Ja ik mocht hem altijd wel. Relatief dan.quote:
k vind het best een fijne smileyquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mocht hem altijd wel. Relatief dan.
Jij bent zelfs de hoofdreden dat die er überhaupt bij zitquote:
quote:
Ik leer dingen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zelfs de hoofdreden dat die er überhaupt bij zit
[..]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent zelfs de hoofdreden dat die er überhaupt bij zit
[..]
zie je hoe goed die smiley isquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het ging serieus over KuzuDat ik dat gewoon blind gok adhv die smiley. Da's best erg.
Toen we nog jong en onbezonnen warenquote:
Onbezonnen zeker jaquote:
Geloof dat ik moet gaan kokenquote:
quote:
Dus alleen de plekken waar ze toeristje kunnen spelen gooien ze niet op roodquote:Duitsland heeft meer Nederlandse provincies op rood gezet. Alle provincies, behalve Zeeland en Limburg, zijn verboden gebied geworden voor de Duitsers.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus alleen de plekken waar ze toeristje kunnen spelen gooien ze niet op rood![]()
MOet je bewondering voor hebben jaquote:
ja ben benieuwd hoe ze met Brabant omgaan. Of kunnen ze door België nog naar Zeeland?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus alleen de plekken waar ze toeristje kunnen spelen gooien ze niet op rood![]()
10 minuten? MEID TOCHquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet zo ook 10 minuten fietsen, wat een opgave.
Leugens, dan was NH ook niet rood geweest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
vakantie in eigen land mag gewoonquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
geef me eens een leuk plan voor dit weekend. Zou ik een nachtje naar een Waddeneiland kunnen of zo?
massas duitsers en belgen in maastricht. afstand bewaren, ho maarquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doen ze dat niet? Heb je dat gezien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
massas duitsers en belgen in maastricht. afstand bewaren, ho maar
Moeilijk vooral. Er komt zelfs een belbus bij kijken. Nou ben ik op zich bekend met dat fenomeen, maar het nummer wat op Google Maps aangegeven staat geeft "Dit nummer vervalt binnenkort. U kunt ons bereiken op 0800-GARBLEGARBLE en de verbinding wordt nu verbroken"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het niet lang reizen naar een veerboot?
Is dat naar Harlingen>quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeilijk vooral. Er komt zelfs een belbus bij kijken. Nou ben ik op zich bekend met dat fenomeen, maar het nummer wat op Google Maps aangegeven staat geeft "Dit nummer vervalt binnenkort. U kunt ons bereiken op 0800-GARBLEGARBLE en de verbinding wordt nu verbroken"
Dus het heeft wel wat voeten in de aarde ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |