quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Oh bal, koop bij de decathlon een goedkoop tentje en dan mogen je kussens in de winter op je balkon kamperen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die hoezen zijn echt no way waterdicht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik dan die kussens buiten kan laten is het het wel waard
Gewoon ergens een tuinhuisje confisqueren?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
maar als ik dan die kussens buiten kan laten is het het wel waard
het hoeft ook niet helemaal waterdicht maar wel afgedekt en en luchtdoorlatendquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die hoezen zijn echt no way waterdicht.
Onder zo'n hoes creëer je een microklimaat voor tal van insecten en champignons, heb je zelfs kans dat als je de hoes optilt in het voorjaar dat een nieuw geëvolueerde schimmelsoort tegen je begint te praten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar die hoezen zijn echt no way waterdicht.
hmm ja das wel zo, al dat ongedierte wat daar gaat zittenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onder zo'n hoes creëer je een microklimaat voor tal van insecten en champignons, heb je zelfs kans dat als je de hoes optilt in het voorjaar dat een nieuw geëvolueerde schimmelsoort tegen je begint te praten.
die kleinere links kan ik wel onder het bed kwijt. maar die grote nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:21 schreef Modus het volgende:
Ik zou die dingen gewoon ergens binnen zetten. Wel zo makkelijk. Kunnen vast wel ergens bovenop een kast of iets. Onder bed. Meterkast.
Oogt een beetje volquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kleinere links kan ik wel onder het bed kwijt. maar die grote niet
[ afbeelding ]
Heb je geen berging? Daar liggen de mijne nu.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die kleinere links kan ik wel onder het bed kwijt. maar die grote niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:25 schreef UitStraling het volgende:
Goed over nagedacht bij de aanschaf
nee als ik dat had gehad was het probleem opgelostquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je geen berging? Daar liggen de mijne nu.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja was bij die vorige sets ook zo :p
Ja ik dacht ik state the obvious toch maar even voor de zekerheidquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee als ik dat had gehad was het probleem opgelost
Die tweede heb ik ook op m'n letterbordquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou zo als je dat net op de foto's zien. random hopen van meukquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Geen berging. Waar laat je dan al je meuk? Gangkast?
Je hebt gewoon een indoor labyrintquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo als je dat net op de foto's zien. random hopen van meuk
ja ga die kleinere mara in vuilniszakken onder het bed maar die grote kan ik niet ergsn anders kwijtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Kun je ze niet in van die hoezen van dekbedden doen of in van die grote turkentassen? Dan slingeren ze in elk geval niet zo rond.
Je kunt er wellicht ook een goedkope ikea kast voor kopen als dat nog ergens in huis past? Kun je misschien gelijk wat van je andere meuk daar ook in kwijt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zo als je dat net op de foto's zien. random hopen van meuk
Vanmiddag kom je de vrouw van je leven tegen, morgen is ze zwanger en over negen maanden heb je een enorm probleem qua ruimte.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook geen berging. Dus ik heb een berghok gemaakt van mijn tweede slaapkamer. Ik heb toch geen logees.
Ik heb daar een inloopkast / berghok van gemaakt met 3 volle wanden aan goedkope kasten. Dan ziet het er in ieder geval nog opgeruimd uit. Kan er zelfs nog een luchtbed in kwijt nu voor logeesquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook geen berging. Dus ik heb een berghok gemaakt van mijn tweede slaapkamer. Ik heb toch geen logees.
Of je hebt gewoon te veel zooiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
mja dit huis is inmiddels qua opbergruimte wat klein
Neequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt er wellicht ook een goedkope ikea kast voor kopen als dat nog ergens in huis past? Kun je misschien gelijk wat van je andere meuk daar ook in kwijt.
Cherrie wilde toch niet meer naar buiten om te gaan lopen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag kom je de vrouw van je leven tegen, morgen is ze zwanger en over negen maanden heb je een enorm probleem qua ruimte.
Ik heb wel een berging. Die was tot voor kort erg rommelig. Tot er een paar weken geleden een grofhuis inzameling plaatsvond op de parkeerplaats bij de Jumbo. Dus even een winkelwagentje gepakt, Volgeladen en naar de stort gelopen (2x)..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag kom je de vrouw van je leven tegen, morgen is ze zwanger en over negen maanden heb je een enorm probleem qua ruimte.
Dat kan ook jaquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk toch dat dat wel meevalt
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kan ik altijd nog kiezen voor de random hopen meuk-strategie van bitterbal.
Bij mij staan er twee stellingkastjes, mijn stofzuiger, een droogrek en mijn koffers. Is nog redelijk overzichtelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb wel een berging. Die was tot voor kort erg rommelig. Tot er een paar weken geleden een grofhuis inzameling plaatsvond op de parkeerplaats bij de Jumbo. Dus even een winkelwagentje gepakt, Volgeladen en naar de stort gelopen (2x)..
Ik moet dat ook eens kopen voor mijn opbergkamer, is nu een beetje een verzameling van random kastjes en stellingkasten. Als ik dat allemaal een beetje zou opruimen zou ik er haast nog een bed in kwijt kunnenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar een inloopkast / berghok van gemaakt met 3 volle wanden aan goedkope kasten. Dan ziet het er in ieder geval nog opgeruimd uit. Kan er zelfs nog een luchtbed in kwijt nu voor logees
Een zwangere CL zou wel veel leuke gore verhalen opleveren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cherrie wilde toch niet meer naar buiten om te gaan lopen?
OKee. Nee met mijn berging bedoel ik eigenlijk meer de schuur 13 verdiepingen lager. Dus daar kom ik alleen om mijn fiets te pakkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij staan er twee stellingkastjes, mijn stofzuiger, een droogrek en mijn koffers. Is nog redelijk overzichtelijk
Een luchtbed zou ook nog passenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb daar een inloopkast / berghok van gemaakt met 3 volle wanden aan goedkope kasten. Dan ziet het er in ieder geval nog opgeruimd uit. Kan er zelfs nog een luchtbed in kwijt nu voor logees
Die berging staat bij mij vol met aan de ene kant kerstzooi, extra dekens, koffers en lege dozen die ik bij een verhuizing weer nodig heb. En aan de andere kant spul dat naar de stort moet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
OKee. Nee met mijn berging bedoel ik eigenlijk meer de schuur 13 verdiepingen lager. Dus daar kom ik alleen om mijn fiets te pakken![]()
![]()
Ik ook niet, daarom krijgen ze een luchtbed en geen fatsoenlijk bedquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een luchtbed zou ook nog passenMaar ik heb liever geen logees
Marie Kwondo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat kan ook jaMoet ik even komen helpen opruimen? Ben behoorlijk rigoureus als ik eenmaal aan de slag ga
Heb in de afgelopen 3 maanden de helft van m'n spullen de deur uit gedaan
Waarom dat dan niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een luchtbed zou ook nog passenMaar ik heb liever geen logees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |