quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedankt vakantiegangers![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)derland-gekomen.html
nope.. al ga ik wel op tijd.. ben moe en morgen nog genoeg te doen.., wat morgen ook af moet anders knaagt dat volgende week de hele week aan mij tot ik weer tijd hebquote:
wast handen in onschuldquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat beloofd wat
Wij zijn morgen bij de Lofoten
Ja in Spanje is de kop: “2e golf van vakantiegangers uit Amsterdam en Den Haag, Hollando”quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Oepsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).
Kreeg trouwens net te horen dat mijn tour op Melkøya niet doorgaat... en wel hierdoor:
[ afbeelding ]
Alles ligt tijdelijk stil wegens de grootste brand aldaar in 13 jaar...
niet continue op schermpje kijken, lees een boekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
Echt irritant dat de slaap niet wil komen :’)
Kapot moe, maar inslapen: ho maar
Alle trucjes al geprobeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
niet continue op schermpje kijken, lees een boek
Mja vanmorgen was ie al aan t huilen dat ik 10 minuten te laat was.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vraag aan je collegas of ze je lampje uit willen slaan?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als we over je heen vliegen (al vliegen we vast over land en niet over water, maar dat zijn details).
Kreeg trouwens net te horen dat mijn tour op Melkøya niet doorgaat... en wel hierdoor:
[ afbeelding ]
Alles ligt tijdelijk stil wegens de grootste brand aldaar in 13 jaar...
Dit ja. Belachelijk om nog te wijzen naar andere landen van ja we kregen het van hun.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in Spanje is de kop: “2e golf van vakantiegangers uit Amsterdam en Den Haag, Hollando”
"Ja maar hullie"quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit ja. Belachelijk om nog te wijzen naar andere landen van ja we kregen het van hun.
Volgens mij staat dat er ook niet maar dat het te zien is aan het virus waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Las dat artikel eerder vandaag al. We krijgen het niet van landen maar van mensen.
Ja klopt. Maar het virus is ook daar niet begonnen. Het is een virus, het muteert.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat er ook niet maar dat het te zien is aan het virus waar het vandaan komt
Lekker geweest dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:00 schreef liesje1979 het volgende:
Niet te geloven dat de reis alweer bijna ten einde is, lijkt ook alweer zo lang geleden dat ik in Kastoria rond het meer fietste. Zoveel gezien, zoveel gedaan, zoveel meegemaakt
Echt genoten Koen! Ondanks alle OV struggles en slechte voorbereiding of misschien daardoor zelfs wel extra..quote:
ja hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Had je eigenlijk een goede terugreis @:bitterbal? Was niet veel aanwezig afgelopen dagen
Ja daar was ik ook al benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Koen66 het volgende:
Had je eigenlijk een goede terugreis @:bitterbal? Was niet veel aanwezig afgelopen dagen
Dat soort struggles maakt een reis juist memorabelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt genoten Koen! Ondanks alle OV struggles en slechte voorbereiding of misschien daardoor zelfs wel extra..
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor
ging allemaal soepeltjes
Nog tips?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor
ging allemaal soepeltjes
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, de terugreis? Kan je online inchecken?
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.
ja ik werd met het busje opgehaald en af gezet op het vliegveld dus
strandquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.
Moest je lang wachten bij check in of is een uurtje van te voren aanwezig zijn wel voldoende? Zag er bij aankomst uit als een heel efficient vliegveldje.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat heb ik niet gecheckt.
ja ik werd met het busje opgehaald en af gezet op het vliegveld dus
ja gaat prima, tis klein.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest je lang wachten bij check in of is een uurtje van te voren aanwezig zijn wel voldoende? Zag er bij aankomst uit als een heel efficient vliegveldje.
Owwww d8 dat je morgen al naar huis gingquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja. Ik ga overmorgen naar paela? Of hoe het ook heet, slaap ik bijna naast het vliegveld. Nog een laatste middagje zee.
Top, vlieg ook pas om 14:15quote:
Zo voelt het ook wel een beetje omdat ik inmiddels alweer zo dicht bij de basis zit zeg maar. de hoogtepunten heb ik al gehad, Kastoria, Parga Meteora. Weinig speciaals meer op de planning, al denk ik dat ik morgen nog een uurtje ga varen en overmorgen ook met de boot naar de laatste bestemming wil.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwww d8 dat je morgen al naar huis ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |