abonnement Unibet Coolblue
pi_195371592
Het is nogal vervelend dat goede nieuwe printers behoorlijk duur kosten. Ik twijfel tussen een tweedehands of nieuwe low budget. Het enige dat ik wil is documenten via een ADF kunnen inscannen en per maand een paar printjes maken.

Liefst een printer dat een paar jaar meegaat, dus goede driver support en geen vastzittende inkjets.
pi_195371678
Wat is duur?

Hp officejet heb je al vanaf 100 Euro.
Werkt prima
  donderdag 1 oktober 2020 @ 19:57:47 #3
394547 versterker
- Dat kan HARDER! -
pi_195371687
kleur of zwart printen?

Als het alleen maar zwart hoeft te zijn zou ik kijken naar een instapmodelletje laserprinter
pi_195371708
Bijkomend nadeel aan tweedehands is gebrek aan garantie, weliswaar zijn die laserjets van HP oerdegelijk maar sommigen zijn al helemaal uitgeleefd omdat ze jarenlang hebben staan draaien bij bedrijven.

Zwart wit is voldoende. De goedkopere zijn helaas bijna allemaal inkt, daar ben ik allergisch voor, want had er eerder slechte ervaringen mee.
pi_195371859
Je gaat toch geen laserjet kopen voor paar printjes per maand?
Als je 1x in de 2 weken printje maakt droogt je inkt ook niet uit
pi_195372016
quote:
2s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:03 schreef spoorrails het volgende:
Je gaat toch geen laserjet kopen voor paar printjes per maand?
Als je 1x in de 2 weken printje maakt droogt je inkt ook niet uit
Juist wel, een laserjet droogt itt inkt niet uit. Daarbij zien je printjes er een stuk scherper uit.
pi_195373185
Ik zie nu dat laserprinters ook niet zo duur meer zijn, iig zwart/wit versie.

Dan die nemen idd
pi_195373242
Ik heb nog een oude inkjet van HP staan in Apeldoorn, mag je gratis ophalen.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 21:00:00 #9
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195373355
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:58 schreef osodevo het volgende:
Bijkomend nadeel aan tweedehands is gebrek aan garantie, weliswaar zijn die laserjets van HP oerdegelijk maar sommigen zijn al helemaal uitgeleefd omdat ze jarenlang hebben staan draaien bij bedrijven.

Zwart wit is voldoende. De goedkopere zijn helaas bijna allemaal inkt, daar ben ik allergisch voor, want had er eerder slechte ervaringen mee.
Laser printers zijn helemaal niet duur, althans de zwart/wit modellen, Brother of Samsung, maken beiden hele laag geprijsde die gewoon goed zijn. En als je eenmaal laser hebt wil je nooit meer terug in mijn ervaring.

Voorbeeldje, 90 euro: https://www.megekko.nl/pr(...)0DPI-A4-laserprinter

Ik kan niet in je beurs kijken maar een 2e hands printer, tenzij het een kado is, zou ik niet aan beginnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195375630
Ik heb hier alweer een 8 jaar oude HP Photosmart 5520. Doet het altijd, drivers en app zijn nog altijd up to date en inkt is spotgoedkoop.

Het kan dus wel. Maar een oude z/w LaserJet die in een thuiskantoor heeft gestaan, zal ook nog goed zijn.
.
pi_195376980
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 21:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Laser printers zijn helemaal niet duur, althans de zwart/wit modellen, Brother of Samsung, maken beiden hele laag geprijsde die gewoon goed zijn. En als je eenmaal laser hebt wil je nooit meer terug in mijn ervaring.

Voorbeeldje, 90 euro: https://www.megekko.nl/pr(...)0DPI-A4-laserprinter

Ik kan niet in je beurs kijken maar een 2e hands printer, tenzij het een kado is, zou ik niet aan beginnen.
Dit, nieuwe laser kopen. Eventueel vooraf uitzoeken welke het beste werken met 3rd party toners.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')