Nee kan niet, onmogelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/le(...)gaat-eruit~ae7a3ad5/
Zal eens tijd worden.
Dacht dat jij van dat Tavares haar hadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb zulke blonde plukken dat mensne denken dat ik het verf
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
een afro?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij van dat Tavares haar had
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.
Die had eehhh, 3 leden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had daar een nuttige groep over chinese diesel kachels
Beetje salaris erbij vragen en private leasequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
Een hoop van mijn collega’s ook. Die mogen hun dikke beemert inleveren. Ik stuur dit artikel morgen even door naar de OR.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.
eerder 30.000 of zoiets echt internationaal gebeurenquote:
Nu maar hopen dat je op tijd bentquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
En dan lopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, morgen naar huis.Hoe laat vlieg je? Zin om weer naar huis te gaan of toch nog niet?
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je op tijd bent
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.
ja nou ja nu ik hier zo in de kamer zit wel maar als k morgen weer naar het strand zou mogen zou ik ook niet erg vinden
mja zal wat fris zijn denk ik :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepad
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |