Dan heb je t veel te gaar gekooktquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vries groente nooit in het wordt een beetje pulp
En ik heb al moeite met een auto inparkeren.. laat staan zo'n gevaartequote:
Een lammetje?quote:
Tot op de cm nauwkeurigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik heb al moeite met een auto inparkeren.. laat staan zo'n gevaarte
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn maag begint al te draaien als ik dit zie.
Dat heb ik soms al als ik met de lift ben geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
als je daar een paar weken op zit is het ook vreemd om weer vaste grond onder je benen te hebben, je hersenen snappen dat nog niet
Dat zou niet moeten tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik soms al als ik met de lift ben geweest.
Ik heb dat na het skiën ook vaak.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
als je daar een paar weken op zit is het ook vreemd om weer vaste grond onder je benen te hebben, je hersenen snappen dat nog niet
quote:
Valt wel mee hoor..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:36 schreef Karzai het volgende:
Dan gaan ze net te langzaam ofzo, of ik buk net als hij remt om m'n boodschappentas te pakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |