zo'n onzin ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Überhaupt weten wie dat is plaatst je echter in een vergelijkbare categorie...
Jij ging toch een ander account makenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik ken hem hiervanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:54 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dan kniel ik en strek ik mijn arm, dat laatste zit in de familie dus dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:56 schreef HPLC het volgende:
Ben wel benieuwd of Lance ook zoveel praatjes heeft in gangpad 3 bij de AH.
Zeker om de scheve deur van de IKEA-kast tegen te houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee dan kniel ik en strek ik mijn arm, zit in de familie dus dat komt mooi uit
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ookquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
ik zie inderdaad dat dit account bijna een jaar oud is
@ de rest
Tot de volgende xquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jo, zet maar op anoniem
ik zie inderdaad dat dit account bijna een jaar oud is
@ de rest
Nee, 13 channels om braddie te dissen zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ook
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel inquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
wil je nog in onze discordserver? Zo'n dikke meneer uit Roosendaal mist je en ik ook
maar het zijn er tegenwoordig maar 6quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nee, 13 channels om braddie te dissen zie ik niet zitten
Ik denk dat alleen @Catkiller en ik het leuk vinden als jij komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel in
Nou ja zegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen @:catkiller en ik het leuk vinden als jij komt
Gaat dit over Amaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey dat klinkt leuk daar wil ik ook wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |