Bovendien heeft Nyck het ook wat te druk daarvoor denk ik. En hij zit in Monaco.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is niet zo goed op de SIM volgens mij
"Wil niet zeggen dat ze nu een B team hebben"quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ai, geen Doornbos. Gelukkig Tom Coronel
Ik kijk NU de herhaling!
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:42 schreef opreis het volgende:
[..]
"Wil niet zeggen dat ze nu een B team hebben"
Een D team idd
Daar leek het wel op .. een groene rakkerquote:Op zaterdag 10 april 2021 00:06 schreef potjecreme het volgende:
Zit Coulthard met een flesje Heineken?
Tot slot gingen ze proosten, dus ja.quote:Op zaterdag 10 april 2021 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar leek het wel op .. een groene rakker
Ja dat was wel ff een minpuntjequote:Op zaterdag 10 april 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan Doornbos niet gewoon normaal uitleggen wat een differentieel is
Coulthard is wel heel erg team Verstappen volgens mij?quote:Op zaterdag 10 april 2021 00:06 schreef potjecreme het volgende:
Zit Coulthard met een flesje Heineken?
Omdat Doornboos een leeghoofd is.quote:Op zaterdag 10 april 2021 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom kan Doornbos niet gewoon normaal uitleggen wat een differentieel is
Coulthard is ook een redbull man.quote:Op zaterdag 10 april 2021 01:54 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Coulthard is wel heel erg team Verstappen volgens mij?
Valt me al veel langer op, hij is echt fan van Max.
Ja op het einde werd duidelijk dat dit een reclame moment was. Heineken is ook een sponsor van het cafe?quote:Op zaterdag 10 april 2021 10:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Coulthard is al enkele jaren één van de vaste gezichten van Heineken.
Geen toeval dus dat hij een groene rakker tevoorschijn haalde. Heineken heeft dat interview met Ziggo even gefixd.
Ja, en zo subtiel is dat niet haha.quote:Op zaterdag 10 april 2021 16:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja op het einde werd duidelijk dat dit een reclame moment was. Heineken is ook een sponsor van het cafe?
Is ook een F1 coureur. Niet gek dat hij deze nog niet helemaal eigen is.quote:Op vrijdag 16 april 2021 22:38 schreef Martinello het volgende:
Doornbos is nog een beetje onwennig als presentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |