De timing vond ik idd ook wat vreemd. Wat voor antwoorden hadden ze verwacht? "Ja we gaan alles winnen!!11!"quote:Op zaterdag 20 maart 2021 11:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Je moet er denk ik hetzelfde instaan als je bij dts moet staan.
Over de lage instap heenkijken en kijken voor de wel boeiende zaken. Sowieso zal een interview na de wintertesten nooit echt groot nieuws brengen natuurlijk.
Precies, ze hebben een monopoly op de Formule 1 en Rob heeft gewoon een vast contract. Die gaan ze er niet zomaar uit gooien om wat reacties op Youtube.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef Dazalbest het volgende:
De reacties op Twitter en Instagram zijn allemaal hetzelfde, zeer negatief over Kamplul maar dat is ook al een tijd over Mol en Plooij. Ook daar lijkt Ziggo niks mee te doen.
Gaat pas gebeuren denk ik als de kijkcijfers drastisch dalen, maar omdat er te weinig alternatieven zijn zal dat ook niet snel gebeuren.
Niet iedereen kan/wil via F1 TV pro kijken....
Dat is het bestaansrecht van Twitter.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef fathank het volgende:
Je zou maar zo'n kutleven hebben dat je het nodig vindt om iedere week naar iemand te kijken op tv die je kut vindt en dat vervolgens iedere week weer op internet te moeten melden
En hier op Fok natuurlijk.....quote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef fathank het volgende:
Je zou maar zo'n kutleven hebben dat je het nodig vindt om iedere week naar iemand te kijken op tv die je kut vindt en dat vervolgens iedere week weer op internet te moeten melden
Illegaal op sky kan ook. Als ik een race/qualy terug kijk is dat altijd in het engels. Al is dat wel vaak redelijk pro Lewisquote:Op zondag 21 maart 2021 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies, ze hebben een monopoly op de Formule 1 en Rob heeft gewoon een vast contract. Die gaan ze er niet zomaar uit gooien om wat reacties op Youtube.
En ze zijn al inderdaad een flinke tijd niet positief over hem, maar op deze uitzending is de respons wel erg negatief.
Ik vind hem de bewegingen van v Gameren hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
The Masked Simmer voegt niets toe aan het geheel. Zal wel een Coronelletje zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |