abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 18:30:03 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195369661
Gaat om een belgische ziekhuisserie van de eerste hulp afdeling, volgens mij bij de npo. Het afdelingshoofd was een oud mannetje met een baardje. Geen idee of het humoristisch was of een serieuze serie maar ik heb er altijd om moeten lachen omdat het zo slecht was :') Bij een ongeluk gingen ze altijd met de hele afdeling heen en was er niemand meer in het ziekenhuis :')

Weet iemand hoe deze serie heet? Zou het graag een keer ergens terug kijken :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195370244
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195370874
Dat moet Spoed wel zijn ja. Keken wij vroeger ook altijd, samen met Flikken. De grap is dat ik me van beide series een bepaald deel herinner, en dat beide series de laatste seizoenen met een totaal andere cast hebben gedraaid dan de seizoenen die ik me voor de geest haal. Bij Spoed werd de halve cast weggevaagd door een handgranaat op een bruiloft volgens mij.
't Echte en 't ware!
  donderdag 1 oktober 2020 @ 19:52:29 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195371520
Hahaha, dit heb ik vroeger ook gekeken. Heel ver weggezakt in mijn geheugen dit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')