Geen haar op hun hoofd die daar aan denktquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat PSV die Hendrix nog verkopen eigenlijk?
Fijn dat Rikkert nog even toelicht dat je van waarde bent met een goal en assistquote:
Niet tegen Rikkert hè.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fijn dat Rikkert nog even toelicht dat je van waarde bent met een goal en assist
Wat l*l jij nou over dat PSVCL me voor l*l zet? PSVCL heeft niet eens door dat PSV vorig jaar nog in de voorronde uitgeschakeld werd. Osijek is dus echt niet de enige en laatste keer.quote:
Uhquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wat l*l jij nou over dat PSVCL me voor l*l zet? PSVCL heeft niet eens door dat PSV vorig jaar nog in de voorronde uitgeschakeld werd. Osijek is dus echt niet de enige en laatste keer.
Je blijft maar af gaan vanavond. Log maar gewoon uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Wat l*l jij nou over dat PSVCL me voor l*l zet? PSVCL heeft niet eens door dat PSV vorig jaar nog in de voorronde uitgeschakeld werd. Osijek is dus echt niet de enige en laatste keer.
Nee dit kan echt niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
2019/20 Europa League 3Q FK Haugesund 0-0 0-1quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
l*lquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Log zelf lekker uit. Alsof jij er nooit naast zit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Je blijft maar af gaan vanavond. Log maar gewoon uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |