M: "Goh, je flirt met me maar ik zie dat je zwanger bent. Heb je een relatie?"quote:Op maandag 31 mei 2021 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als iemand liegt kan je daar weinig aan doen, maar als je het weet ben je wat mij betreft gewoon fout bezig.
En bij iemand die (zichtbaar) zwanger is vind ik het vrij logisch het gewoon te vragen voordat je van bil gaat.
Ik vind dat hele is mijn verantwoordelijkheid niet complete onzin. Zodra je bewust kiest om mee te werken aan vreemdgaan heb je daar ook verantwoordelijkheid in.
Minder als degene die vreemdgaat, maar je bent niet schoon.
Dus geen noiken voor jou, maar wel pajpen? Of dat ook al niet?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:47 schreef Vivadreamglasses het volgende:
Ik snap je vriend wel. Ik wilde mezelf ook niet noiken tijdens mijn zwangerschappen. Mijn man dus ook niet.
Trek weer aan de bel als hij je na je zwangerschap ook niet meer wil.
quote:geregistreerd op: vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:53
laatste bezoek: 275 dagen, 21 uur geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
TS is weer gespot!quote:Op maandag 5 juli 2021 08:45 schreef joe.joe het volgende:
Is het inmiddels weer op peil, @:Greased?
Ah, never mind:
[..]
Precies.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:00 schreef Noudanzeg het volgende:
Echt wat een watjes hier zeg
Zwangere vrouwen zijn hardstikke geil, daar moet je als partner gewoon lekker van profiteren
Heb je zo'n grote lul?quote:Op woensdag 6 april 2022 20:36 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het drie keer niks; straks heeft onze baby allemaal deuken in haar hoofd
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.
Van beffen krijgt je baby sowieso geen deuken.quote:Op woensdag 6 april 2022 20:36 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het drie keer niks; straks heeft onze baby allemaal deuken in haar hoofd
quote:Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |