Zwak? Nee die Brech dan met zijn geen commentaar.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:05 schreef F.Sinatra het volgende:
Vind de OvJ wel erg zwak overkomen overigens.
Zeer onzeker, zeer ongeorganiseerd, zoekend, horten en stoten, zoeken naar antwoorden op vragen van de rechter.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zwak? Nee die Brech dan met zijn geen commentaar.
Als ze die eens bij de ballen pakken draait die door. Mag ook wel eens.
Ja, de ovj wil dat Brech zich gaat tegenspreken zoals vorige keer. Roethof wil dat hij zijn mond houdt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Zwak? Nee die Brech dan met zijn geen commentaar.
Leuk voor Peter dat hij dat denkt. We denken het allemaal.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Paul Bots (@:paulbots) heeft getweet: Peter R de Vries: "Voor mij en familie is duidelijk dat er sprake is van seksueel delict. Uit alle feiten en omstandigheden spreken intentie seksueel delict, in hoeverre dat tot uitwerking is gekomen is voor mij minder relevant." #NickyVerstappen #JosB #JosBrech #Nicky
Dit, even buiten de rechtszaak om, ongeacht de veroordeling of niet.
Nicky was op kamp, die lag niet voor zijn lol in dat bosje.
Denk dat het vóór de nabestaanden al fijn is dat ze weten dat de meesten het denken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leuk voor Peter dat hij dat denkt. We denken het allemaal.
Je schiet er alleen niet zo veel mee op als het niet valt te bewijzen.
Je hoeft Nicky niet te horen natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat het vóór de nabestaanden al fijn is dat ze weten dat de meesten het denken.
Even over het onmogelijk kunnen zien, dode mensen gillen niet dus “iets” horen valt ook af, op 30 meter afstand ruik je geen vers lijk.
Voelen, ja daar wil hijzelf niets over zeggen.
Dus die verklaring wankele aan alle kanten. Ik denk in combinatie met de sporen op de onderbroek dat hij gaat hangen. Ik verwacht 10 jaar en tbs.
Hij kan de dader(s) ook gehoord hebben, of dieren in de buurt van het lijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Even over het onmogelijk kunnen zien, dode mensen gillen niet dus “iets” horen valt ook af, op 30 meter afstand ruik je geen vers lijk.
Die deskundige vanochtend gaf juist aan dat seksueel misbruik vaak niet zichtbaar is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een aantal vraagtekens:
-Brech is in het verleden naar mijn weten nooit gewelddadig geweest,wat ik ook zo aan hem inschat is dat het eerder een pedofiel is dan een pedoseksueel.
-Als Brech hem seksueel misbruikt zou hebben, dan zouden daar andere sporen te zien zijn geweest.
-Het is niet de meest logische plek om een kind te lokken
-Ik vind het veel aannemelijker dat iemand van de kampleiding betrokken is, of in ieder geval iemand die de situatie ter plekke kende.
1 Jos heeft die twee jongens stevig van achtervastgepakt en betast, dat was niet erg vriendelijk gegaan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:26 schreef raptorix het volgende:
-Brech is in het verleden naar mijn weten nooit gewelddadig geweest,wat ik ook zo aan hem inschat is dat het eerder een pedofiel is dan een pedoseksueel.
-Als Brech hem seksueel misbruikt zou hebben, dan zouden daar andere sporen te zien zijn geweest.
-Het is niet de meest logische plek om een kind te lokken
-Ik vind het veel aannemelijker dat iemand van de kampleiding betrokken is, of in ieder geval iemand die de situatie ter plekke kende.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 Jos heeft die twee jongens stevig van achtervastgepakt en betast, dat was niet erg vriendelijk gegaan.
2 op PD 2 was een geprepareerde seks hut..
Hoezo geen goede plek?
3 Jos heeft trainingen gehad op het terrein waar Nicky kampeerde, hoezo kent die de situatie ter plekke niet?
https://www.1limburg.nl/l(...)rie?context=topstoryquote:Ook heeft Brech geen agressieprobleem, stelt het PBC
Op welke bron baseer je dat?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
1 Jos heeft die twee jongens stevig van achtervastgepakt en betast, dat was niet erg vriendelijk gegaan.
2 op PD 2 was een geprepareerde seks hut..
Hoezo geen goede plek?
3 Jos heeft trainingen gehad op het terrein waar Nicky kampeerde, hoezo kent die de situatie ter plekke niet?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:26 schreef raptorix het volgende:
Zeer zeker dus ook pedoseksuele handelingen uitgevoerd (in het verleden), dus een pedoseksueel en geen pedofiel. En zo te lezen ook op agressieve wijze. Eén vraag opgelostquote:In een bos in Wijnandsrade vergreep hij zich in 1985 aan twee jongetjes van elf en twaalf jaar oud. Toen de jochies bezig waren met verstoppertje spelen hurkte Brech plots achter de jongetjes die hij daarna om beurten vastpakte zodat hij hun geslachtsdeel kon betasten. De twee kinderen zijn hierna huilend teruggerend naar hun klas.
Het boek en de verklaring van Frank Peters.quote:
Nee dat oraal misbruik vaak niet zichtbaar is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:27 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die deskundige vanochtend gaf juist aan dat seksueel misbruik vaak niet zichtbaar is.
En dit komt dan van iemand die de familie zgn helpt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Peter R de Vries: "Voor mij is duidelijk dat er sprake is van seksueel delict.
Vergeet ook de zoektermen niet van Jos op internetquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Zeer zeker dus ook pedoseksuele handelingen uitgevoerd (in het verleden), dus een pedoseksueel en geen pedofiel. En zo te lezen ook op agressieve wijze. Eén vraag opgelost
Dank je, die link zocht ik dus. En hij had toen best lef, die jongens deden mee met een spel tijdens een gymles van hun klas in het bos.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:37 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Zeer zeker dus ook pedoseksuele handelingen uitgevoerd (in het verleden), dus een pedoseksueel en geen pedofiel. En zo te lezen ook op agressieve wijze. Eén vraag opgelost
Naja, zoektermen wijzen hoogstens op pedofiele gedachtes, daar kun je denk ik niet veel mee. Maar twee kleine kinderen van achter beetpakken en betasten bewijst dat hij gewoon een pedoseksueel is.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:50 schreef Woonbootjes het volgende:
[..]
Vergeet ook de zoektermen niet van Jos op internet
Die ouders gaan al 22 jaar door een hel, die hoef je geen zoete koek te geven. Jos B was geen oud omaatje.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:50 schreef Za het volgende:
[..]
En dit komt dan van iemand die de familie zgn helpt.
Hoeveel fijner zou het zijn wanneer je hen ervan zou kunnen overtuigen dat hun kind niet verkracht is.
Misschien zou het dragelijker voor hen zijn te denken dat dat niet heeft plaatsgevonden.
Hiermee bewijs je mensen geen dienst.
Het is bijna hetzelfde als tegen een nabestaande te zeggen dat de overledene flink geleden heeft ipv rustig heengegaan.
En dat meisje op de peuterspeelzaal idem, toen die erna snel naar Polen ging.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, zoektermen wijzen hoogstens op pedofiele gedachtes, daar kun je denk ik niet veel mee. Maar twee kleine kinderen van achter beetpakken en betasten bewijst dat hij gewoon een pedoseksueel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |