Nou gelukkig maar dan dat ik er 1 bij heb gekocht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja.
Het zou mij sterk verbazen als het bij een advies blijft.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Hele keuken weer overhoop aan het halen.. Net bij de Action 2 dozen vol Curver zooi gekocht om alles the organiseren
Ik heb een stapeltjequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dan dat ik er 1 bij heb gekocht.
waarheen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik morgen weg zou gaan maar blijkt toch niet zo te zijn.
is er vanavond persco ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze lopen alvast op de zaken vooruit. Na 18.00 vanavond is het verplicht.
De goedkope Chinese kopie van Curver dan toch zeker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:37 schreef kwiwi het volgende:
Hele keuken weer overhoop aan het halen.. Net bij de Action 2 dozen vol Curver zooi gekocht om alles te organiseren
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
achter zon rots zit vast een ijsbeer verstopt
ahquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vriendmaar miscommunicatie vanuit mijn kant.
Nee.quote:
Helemaal niet. Rutte had de tijd gegeven tot en met vrijdag 18.00 om het mondkapjes advies uit te werken. Daar zou e.e.a. duidelijk uit worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Ab Haagsterhaus is aan het speculeren
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
Rutte had de tijd gegeven tot en met vrijdag 18.00 om het mondkapjes advies uit te werken. Daar zou e.e.a. duidelijk uit worden.
Advies being de cruxquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Helemaal niet. Rutte had de tijd gegeven tot en met vrijdag 18.00 om het mondkapjes advies uit te werken. Daar zou e.e.a. duidelijk uit worden.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Helemaal niet. Rutte had de tijd gegeven tot en met vrijdag 18.00 om het mondkapjes advies uit te werken. Daar zou e.e.a. duidelijk uit worden.
Nee ze hadden echte Curver spullen, en best goedkoop. Was ook verbaasdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De goedkope Chinese kopie van Curver dan toch zeker?
Dubbele Hollandse gloriequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ze hadden echte Curver spullen, en best goedkoop. Was ook verbaasd
Ik wist wel dat ze het gingen uitwerken, alleen wist ik niks van een deadline.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:44 schreef Justin_Case het volgende:
Ja corrigeer me aub als ik fout zit hoor. Kan er ook naast zitten, maar zo heb ik het begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |