Ik ga er direct naar kijken, dankjewel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:08 schreef Hilmo het volgende:
NJ, natusan borstcompressen staan weer op amazon.nl al is het nog zonder datum maar wel nu te bestellen. Ik heb net drie dozen gekocht, benieuwd of en wanneer ik ze krijg.
Vandaag waren er drie slaapjes in de box oooh yes. En maat 68 past nu echt wel, met 11 weken. Zijn winterjas ook aangepropt , om even buiten te kijken hoe man onze boom plantte die ik in zwangerschap zo graag wou. Volgend jaar misschien onder de boom op een kleedje met baby
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef NicolasJoy het volgende:
Mag ik nog meer lichtpuntjes delen, ondanks dat het geen foto-dag is?![]()
![]()
Ik ben namelijk toch stiekem een beetje verliefd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de eerste 3 maanden geen kwaad. Onze kraamzorg heeft het nagezocht omdat iemand waar mijn zoontje bij had gespeeld toen ik in het ziekenhuis lag waterpokken kreeg en we die dus verwachtten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef SQ het volgende:
Volgens mij zag ik net waterpokken op mijn kleuter
Kan dat veel kwaad met een newborn in huis? Ik heb ze zelf iig gehad als kind dus ik las al dat ik die antistoffen waarschijnlijk wel aan hem mee geef via de melk?
Top, dat dacht ik al. Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:03 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Kan de eerste 3 maanden geen kwaad. Onze kraamzorg heeft het nagezocht omdat iemand waar mijn zoontje bij had gespeeld toen ik in het ziekenhuis lag waterpokken kreeg en we die dus verwachtten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef NicolasJoy het volgende:
Mag ik nog meer lichtpuntjes delen, ondanks dat het geen foto-dag is?![]()
![]()
Ik ben namelijk toch stiekem een beetje verliefd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar echt, de bovenste foto lijkt wel een Aziatisch halfbloedje zo. Terwijl jullie volgens mij kei Hollands zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:46 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Haha ja, je zou bijna denken dat we er twee hebben zo.
Haha, dat dacht ik ookquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar echt, de bovenste foto lijkt wel een Aziatisch halfbloedje zo. Terwijl jullie volgens mij kei Hollands zijn
Mooie meid hoor, terecht trotse papa
Mijn oudste kreeg ook waterpokken toen de baby 6 weken oud was. Kan idd geen kwaad alleen kunnen ze er wel ziek vooraf van worden (koorts), dat is het enige dingetje. De baby heeft wel een paar waterpokken gehad, maar het verloop was echt heel mild. Dat maakt wel dat er waarschijnlijk onvoldoende antistoffen zijn voor een herhaalde besmetting.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef SQ het volgende:
Volgens mij zag ik net waterpokken op mijn kleuter
Kan dat veel kwaad met een newborn in huis? Ik heb ze zelf iig gehad als kind dus ik las al dat ik die antistoffen waarschijnlijk wel aan hem mee geef via de melk?
Ze heeft gewoon honderen verschillende gezichten denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Hilmo het volgende:
Ja jeetj cwat een verschil in foto's zeg! Die bovenste lijkt een super oude baby! Knap meisje!
Vind het met de corona zo lastig dat mijn moeder de baby helemaal niet echt nog leert kennen.
Babynestje hebben we te leen, maar denk dat nadien wel een nieuwe mogen kopen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze ligt er zo relaxed bij op de eerste foto! Hoe gaat het ondertussen?
Babynestje hebben we hier trouwens ook. Hij is alleen wel tegenwoordig eigendom van mijn kat![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:41 schreef Seven. het volgende:
[..]super cute is ze, op beide foto's. Die eerste foto: wat een draakje
![]()
.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar echt, de bovenste foto lijkt wel een Aziatisch halfbloedje zo. Terwijl jullie volgens mij kei Hollands zijn
Mooie meid hoor, terecht trotse papa
quote:
We horen het meer...quote:
Wat een fijne update!quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:01 schreef NicolasJoy het volgende:
Verder, hoe is het.. Heel heel wisselend.
We hebben vannacht loopt al de hele dag te kloppen een fantastische nacht gehad. Niet helemaal hoor, maar ze heeft globaal tussen 22u en 6u30 geslapen.We zijn vandaag dus ineens een heel ander mens! De dag (en nacht) ervoor waren wel helemaal ruk hoor. Dus ik heb het gevoel dat ze nu zo nu en dan volledig uitgeput wegvalt, maar iets beter kan blijven rusten dan. Ook hebben we het idee dat de medicijnen iets (meer) beginnen te doen. Ze blijft spugen, maar is minder overstuur nadien. Dus waarschijnlijk dat het maagzuur nu toch meer geremd wordt qua zuur. Het wegen met drinken is ook gek, ze drinkt heel wisselend. Soms 130-160 in één keer, soms maar 50-60. We weten haar in elk geval een klein beetje te remmen af en toe. Ze slaapt af en toe in haar eigen bed nu, meer tussen ons in i.p.v. op ons.
Er zijn dus wel echt steeds meer lichtpuntjes, steeds meer positieve dingen. Ze opent haar ogen meer, er komt wat meer contact.
Echt een heel mooi kindje hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:48 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon honderen verschillende gezichten denk ik.
Ik heb hier al gevraagd of ze niet toevallig een uitstapje heeft gemaakt naar een Aziaat rond de tijd dat ze zwanger werd.Maar ik zie gelukkig ook wel dingen terug die écht uit mijn genen lijken te komen haha.
De oma van mijn vriendin was Indisch, misschien dat het een weg heeft weten te vinden tot deze kleine. Bij mij zit er volgens mij alleen maar Hollands in, maar de schoonfamilie heeft misschien nog wat Aziatische takjes.. Ben benieuwd hoe het wordt/blijft. Ze was ook wel vrij geel in het begin, ook geprikt voor haar lever enzo, maar die waarden zijn helemaal goed. Vind het wel wat hebben, benieuwd hoe het blijft.
Zeker! Vandaag is toevallig juist weer een moeilijke dag, maar het feit dat je het weer hebt over moeilijke dagen i.p.v. moeilijke periodes is gewoon al heel heel waardevol. Betekent dat er ook makkelijke(re) dagen zijn.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt een heel mooi kindje hoor!
Genen zijn sowieso een raar iets. Toen Y geboren werd vond ik haar er ook vrij Aziatisch uitzien, nu ziet ze er gewoon blank uit maar met donkere ogen en zwart haar. Mijn vriend blijft ook maar zeggen hoe blank ze eruit ziet hoewel hij echt donker is
. Wie weet kleurt ze nog wat bij.
En wat een goed nieuws! Kan me voorstellen dat je even helemaal een ander mens bent na een nacht met wat meer dan 2u slaap. Fijn ook dat de medicijnen lijken aan te slaan!
Pyjamadagen zijnquote:Op zondag 18 oktober 2020 20:04 schreef _aurum_ het volgende:
mooi kindje NJ! En blij dat 't wat beter gaat Hilmo![]()
Wij hadden een pyjamadagje vandaag en ik vond Miepie zo klagen en hangen en kwijlen (voelen we al waar dit naartoe gaat?). Op een bepaald moment pakt ze mijn vinger en begint erop te sabbelen en ik voel een tandje![]()
Is er een apart topic voor buggy's? Of hebben jullie aanraders, ik wil iets voor de stad wat niet zwaar weegt en makkelijk in te klappen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |