Niet verkeerd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, met 2 weken vakantie vanaf vrijdag
Oh leuk, ga je groter wonen of gewoon ergens anders? Of huis gekocht?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet verkeerd.
Ik heb vanaf donderdag even vakantie, maar daarin verhuis is, dus dan heb ik niet echt rust
Stukje groter ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh leuk, ga je groter wonen of gewoon ergens anders? Of huis gekocht?
Lekker man.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja er zitten ook 2 jonge dames te schateren van het lachen.
Je zit op het wad?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. 300 meter gezwommen, over een kwartiertje carpaccio en schnitzel happen. Enjoy le good life
zijn er veel mensen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. 300 meter gezwommen, over een kwartiertje carpaccio en schnitzel happen. Enjoy le good life
Wat leukquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stukje groter ja.
Ik heb het huis van m'n vader over gekocht. Waar ik zelf dus ook opgegroeid ben.
In zee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is in de hoofdstraten gezellig druk ja. Maar mijn balkon is werkelijk een oase van rustquote:
en je hotel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is in de hoofdstraten gezellig druk ja. Maar mijn balkon is werkelijk een oase van rust
Oh rustig. Ik geloof maar 5 van de 30 kamers bezet of zoquote:
Zeker alleen is hij wat traag met zijn zooi te verwijderen. En zijn de katten nog niet weg..quote:
ah nice, dus ook rustig zwemmenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh rustig. Ik geloof maar 5 van de 30 kamers bezet of zo
Mogen die niet blijven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker alleen is hij wat traag met zijn zooi te verwijderen. En zijn de katten nog niet weg..
Gewoon inspuiten met WD40.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Huilen. Mijn headphone heeft laatste tijd moeite met verbinden met de laptop.
Wooow nee mijn headphone is heilig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hell no.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wooow nee mijn headphone is heilig.Ah dat is dan echt kut als hij het niet meer doet. Hoop dat ie te fixen is. Als dat echt niet meer lukt, koop een leuke roze of zwart of beiden fotolijstje, glasplaatje uit halen, spijkertje erin als het houten of dik kartonnen achtergrond heeft, headset aan ophangen en je hebt een uniek kunstwerken, met emotionele waardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wooow nee mijn headphone is heilig.Ik weet eigenlijk niet meer wat het laatste cadeautje van m'n moeder was. Misschien maar goed ook ergens, want dan zou ik inderdaad ook bang zijn dat het kapot gaat/kwijt raakt o.i.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Theodor Morell is wat jong.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dr. Theodor Morell is wat jong.
Hij doet het wel goed alleen mijn laptop heeft er laatste tijd beetje moeite mee maar ligt meer aan mijn laptop denk ik.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dat is dan echt kut als hij het niet meer doet. Hoop dat ie te fixen is. Als dat echt niet meer lukt, koop een leuke roze of zwart of beiden fotolijstje, glasplaatje uit halen, spijkertje erin als het houten of dik kartonnen achtergrond heeft, headset aan ophangen en je hebt een uniek kunstwerken, met emotionele waarde
Naja eigenlijk was het allerlaatste veel spullen hier in huis.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer wat het laatste cadeautje van m'n moeder was. Misschien maar goed ook ergens, want dan zou ik inderdaad ook bang zijn dat het kapot gaat/kwijt raakt o.i.d.
Maar toch ook wel leuk om nog wat spulletjes van je moeder in huis te hebben lijkt mequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja eigenlijk was het allerlaatste veel spullen hier in huis.Blijft toch wel gruwelijk zuur hoor. Moeder koopt allemaal spullen voor je huisje en nooit zelf kunnen bekijken van binnen. Probeer daar dus ook maar nooit te lang bij stil te staan.
Maar headphone was laatste verjaardagscadeau.
Jawel dat wel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar toch ook wel leuk om nog wat spulletjes van je moeder in huis te hebben lijkt me
van de kermis?quote:
nee de kraam mag dit jaar vanaf oktober aan het begin van e grote markt straat staanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
van de kermis?
regent mij te hard nu..
in het winkelcentrum hier staan ze wel weer, waren 'helaas' alweer gesloten
ohja,ze mogen natuurlijk eerder er staan.. dit is degene die normaal op spuiplein stond he?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee de kraam mag dit jaar vanaf oktober aan het begin van e grote markt straat staan
ja dat geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ohja,ze mogen natuurlijk eerder er staan.. dit is degene die normaal op spuiplein stond he?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naja eigenlijk was het allerlaatste veel spullen hier in huis.Blijft toch wel gruwelijk zuur hoor. Moeder koopt allemaal spullen voor je huisje en nooit zelf kunnen bekijken van binnen. Probeer daar dus ook maar nooit te lang bij stil te staan.
Maar headphone was laatste verjaardagscadeau.
Wat had je? Schnitzel?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwwuuuurpf je kunt wel merken dat ze hier gewend zijn om voor Duitsers te kokendie porties echt overdreven
Nu even uurtje uitbuiken, zo de bar in. Het giet inmiddels van de regen. Nobody cares
is een displatequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok deze ga ik uit laten printen, inlijsten en ophangen.
Helemaal makkelijk, dankie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is een displate
https://displate.com/disp(...)pU291EPKxuGjtwYrycgk
Niet te doen zoveelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben zoveel mooie dingen daar
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Zegt het ene tokkiemeisje tegen het andere tokkiemeisje in de supermarkt: “Waarom draagt iedereen ineens een mondkapjuuuh. Waar komt dat nou weer vandaan?”
Zegt het ene tokkiemeisje tegen het andere tokkiemeisje in de supermarkt: “Waarom draagt iedereen ineens een mondkapjuuuh. Waar komt dat nou weer vandaan?”
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gisteren ook.Zag ik een meid fietsen. oh die ziet er wel erg kamper uit, dacht ik bij mezelf. Ja hoor een paar meter verder slaat ze af, zo het kamp op..
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik werkte vroeger in de supermarkt samen met een meisje van het kamp. Ze vond dat ik een lekker kontje had
ja met gebakken uien en spekjes en champignonsquote:
daar hebben we dit ding voor nodig:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat doe je goed!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met gebakken uien en spekjes en champignons
Dus je had nu een schilderij van een zigeunermeisje met traan kunnen hebben?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik werkte vroeger in de supermarkt samen met een meisje van het kamp. Ze vond dat ik een lekker kontje had
Of een gewoon geweerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
daar hebben we dit ding voor nodig:
Ja, en tien kindjes met hun eigen illegale XTC-labquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je had nu een schilderij van een zigeunermeisje met traan kunnen hebben?
Elektrisch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen ga ik zo'n unit hurenEn een stuk toeren naar het noordstrand.
[ afbeelding ]
Mooi die hangt hier ook!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je had nu een schilderij van een zigeunermeisje met traan kunnen hebben?
Ik heb een echte Roma werken, superlieve gast, vroeg ik een keer ja vind je jezelf nu een echte zigeuner?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en tien kindjes met hun eigen illegale XTC-lab
wat zit dat stuur laag?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen ga ik zo'n unit hurenEn een stuk toeren naar het noordstrand.
[ afbeelding ]
Zuip je ff snel lam voor 22:00quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar nu eerst even een drankje in de bar voordat de horeca gaat sluiten![]()
meh, dik kans dat ik tegen die tijd al op apegapen ligquote:
En morgen:quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
meh, dik kans dat ik tegen die tijd al op apegapen lig![]()
Altijd handig zo’n collega als je een nieuw Rotex-horloge of een Adidos-shirt nodig hebtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een echte Roma werken, superlieve gast, vroeg ik een keer ja vind je jezelf nu een echte zigeuner?
Ja dat denken mensen altijd maar ja ik heb wel een pistool maar ja dan denken mensen meteen weer de verkeerde dingen hè, racisme ook altijd.
Eeeeuhm ok
Ja of iemand wil laten omleggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd handig zo’n collega als je een nieuw Rotex-horloge of een Adidos-shirt nodig hebt
Als notes niet meer helpen huur ik meestal een Roma inquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of iemand wil laten omleggen.
Die van mij kost een tientje en een glas verse jus d'orange.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als notes niet meer helpen huur ik meestal een Roma in
Terwijl je gewoon een koppensneller inhouse hebt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als notes niet meer helpen huur ik meestal een Roma in
Ben je nu bang voor een meisje van 36 kilo?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Terwijl je gewoon een koppensneller inhouse hebt.
(Bedenk me net dat ik haar boos heb gemaakt laatst.)
Me?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je nu bang voor een meisje van 36 kilo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |