienst, hebben kerkenraad en kerkvoogdij dit zorgvuldig afgewogen en besloten om wel te blijven zingen", staat op de website van de kerk.
Dit is het type gristen dat heel nadrukkelijk de verantwoordelijkheid voor alles in de handen van God legt. Een soort poldertaliban zonder bommen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar vragen ze erom hoor, dat was bij de eerste ook al dat 10% van de mensen er de pijp uit ging.
Zoals een goede herder van god betaamt.
koop een "i survived corona 2020" tshirtquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren ineens een loopneus.![]()
Maar nu niet meer
half 10 te vroegquote:Op zondag 4 oktober 2020 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Het weer ziet er hoopgevend uit. Wat meer wind, maar ook blauwe lucht af en toe. Fingers crossed![]()
Nou ja als ze daar vrede mee hebben, het zijn vnl de oudjes die naar Walhalla gaanquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is het type gristen dat heel nadrukkelijk de verantwoordelijkheid voor alles in de handen van God legt. Een soort poldertaliban zonder bommen.
*Kijkt naar buiten..quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Zal ik nog gaan mtb’en of rustig aan doen vandaag?
Denk het nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik nog ga meemaken dat men kapt met dat achterlijke gedoe als religie
ik vrees van nietquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of ik nog ga meemaken dat men kapt met dat achterlijke gedoe als religie
nou ja dan hebben we die complotgekkies nog.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees van niet
al zou ik die dag toejuichen
O jaquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
vandaag dierendag
https://9gag.com/gag/aO7GR32
Verkeerde account @UitStralingquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan hebben we die complotgekkies nog.
is toch raar he dat we in deze tijd met zo fucking veel kennis en informatie nog grote groepen mensen hebben die het hun recht vinden om te zingen naar een denkbeeldig figuur en daar een hele hele levenstijl omheen ontwikkelen.
maar voor hen bestaat hij want mirakel X of Y is gebeurd en dat was wetenschappelijk niet te verklaren, dus bestaat hijquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dan hebben we die complotgekkies nog.
is toch raar he dat we in deze tijd met zo fucking veel kennis en informatie nog grote groepen mensen hebben die het hun recht vinden om te zingen naar een denkbeeldig figuur en daar een hele hele levenstijl omheen ontwikkelen.
maar ze hebben geen enkel bewijsquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
maar voor hen bestaat hij want mirakel X of Y is gebeurd en dat was wetenschappelijk niet te verklaren, dus bestaat hij
oh, vandaag visjes maar proberen wat extra's te geven.. maiskolf ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
vandaag dierendag
https://9gag.com/gag/aO7GR32
zij vinden mirakel X of Y bewijs want de wetenschap kan dat niet verklaren, dan moet hij wel bestaan..quote:
Zo reageren die complotgekkies ook als ze je vraagt naar de inhoud. Zeggen ze ook dat je het maar zelf moet opzoeken want het is overduidelijk etc.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zij vinden mirakel X of Y bewijs want de wetenschap kan dat niet verklaren, dan moet hij wel bestaan..
(en je krijgt ook de opmerking: bewijs maar dat hij niet bestaat)
het is een manier denk ik om met slechte zaken om te gaan, het te verhullen dat je zelf ergens schuld aan hebt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo reageren die complotgekkies ook als ze je vraagt naar de inhoud. Zeggen ze ook dat je het maar zelf moet opzoeken want het is overduidelijk etc.
Begrijp niet dat de hersenen hier zo gevoelig voor zijn met alle manieren tegenwoordig om dingen te leren.
vuurwerk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Het is hier elke dag dierendag.
Al zijn ze echt enorm schrikkerig de laatste tijd.
Dat is wel een erg symplistische gedachte over gelovigen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zij vinden mirakel X of Y bewijs want de wetenschap kan dat niet verklaren, dan moet hij wel bestaan..
(en je krijgt ook de opmerking: bewijs maar dat hij niet bestaat)
Zal hij wel aan die Afrikaanse kindjes hebben gezeten en heeft God hem gestraftquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is wel een erg symplistische gedachte over gelovigen.
Heb daar wel eens over gediscussieerd met een buurman, erg slimme gast, universitair geschoold en hoogleraarschap op de uni.
Maar ook erg gelovig bij zo’n kerk die vaker dan 1 keer per dag gaat.
Omdat hij wetenschapper was wist hij ook wel dat het slechts een verhaal was maar hij geloofde wel in de levenswijze.
Ze hadden ook kinderen in Afrika die ze financieel steunden. En dan niet via een stichting maar zelf ernaar toe en die paar jongens en meiden laten afstuderen.
Al vind ik hem ook een tikje hypocriet het waren doodgoede mensen.
Hij kreeg overigens op zijn 54ste alzheimer en stierf na een jaar.
Nee dat niet. Maar ik had gisteren meerdere keren dat ik even de kamer uitliep en een minuut later terugkwam en dat ze weer ergens van geschrokken waren. Dan ligt er zaagsel tot halverwege de kamer en zitten ze op elkaar gestapeld in een hoekje. Of ze schrikken zich helemaal lam als ik me op de bank een centimeter beweeg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:28 schreef mschol het volgende:
[..]
vuurwerk?
gisteravond weer iemand die een pot afstak, hier in de buurt worden afgelopen maand regelmatig potten vuurwerk afgestoken
Nee dat geloof ik niet. zo’n type was het zeker niet.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal hij wel aan die Afrikaanse kindjes hebben gezeten en heeft God hem gestraft
God strafte meteen maar zijn broer ook.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. zo’n type was het zeker niet.
En 3 kinderen die allemaal zijn afgestudeerd, erg aardige beleefde jong volwassenen.
Zijn broer die bij zijn crematie was (47) kreeg het gelijk daarna ook, maar die heeft niet gewacht en gelijk Euthanasie laten doen.
het zijn altijd de types waarvan je het niet verwachtquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet. zo’n type was het zeker niet.
En 3 kinderen die allemaal zijn afgestudeerd, erg aardige beleefde jong volwassenen.
Zijn broer die bij zijn crematie was (47) kreeg het gelijk daarna ook, maar die heeft niet gewacht en gelijk Euthanasie laten doen.
Hahaquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
God strafte meteen maar zijn broer ook.
Jij dus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het zijn altijd de types waarvan je het niet verwacht
Ik ken het effect, denk je een lekker jong wijf aan je zijde te hebben en na een jaartje zie je dat zelf niet eens meer.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Trump: "Melanie is slightly younger than I am..."
24 jaar verschil.
Dacht dat Melanie zeker meer dan 30 jaar jonger was?quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:49 schreef CherryLips het volgende:
Trump: "Melanie is slightly younger than I am..."
24 jaar verschil.
Sloveense sloer dus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Melania kuttelefoon. Niet Melanie. Niet melanoom. Melania.
waarom scheld je je telefoon nou uitquote:Op zondag 4 oktober 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Melania kuttelefoon. Niet Melanie. Niet melanoom. Melania.
Dom volk, nu zijn artsen naast wat uitschieters vaak niet de allerslimste mensen, zeker op sociaal gebied niet, zorg gewoon dat je van binnenuit aan de touwtjes trekt en de beleidsmakers met kennis kunt voeden zodat die met een eensgezinde mond kan praten in plaats van de media op te zoeken.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
De zes vraagtekens van kritische artsen bij het coronabeleid: 'Niet in proportie'
https://nos.nl/artikel/23(...)et-in-proportie.html
artsen niet de slimste mensen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dom volk, nu zijn artsen naast wat uitschieters vaak niet de allerslimste mensen, zeker op sociaal gebied niet, zorg gewoon dat je van binnenuit aan de touwtjes trekt en de beleidsmakers met kennis kunt voeden zodat die met een eensgezinde mond kan praten in plaats van de media op te zoeken.
UitStraling was toch een arts?quote:
Schuift een warm croissantje naar Ama toe.quote:Op zondag 4 oktober 2020 11:59 schreef Amarantha het volgende:
Jeej begin me wat beter te voelen. Ik heb honger. 🎉
Dankjewelquote:Op zondag 4 oktober 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuift een warm croissantje naar Ama toe.
ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:04 schreef mschol het volgende:
ik wacht tot de rotzooi zichzelf opruimt..
Bitterbal heeft nog wel een paar tuinkussensquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:05 schreef mschol het volgende:
nee, in werkelijkheid zit ik te bedenken wat ik op een paar slecht bereikbare planken ga deponeren
ik ga niet haar rotzooi opbergenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft nog wel een paar tuinkussens
Praktisch nadenkenquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterbal heeft nog wel een paar tuinkussens
Heeft hij zon?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praktisch nadenken![]()
Bitterbal zoekt ruimte, piel en zon, opgelost.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Praktisch nadenken![]()
Bitterbal zoekt ruimte, (piel) varkensvlees en zon, opgelost.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:35 schreef UitStraling het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-scn-trnd/index.html
Ga je kijken?quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
gezellig weer
Rechts-extremistische beweging NVU demonstreert in Den Haag, tegendemonstratie verwacht en veel politie op de been
https://www.ad.nl/den-haa(...)op-de-been~ab1cebe0/
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha toe, beetje de boel opnaaien met je krokante laagje
quote:Op zondag 4 oktober 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Wo(...)oat-ST/dp/B009EGAE3O
tis idd gezellig weer, koud en natquote:Op zondag 4 oktober 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
gezellig weer
Rechts-extremistische beweging NVU demonstreert in Den Haag, tegendemonstratie verwacht en veel politie op de been
https://www.ad.nl/den-haa(...)op-de-been~ab1cebe0/
Zal die daar nog even met Mel van bil gaan?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Lijkt wel een bejaardenhuis.
https://twitter.com/richa(...)ele-suiteac6e52c6%2F
Leukquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Man man man ik zit te huilen als een klein kind omdat ik mij zo gelukkig voel.
Ja voelde me vanochtend slecht maar staat daar los van.
Met zijn paddenstoelen piemel.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zal die daar nog even met Mel van bil gaan?
Wel over verjaardagscadeaus.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie stiekem ook al aan het nadenken over kerstcadeautjes?
Heb je een bipolaire stoornis?quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap vrouwen niet soms, meestal.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:34 schreef Amarantha het volgende:
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Zijn jullie stiekem ook al aan het nadenken over kerstcadeautjes?
Hoezo? Ik zeg toch niks raars.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen niet soms, meestal.
Wij mannen hebben het maar makkelijk met onze stabiele sterke makkelijke breinen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap vrouwen niet soms, meestal.
Kerst is bij mij sowieso minimaal qua verplichtingen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:57 schreef CherryLips het volgende:
Kerst wordt geannuleerd, net als m'n verjaardag.
waarom is dig niet leuk meer?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:29 schreef mschol het volgende:
Zelfs DIG is gedegradeerd tot waardeloos subforum hier... jammer wel..
deze SC is zowat het enige waar ik nu nog vaak kom..
Als je het zelf maar opruimtquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:29 schreef mschol het volgende:
Zelfs DIG is gedegradeerd tot waardeloos subforum hier... jammer wel..
deze SC is zowat het enige waar ik nu nog vaak kom..
dat was nog enigsinds serieus, inmiddels heb ik het gevoel dat er niet of nauwelijks meer wordt gemod. Men kan topics openen en heel veel dingen roepen (die kant noch wal raken) zonder dit te onderbouwen, antwooord van mods is dan: negeer de topics maarquote:
Aangeven in feedback?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
dat was nog enigsinds serieus, inmiddels heb ik het gevoel dat er niet of nauwelijks meer wordt gemod. Men kan topics openen en heel veel dingen roepen (die kant noch wal raken) zonder dit te onderbouwen, antwooord van mods is dan: negeer de topics maar
Beetje teveel dat van jou, ik heb de beelden gezienquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? doe jij dat niet even voor mij
[ afbeelding ]
Ik hou wel van die 2 dagen maar even een reminder we leven in oktober en kerst is euh ergens eind december.quote:
Oh daar heb ik nooit last vanquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hou wel van die 2 dagen maar even een reminder we leven in oktober en kerst is euh ergens eind december.
Hoe langer je erover lult hoe minder leuk het vaak word.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Beetje teveel dat van jou, ik heb de beelden gezien
[ afbeelding ]
Oiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:17 schreef Molo het volgende:
Iedereen die niet van kerst houdt is een autist
Ik zou gewoon een zeem gebruiken ipv kinderklauwen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:43 schreef Molo het volgende:
Ramen zemen nu, mooier voor kaarslichtschittering dan nu met vette kinderklauwen er tegenaan
mja, ik heb weinig hoop dat er wat veranderd als andere al aangeven dat je de topics maar moet negeren.quote:
hmm goeie vraag. Zou het zo snel niet kunnen zeggen. Online bestellen?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb weinig hoop dat er wat veranderd als andere al aangeven dat je de topics maar moet negeren.
zit er nog een fatsoenlijke fietsenzaak in het centrum? de halfords op lange poten en megastores zijn weg..
wil nog een goed los slot hebben
Decathlon.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik heb weinig hoop dat er wat veranderd als andere al aangeven dat je de topics maar moet negeren.
zit er nog een fatsoenlijke fietsenzaak in het centrum? de halfords op lange poten en megastores zijn weg..
wil nog een goed los slot hebben
kan, maar wil em morgen al gebruiken, anders fiets ik wel even naar delftquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm goeie vraag. Zou het zo snel niet kunnen zeggen. Online bestellen?
Ik zie toch gewoon het soort merken dat een fietswinkel ook verkoopt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nooit zo'n hoge pet op van decathlon..
H0ofdL377Erg3v0eliG @FranticDJquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
Heh werken tags ineens niet meer mobiel? Met @:ltvdk ook al niet gister.
nee?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
H0ofdL377Erg3v0eliG @:FRANTICdj
Oh. Dat is het dus ookniet![]()
rijst, champigons en iets met kip cashew uit de ovenquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ga je in je mond stoppen straks?
Fuck dit is wel toevalligquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
rijst, champigons en iets met kip cashew uit de oven
veel "eigen" merk.. niet perse wat mis mee maar toch vertrouw ik mijn fiets daar niet aan toequote:Op zondag 4 oktober 2020 15:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie toch gewoon het soort merken dat een fietswinkel ook verkoopt.
https://www.decathlon.nl/(...)tssloten/_/N-17u8e6v
In Delft zal niet veel open zijn aan fietswinkels denk ik.
Wat niet met mij?quote:Op zondag 4 oktober 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
Heh werken tags ineens niet meer mobiel? Met @:ltvdk ook al niet gister.
Ajb zegquote:Op zondag 4 oktober 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
Allemaal een kesseboom opzetten morgen![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-kerstboom-alvast-op
Heb ik alquote:Op zondag 4 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook een plantenverzameling starten.
meh.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:26 schreef friemelaar het volgende:
Hoi Balletje, Blij terug te zijn in ons kouwe kikkerlandje ?
Ja doen we dat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mag ook een plantenverzameling starten.
Beetje jammer van die teringharde wind de hele tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |