Dat vind ik bij Kwiwi niet zo raar. Heb je nooit die harige vacht van zowel de vrucht als de vogel gezien???quote:
Dat levert wel een heel andere MI van Kwiwi opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Kwiwi niet zo raar. Heb je nooit die harige vacht van zowel de vrucht als de vogel gezien???
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat levert wel een heel andere MI van Kwiwi op
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vind ik bij Kwiwi niet zo raar. Heb je nooit die harige vacht van zowel de vrucht als de vogel gezien???
Dat er van die witte bolletjes in de haren blijven plakken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik adviseer WD40quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetsenbord hapert weer een beetje. Dat je een nieuwe opdrachtgever bijna aanspreekt met Hell ipv Hello.
Dat je in plaats van Beste Jan, Beffen dan schrijft.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n toetsenbord hapert weer een beetje. Dat je een nieuwe opdrachtgever bijna aanspreekt met Hell ipv Hello.
Valt er nog wat te beffen Budaddy?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat je in plaats van Beste Jan, Beffen dan schrijft.
Precies, ik ben goed geisoleerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weinig te beleven op mijn zolderkamer. En aan boord?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Valt er nog wat te beffen Budaddy?
Alleen baffen als dat je ding is..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weinig te beleven op mijn zolderkamer. En aan boord?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alleen baffen als dat je ding is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |