En laat wiet e.d. thuis... Fransen zijn net drugshonden als ze Nederlanders tegenkomen
quote:och, ik heb zo mn 'transportatie-manieren'
Op maandag 20 januari 2003 23:29 schreef FredvZ het volgende:
Uitgaan in discotheken is misschien lastig...Is een beetje afhankelijk van het Franse deurbeleid.En laat wiet e.d. thuis... Fransen zijn net drugshonden als ze Nederlanders tegenkomen
quote:Ik denk dat het niet zo slim is om drugs mee te nemen (heb ik zelf namelijk ook weleens gedaan), thuislaten voorkomt heel erg veel gezeik, geloof me...
Op maandag 20 januari 2003 23:30 schreef MeAndMyself het volgende:[..]
och, ik heb zo mn 'transportatie-manieren'
quote:hahaha
Op maandag 20 januari 2003 23:37 schreef Cybersailor het volgende:
Laat ook niet al te duidelijk merken dat je nederlands bent, anders heb je de rest van de avond alleen maar fransozen achter je aan die "weed weed weed???" roepen. Echt heel irritant
quote:reken daar de rest van alle toeristen ook maar bij
Op maandag 20 januari 2003 23:37 schreef Cybersailor het volgende:
Laat ook niet al te duidelijk merken dat je nederlands bent, anders heb je de rest van de avond alleen maar fransozen achter je aan die "weed weed weed???" roepen. Echt heel irritant
quote:Sterker nog; zijn die er niet al te veel?
Op dinsdag 21 januari 2003 07:10 schreef YPPY het volgende:
Ik heb even de topictitel aangepast, kan hier de rest van het jaar alles over Parijs in.Zoek eens op oude topics, die zijn er ook veel.
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 19:42 schreef k_man het volgende:[..]
Sterker nog; zijn die er niet al te veel?
Over Parijs zijn nooit genoeg topics -> een wereldstad
Mare leuke café'tjes vind je natuurlijk overal, denk bijv. aan de 2 Nederlandse kroegen. Mare ik zou vooral in de kroegen blijven en niet zozeer de discotheken opzoeken, is altijd moeilijk te vinden ook als toerist.
quote:Blijkbaar is er veel vraag naar topics over Parijs. Er komen steeds weer nieuwe antwoorden op vragen. Daarom maar, net als bij de zomervakanties, een topic dat een jaar lang gebruikt kan worden.
Op dinsdag 21 januari 2003 19:42 schreef k_man het volgende:[..]
Sterker nog; zijn die er niet al te veel?
Ik heb namelijk sites gevonden van best leuke ''Jeugdherbergen'' die er echt prima uit zien. bijv. hier een overzicht van alle ''Youth Hostels''(ook voor als je naar een ander land gaat ERG handig, want je hebt er voor ongeveer de helft tot 1/5 van de normale prijs van een hotel een kamer)
volgens de ene site is Montmartre erg gezellig met cafe's enzo maar Quartier Latin staat zogenaamd bekend om studenten en clubs, bars etc. Ik heb dus geen idee wat ik dan moet kiezen, omdat t allebei even duur is en opzich ook even aantrekkelijk../ik heb zelf een voorkeur naar Quartier Latin omdat dit meer centraal in Parijs ligt. (al kun je t ook zo bekijken dat je ergens in no-time bent met de metro dus aan de andere kanet is dit ook geen probleem...)
die sites-->gelijk maar ff info geven he voor andere mensen
Wil je nog eens een dagje rust en genieten: ga naar het Park Citroen. Daar waar ooit de citroen fabriek stond is nu een prachtig modern park. Erg mooi vond ik zelf.
quote:Quatier Latin dus wel wat chiller qua uitgaan en goedkoop enzo en misschien ook wel sfeer(veel studenten..jonge mensen dus) dus dat ga ik doen denkik. Dan zou ik kiezen voor waarschijnlijk dit hotel, zo'n youth ding isset, lijkt me wel gezellig om zoiets te doen, zit je niet met allemaal oma's in een hotel en heb je ook nog es goedkoop bier aan de bar beneden...lijkt me wel wat
Quartier Latin
In Quartier Latin vind je de leukste en goedkoopste uitgaansgelegenheden en diverse restaurants. Hier vind je ook de Sorbonne, de universiteit van Parijs. In deze wijk wonen ook veel studenten.Montmartre
Montmartre, net buiten het centrum van Parijs, staat bekend om de kunstenaar, terrasjes en natuurlijk de Sacre Coeur.
quote:Buddha Bar
Op vrijdag 24 januari 2003 00:43 schreef DarkElf het volgende:
ah de moulin rouge
quote:Volgens mij kun je dat beter in een mailtje aan dit hotel vragen, dan hier naar informatie vissen. Verder zou ik in dit mailtje ook vragen of je inderdaad voor toiletgebruik 1 euro moet betalen, als je flink gezopen hebt wordt het dan toch nog een duur hotel
Op vrijdag 24 januari 2003 11:05 schreef MeAndMyself het volgende:
ik vroeg me af he..je hebt die tarieven op die jeugdherbergen en dan heb je bij alle behalve 1 de keuze uit 'double' en 'dorm'. hoe werkt dit nou als we met zn 3en zijn, wat moetne we dan nemen? (moeten we dan extra betalen voor een leeg bed ofzo?!
quote:ik heb al gemaild eerder vandaag
Op vrijdag 24 januari 2003 12:03 schreef Basp1 het volgende:[..]
Volgens mij kun je dat beter in een mailtje aan dit hotel vragen, dan hier naar informatie vissen. Verder zou ik in dit mailtje ook vragen of je inderdaad voor toiletgebruik 1 euro moet betalen, als je flink gezopen hebt wordt het dan toch nog een duur hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |