En in het ziekenhuis hebben ze dat al, hoppa.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze kunnen in het witte huis toch zo een ic kamer maken? Wat is dit voor onzin?
Bedoelde meer qua berichtgeving.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boris is bijna 20 jaar jonger; wat dat betreft ziet het er voor Trump een stuk minder gunstig uit. Ze gaan hem echt niet voor de lol hospitaliseren.
Hij heeft milde symptomen en koorts enzo. Dan wil je hem het liefst in het ziekenhuis hebben voor het geval het erger gaat worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een snotterneus gaan ze hem echt niet zomaar opnemen; dan zal hij toch wel ernstigere klachten hebben. Voor zijn verkiezingscampagne lijkt me dit sowieso rampzalig.
Moet dat hele beveiligingscircus daar naar toe, beetje onlogisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En in het ziekenhuis hebben ze dat al, hoppa.
Ja totdat Johnson bijna dood was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Bij de president wil je dat wel. Hij heeft milde symptomen.
Bij Johnson was het ook uit voorzorg
Dat niet, maar wel een medisch team sturen voor observatie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze kunnen in het witte huis toch zo een ic kamer maken? Wat is dit voor onzin?
Ja, dat kan ook. Dat die er nog ff fris en fruitig uitziet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Of hij komt over een week terug zonder rimpels zoals Berlusconi jaren geleden.
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een medisch team sturen voor observatie.
Hij is er ook de man niet naar om zich op deze wijze voor het oog van de wereld naar het ziekenhuis te transporteren.
En daarom is het goed dat hij uit voorzorg opgenomen isquote:
Precies. Omslagpunt ligt na anderhalve week pas geloof ik. Dan kan het ineens rap achteruit gaan.quote:
Dan is het goed dat Trump al in het ziekenhuis is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Precies. Omslagpunt ligt na anderhalve week pas geloof ik. Dan kan het ineens rap achteruit gaan.
Ga lekker ergens anders speculeren.quote:
Waarom wordt Nostradamus altijd aangehaald als de Simpsons veel nauwkeuriger zijn?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:47 schreef Shaggy_2000 het volgende:
"Simpsons theory can be tested now"
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Man2Angry2Die/status/1311896843861794816
Lekker aandacht trekken, dat lijkt me niet echt iets voor Trump nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:57 schreef Za het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel een medisch team sturen voor observatie.
Hij is er ook de man niet naar om zich op deze wijze voor het oog van de wereld naar het ziekenhuis te transporteren.
He dat is Dr. KrutikaKuppalli, die Indiër uit The Big Bang Theory.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een mening, maar wel van iemand die eerder arts was in white house.
Berichten: hij is ziekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een mening, maar wel van iemand die eerder arts was in white house.
Niet op deze manier. Als ie ervan geneest, dan wel. Dan zul je hem er niet over horen stoppen. Maar alleen de positieve kant.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker aandacht trekken, dat lijkt me niet echt iets voor Trump nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |