abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195657757
Dinsdag op woensdag was trouwens een lichtpuntje! Ze heeft een paar uurtjes in haar eigen bed geslapen bij ons op de kamer. Niet op ons, tussen ons in, maar gewoon in de wieg. O+ Overdag heel even, 's avonds heel even en 's nachts iets meer dan heel even.

Vannacht moesten we ons daar aan vast houden. :+ Toen was het 03:30 voordat ze stil was en voor het eerst (op ons) sliep.Rest van de avond was krijsen. Zien of we dan vannacht de tussenweg krijgen. :9
pi_195676656
NJ, natusan borstcompressen staan weer op amazon.nl al is het nog zonder datum maar wel nu te bestellen. Ik heb net drie dozen gekocht, benieuwd of en wanneer ik ze krijg.

Vandaag waren er drie slaapjes in de box oooh yes. En maat 68 past nu echt wel, met 11 weken. Zijn winterjas ook aangepropt , om even buiten te kijken hoe man onze boom plantte die ik in zwangerschap zo graag wou. Volgend jaar misschien onder de boom op een kleedje met baby O+
pi_195680515
Haha Hilmo ik herinner me dat nog wel ja, van die boom :D.

NJ fijn van het lichtpuntje! Is toch weer een houvast.
pi_195680787
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:08 schreef Hilmo het volgende:
NJ, natusan borstcompressen staan weer op amazon.nl al is het nog zonder datum maar wel nu te bestellen. Ik heb net drie dozen gekocht, benieuwd of en wanneer ik ze krijg.

Vandaag waren er drie slaapjes in de box oooh yes. En maat 68 past nu echt wel, met 11 weken. Zijn winterjas ook aangepropt , om even buiten te kijken hoe man onze boom plantte die ik in zwangerschap zo graag wou. Volgend jaar misschien onder de boom op een kleedje met baby O+
Ik ga er direct naar kijken, dankjewel!
pi_195682377
Mag ik nog meer lichtpuntjes delen, ondanks dat het geen foto-dag is? :@ O+

Ik ben namelijk toch stiekem een beetje verliefd.

vrijdag 16 oktober 2020 @ 21:27:35 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_195682498
Zijn dat 2 foto's van dezelfde baby? :o
disclaimer
pi_195683023
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef SQ het volgende:
Zijn dat 2 foto's van dezelfde baby? :o
Haha ja, je zou bijna denken dat we er twee hebben zo. :+
pi_195707938
Ja jeetj cwat een verschil in foto's zeg! Die bovenste lijkt een super oude baby! Knap meisje!

Vind het met de corona zo lastig dat mijn moeder de baby helemaal niet echt nog leert kennen. :'(
pi_195708211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef NicolasJoy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ Ze ligt er zo relaxed bij op de eerste foto! Hoe gaat het ondertussen?

Babynestje hebben we hier trouwens ook. Hij is alleen wel tegenwoordig eigendom van mijn kat :P
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:56:55 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_195708763
Volgens mij zag ik net waterpokken op mijn kleuter :')
Kan dat veel kwaad met een newborn in huis? Ik heb ze zelf iig gehad als kind dus ik las al dat ik die antistoffen waarschijnlijk wel aan hem mee geef via de melk?
disclaimer
pi_195708903
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef SQ het volgende:
Kan dat veel kwaad met een newborn in huis? Ik heb ze zelf iig gehad als kind dus ik las al dat ik die antistoffen waarschijnlijk wel aan hem mee geef via de melk?
Kan de eerste 3 maanden geen kwaad. Onze kraamzorg heeft het nagezocht omdat iemand waar mijn zoontje bij had gespeeld toen ik in het ziekenhuis lag waterpokken kreeg en we die dus verwachtten.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:36:00 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_195710407
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Kan de eerste 3 maanden geen kwaad. Onze kraamzorg heeft het nagezocht omdat iemand waar mijn zoontje bij had gespeeld toen ik in het ziekenhuis lag waterpokken kreeg en we die dus verwachtten.
Top, dat dacht ik al. Thanks!
disclaimer
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:41:26 #238
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195710507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef NicolasJoy het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+ super cute is ze, op beide foto's. Die eerste foto: wat een draakje :D >:) .
Resistance is futile.
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:42:29 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_195710535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 21:46 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Haha ja, je zou bijna denken dat we er twee hebben zo. :+
Ja maar echt, de bovenste foto lijkt wel een Aziatisch halfbloedje zo. Terwijl jullie volgens mij kei Hollands zijn :')

Mooie meid hoor, terecht trotse papa O+
disclaimer
  zondag 18 oktober 2020 @ 12:44:27 #240
277627 Seven.
We are Borg.
pi_195710572
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Ja maar echt, de bovenste foto lijkt wel een Aziatisch halfbloedje zo. Terwijl jullie volgens mij kei Hollands zijn :')

Haha, dat dacht ik ook ;)
Resistance is futile.
pi_195711611
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ook :')

Lieve foto's NJ O+
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:06:47 #242
327807 Mariposas
יה&#14
pi_195712354
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef SQ het volgende:
Mijn oudste kreeg ook waterpokken toen de baby 6 weken oud was. Kan idd geen kwaad alleen kunnen ze er wel ziek vooraf van worden (koorts), dat is het enige dingetje. De baby heeft wel een paar waterpokken gehad, maar het verloop was echt heel mild. Dat maakt wel dat er waarschijnlijk onvoldoende antistoffen zijn voor een herhaalde besmetting.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_195713217
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Hilmo het volgende:
Ja jeetj cwat een verschil in foto's zeg! Die bovenste lijkt een super oude baby! Knap meisje!

Vind het met de corona zo lastig dat mijn moeder de baby helemaal niet echt nog leert kennen. :'(
Ze heeft gewoon honderen verschillende gezichten denk ik. :9

Dat is wel echt naar inderdaad.. :(
Wij werken samen met m'n ouders, dus die zie ik als onderdeel van onze bubbel.. Zou het echt wel naar vinden als ik m'n kind pas laat of heel weinig kan delen..
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

O+ O+ O+ Ze ligt er zo relaxed bij op de eerste foto! Hoe gaat het ondertussen?

Babynestje hebben we hier trouwens ook. Hij is alleen wel tegenwoordig eigendom van mijn kat :P
Babynestje hebben we te leen, maar denk dat nadien wel een nieuwe mogen kopen. :+ Ze spuugt er zoveel op dat ik denk dat hij hierna wel op is. :9

Zal zo even een update geven!
quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

O+ super cute is ze, op beide foto's. Die eerste foto: wat een draakje :D >:) .
O+ Als de eerste foto belooft hoe ze gaat zijn... Het wordt wat. :P
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef SQ het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zondag 18 oktober 2020 12:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:28 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik ook :')

Lieve foto's NJ O+
We horen het meer... :9

Ik heb hier al gevraagd of ze niet toevallig een uitstapje heeft gemaakt naar een Aziaat rond de tijd dat ze zwanger werd. :D Maar ik zie gelukkig ook wel dingen terug die écht uit mijn genen lijken te komen haha.

De oma van mijn vriendin was Indisch, misschien dat het een weg heeft weten te vinden tot deze kleine. Bij mij zit er volgens mij alleen maar Hollands in, maar de schoonfamilie heeft misschien nog wat Aziatische takjes.. Ben benieuwd hoe het wordt/blijft. Ze was ook wel vrij geel in het begin, ook geprikt voor haar lever enzo, maar die waarden zijn helemaal goed. Vind het wel wat hebben, benieuwd hoe het blijft.
pi_195713230
Dit was trouwens een tel later, even lekker rekken. :9

pi_195713662
Verder, hoe is het.. Heel heel wisselend. :9

We hebben vannacht loopt al de hele dag te kloppen een fantastische nacht gehad. Niet helemaal hoor, maar ze heeft globaal tussen 22u en 6u30 geslapen. :o We zijn vandaag dus ineens een heel ander mens! De dag (en nacht) ervoor waren wel helemaal ruk hoor. Dus ik heb het gevoel dat ze nu zo nu en dan volledig uitgeput wegvalt, maar iets beter kan blijven rusten dan. Ook hebben we het idee dat de medicijnen iets (meer) beginnen te doen. Ze blijft spugen, maar is minder overstuur nadien. Dus waarschijnlijk dat het maagzuur nu toch meer geremd wordt qua zuur. Het wegen met drinken is ook gek, ze drinkt heel wisselend. Soms 130-160 in één keer, soms maar 50-60. We weten haar in elk geval een klein beetje te remmen af en toe. Ze slaapt af en toe in haar eigen bed nu, meer tussen ons in i.p.v. op ons.

Er zijn dus wel echt steeds meer lichtpuntjes, steeds meer positieve dingen. Ze opent haar ogen meer, er komt wat meer contact. O+
pi_195713843
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Verder, hoe is het.. Heel heel wisselend. :9

We hebben vannacht loopt al de hele dag te kloppen een fantastische nacht gehad. Niet helemaal hoor, maar ze heeft globaal tussen 22u en 6u30 geslapen. :o We zijn vandaag dus ineens een heel ander mens! De dag (en nacht) ervoor waren wel helemaal ruk hoor. Dus ik heb het gevoel dat ze nu zo nu en dan volledig uitgeput wegvalt, maar iets beter kan blijven rusten dan. Ook hebben we het idee dat de medicijnen iets (meer) beginnen te doen. Ze blijft spugen, maar is minder overstuur nadien. Dus waarschijnlijk dat het maagzuur nu toch meer geremd wordt qua zuur. Het wegen met drinken is ook gek, ze drinkt heel wisselend. Soms 130-160 in één keer, soms maar 50-60. We weten haar in elk geval een klein beetje te remmen af en toe. Ze slaapt af en toe in haar eigen bed nu, meer tussen ons in i.p.v. op ons.

Er zijn dus wel echt steeds meer lichtpuntjes, steeds meer positieve dingen. Ze opent haar ogen meer, er komt wat meer contact. O+
Wat een fijne update!
pi_195717663
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:48 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon honderen verschillende gezichten denk ik. :9

Ik heb hier al gevraagd of ze niet toevallig een uitstapje heeft gemaakt naar een Aziaat rond de tijd dat ze zwanger werd. :D Maar ik zie gelukkig ook wel dingen terug die écht uit mijn genen lijken te komen haha.

De oma van mijn vriendin was Indisch, misschien dat het een weg heeft weten te vinden tot deze kleine. Bij mij zit er volgens mij alleen maar Hollands in, maar de schoonfamilie heeft misschien nog wat Aziatische takjes.. Ben benieuwd hoe het wordt/blijft. Ze was ook wel vrij geel in het begin, ook geprikt voor haar lever enzo, maar die waarden zijn helemaal goed. Vind het wel wat hebben, benieuwd hoe het blijft.
Echt een heel mooi kindje hoor O+!

Genen zijn sowieso een raar iets. Toen Y geboren werd vond ik haar er ook vrij Aziatisch uitzien, nu ziet ze er gewoon blank uit maar met donkere ogen en zwart haar :P. Mijn vriend blijft ook maar zeggen hoe blank ze eruit ziet hoewel hij echt donker is :D . Wie weet kleurt ze nog wat bij.

En wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat je even helemaal een ander mens bent na een nacht met wat meer dan 2u slaap. Fijn ook dat de medicijnen lijken aan te slaan!
pi_195719642
mooi kindje NJ! En blij dat 't wat beter gaat Hilmo ^O^

Wij hadden een pyjamadagje vandaag en ik vond Miepie zo klagen en hangen en kwijlen (voelen we al waar dit naartoe gaat?). Op een bepaald moment pakt ze mijn vinger en begint erop te sabbelen en ik voel een tandje *O*

Is er een apart topic voor buggy's? Of hebben jullie aanraders, ik wil iets voor de stad wat niet zwaar weegt en makkelijk in te klappen is.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_195720125
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een fijne update!
Zeker! Vandaag is toevallig juist weer een moeilijke dag, maar het feit dat je het weer hebt over moeilijke dagen i.p.v. moeilijke periodes is gewoon al heel heel waardevol. Betekent dat er ook makkelijke(re) dagen zijn. :9
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Echt een heel mooi kindje hoor O+!

Genen zijn sowieso een raar iets. Toen Y geboren werd vond ik haar er ook vrij Aziatisch uitzien, nu ziet ze er gewoon blank uit maar met donkere ogen en zwart haar :P. Mijn vriend blijft ook maar zeggen hoe blank ze eruit ziet hoewel hij echt donker is :D . Wie weet kleurt ze nog wat bij.

En wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat je even helemaal een ander mens bent na een nacht met wat meer dan 2u slaap. Fijn ook dat de medicijnen lijken aan te slaan!
O+

Je hoort wel eens verhalen over kindjes die lichter worden geboren en dan nog 'bijkleuren'? Is dat een fabel, iets van de eerste uren/dagen/.. Denk, vraag het nu dan maar eens. :+ Hij maakt zich in elk geval geen zorgen? :D
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:04 schreef _aurum_ het volgende:
mooi kindje NJ! En blij dat 't wat beter gaat Hilmo ^O^

Wij hadden een pyjamadagje vandaag en ik vond Miepie zo klagen en hangen en kwijlen (voelen we al waar dit naartoe gaat?). Op een bepaald moment pakt ze mijn vinger en begint erop te sabbelen en ik voel een tandje *O*

Is er een apart topic voor buggy's? Of hebben jullie aanraders, ik wil iets voor de stad wat niet zwaar weegt en makkelijk in te klappen is.
Pyjamadagen zijn *) Hier mislukt het vaak, komt toch altijd wel wat tussen, maar stiekem is het wel enorm relaxed. :9

Buggy's helaas geen tips voor, wij hebben het vooralsnog zonder gedaan met de oudste!
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:12:49 #250
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_195720639
Aurum; wij hebben een Mutsy Nexo gekocht, maar die is misschien nog te zwaar voor je. Wel handig in te klappen!
Joolz Aer is ook echt top, maar wij vinden die nogal prijzig _O-

Nog een weekje en dan zijn wij baby af :{
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')