quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Standaard elke maand van dit jaar een paar notes gepakt. @:coco
Je moet vaker die aanhalingstekens gebruiken. Dan snappen zelfs de achterlijke mods hier dat het om een citaat gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:34 schreef De_Kraam het volgende:
Ik krijg louter notes voor het posten van "zak in elkaar joh kk gek."
Terwijl dat gewoon een citaat is van de grote Raymond van Barneveld.
Glutenvrij he, dus geen bier.quote:
Ohja. Ik gooi hier altijd donker bier door de hachee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Glutenvrij he, dus geen bier.
wederom? ze verwachten daar nog een quick fix vaccinetje of iets?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:14 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME. James Bond is uitgesteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog een keer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
wederom? ze verwachten daar nog een quick fix vaccinetje of iets?
Aan wiens leuter zit je nu weer te zuigen?quote:
Die van je moeder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aan wiens leuter zit je nu weer te zuigen?
60 jaar oud maar een net worth van 300 miljoen en de achternaam kunnen aannemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Barbara Broccoli, hoe cool is die naam.
Matige films zijn dat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:14 schreef Zipportal het volgende:
GODVERDOMME. James Bond is uitgesteld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zienquote:
Zou James Bond voor incest zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zien
Jammer dat het weer verder is uitgesteld.
Nice.quote:
Pics van je zus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd leuk om de nieuwe in de bios te pakken. Lekker met mijn vader en zus uiteten en dan naar Schouwburgplein om de nieuwe Bond te zien
Jammer dat het weer verder is uitgesteld.
Hij heb coronaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:33 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is toptalent Wouter Burger verhuurd? @:scrummie
bedankt Cor en Donquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede golf is waarschijnlijk met name veroorzaakt door jongeren die het virus na hun vakantie in Zuid-Frankrijk of Spanje hebben meegebracht naar Nederland. Dat concludeert het RIVM uit onderzoek, schrijft de NOS.
De jongeren zouden het virus via feesten en studentenhuizen verder hebben verspreid. Hierdoor raakten ook ouderen besmet, die het virus via hun werk en familie weer verder verspreidden. Zo is het virus uiteindelijk ook weer in de verpleeghuizen terechtgekomen, stelt het RIVM.
Misschien was dat op vakantie gaan toch niet zo slim.
Proletenvolk wat niet een jaartje zonder kan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
De tweede golf is waarschijnlijk met name veroorzaakt door jongeren die het virus na hun vakantie in Zuid-Frankrijk of Spanje hebben meegebracht naar Nederland. Dat concludeert het RIVM uit onderzoek, schrijft de NOS.
De jongeren zouden het virus via feesten en studentenhuizen verder hebben verspreid. Hierdoor raakten ook ouderen besmet, die het virus via hun werk en familie weer verder verspreidden. Zo is het virus uiteindelijk ook weer in de verpleeghuizen terechtgekomen, stelt het RIVM.
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Tyfus jongeren. ANNOUNCE vrachtwagenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
Niet akkoord.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.
Joden lopen altijd weg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niet akkoord.
#HouVol
#SamenSterk
#AlleenSamenKrijgenWeCoronaOnderControle
Moderator Tjacka doet niet meer mee?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het boeit mij eigenlijk allemaal helemaal niets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |