En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
Kom ik zo oppervlakkig over dan? Vraag Eizo als je een pic van me wil.
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.
hey kiidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
DBS was weer lit hè famquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
Donaties zijn zonder meer welkom, tenzij het urine betreft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:45 schreef Azula het volgende:
En de aanwezigheid bedoel hij hoeft maar in te loggen en er zijn weer 26 donaties nodig.
Maatjequote:
Puntjes komen zo wel lekker binnen.quote:
Je staat dus buitenspelquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik zit al achter de achterlijn hoor.
Voor open goal missen is ook een kunstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik heb begrepen dat het strafschoppen worden
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voor open goal missen is ook een kunst
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschien
Deze maand nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze blijft hier toch niet, zal weer als een schaduw in de nacht verdwijnen.
Wat een fijne optimist ben je ook.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerst uitzieken en dan komt ze knallen
Wat brengt jou deze mooie dag mquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een fijne optimist ben je ook.
Ietwat dommig maar fijn.
Werken op het land gvdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze mooie dag m
Nee dan zat ik hier nu niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Werken op het land gvd
Jij al weekend zeker
@debraa... nee ik durf het toch niet hihihihihiquote:
@DeBraad ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraa... nee ik durf het toch niet hihihihihi
Ik post hier soms ook ineens niet meer. Misschien heeft hij ook een forumban.quote:
Héél gekquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik post hier soms ook ineens niet meer. Misschien heeft hij ook een forumban.
Nee wel je vrienden Ronald McDonald en Maggie De Blockquote:
Mattiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee wel je vrienden Ronald McDonald en Maggie De Block
So nou heb er van genoten.. tzijn net randstedelingen zo he met dat achterlijk gedrag..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 16:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Was een leuk feestje in Tilburg
Ja je mog erin komen he?!quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Heb gisteren al een feestje bij/met Azula gehad.
En wat moet jij hierquote:
Oeii, dan hebben wij hier misschien een probleempjequote:
Hey waardeloze ventquote:
Aids?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet goedhoop dat mn test snel bekend is.
Succes puffjequote:Op maandag 5 oktober 2020 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Daar hoef je niet mee thuis te werken!
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ikquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Help m dan. Wat is er loos met dat ding?
quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
kruidnagelolie is HET euthanasiemiddel voor vissen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Hij ligt op z’n zij te drijven, ja ik heb nu kruidnagelolie gezet dus hij ligt in coma denk ik
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ben je lauw ofzo broerquote:Op maandag 5 oktober 2020 20:23 schreef Azula het volgende:
[..]
Gooi in de vriezer in water en daarna gwn hoofd plat drukken.
Hij ligt gewoon lekker te slapen johquote:Op maandag 5 oktober 2020 19:49 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
We zijn sterker dan ooit.quote:Op maandag 5 oktober 2020 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
@:Flippiee kijk het afwijzen van @:hplc heeft @:ierseginger alleen maar sterker gemaakt.
Kijken wat het gaat geven, omgaan met @:Catkiller en @:instortendester kan niet veel goeds beloven.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hey
Ik denk dat ik met mijn nieuwe accout een hetero-act ga opvoeren
Ik kom er vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat we elkaar in Utrecht weer mislopen
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogifquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat we iets leuker met elkaar om zouden gaan.
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zoals altijd ligt de schuld niet bij mij. Kom ik na al die tijd terug en dan reageer je met een emogif
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem gaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Zullen we opnieuw beginnen?
Wowquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is goed, even Danny mailen dat ik toch weer op anoniem ga
Deze act was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HEY HANSIE MIJN ENIGE EN TEVENS ALLER ALLERBESTE VRIEND VAN HEEL FOK!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |