Lekker !!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik vond deze ook zo mooi. Lockdown-versie met 'iets' oudere muzikanten.
Dat vind ik z'on triest liedje... je moet dat kind helpenquote:
Jij hoeft daar niks mee, het gaat soms zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat vind ik z'on triest liedje... je moet dat kind helpen
.. Of laten?
Tuurlijk "hoef" ik niets!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij hoeft daar niks mee, het gaat soms zoIk denk: Laten of helpen ;P
Toekijken is toestaan, als je niks doet als je het Weet dan zit je "fout". Maar ook dat is soms hoe het gaat, keuzes en "leven met wat je kiest". Wat is goed en fout, waar kan je mee leven? Diepe shitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk "hoef" ik niets!
Maar domweg toekijken
Lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai ai ai.. doet me gewoon aan deze denken..
Lijkt Mars wel, koud, droog, mannelijkquote:
Mooi liedje.. lastige titel.quote:
Contraproductief lekker de boel op stelten zetten is inderdaad een zoveel betere methodiekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 00:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk "hoef" ik niets!
Maar domweg toekijken
Wha! Mannelijk... dat kan kloppen, man hier,quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:04 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lijkt Mars wel, koud, droog, mannelijk
Ik ben hier nog steeds, jij ook. Nieuwsgierig?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:06 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Contraproductief lekker de boel op stelten zetten is inderdaad een zoveel betere methodiek
En dat zijn dan weer lastige vragen waar ik geen antwoord op heb.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mooi liedje.. lastige titel.
Is je hart dan zwak.. of open ? En hoe "slecht" is dat dan?
Dat hoeft ook niet, muziekquote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
En dat zijn dan weer lastige vragen waar ik geen antwoord op heb.
He's not your everyday on the blockquote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben hier nog steeds, jij ook. Nieuwsgierig?
Oh, yeahquote:
Jij ook niet, toch? Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:20 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
He's not your everyday on the block
Welterusten!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi geweest, welterusten.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mooi geweest, welterusten.
Elke dag op de block. Geen enkele dag hetzelfde.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij ook niet, toch? Geen idee eigenlijk
True thatquote:Op donderdag 1 oktober 2020 11:08 schreef puzziepie het volgende:
Tool heeft 'best wel' opmerkelijke videos![]()
quote:
Monster Magnetquote:
Das een flinke stampert. Ik ben nu in etherische sferen met deze oldschool trancequote:
Als ik liep had ik dit op of Green Velvet en dan zweef je zowat die 10 kmquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:34 schreef heracles het volgende:
[..]
Das een flinke stampert. Ik ben nu in etherische sferen met deze oldschool trance
Ik moet wel ff wegdromen. Ben eig aan het werk maar moet weer thuiszitten. GGrrrrRrrrquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik liep had ik dit op of Green Velvet en dan zweef je zowat die 10 km![]()
heerlijk
Lekker wegdromen dan hop hopquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef heracles het volgende:
[..]
Ik moet wel ff wegdromen. Ben eig aan het werk maar moet weer thuiszitten. GGrrrrRrrr
Ik las je onderschrift en nu heb ik deze in mijn hoofd:quote:
Lol. Gelijkgestemden. Briljant liedje. Kende het niet maar dankzij jou nu wel. Geinigquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:12 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ik las je onderschrift en nu heb ik deze in mijn hoofd:
Hey Arjenquote:
Ik kan em niet zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:53 schreef maily het volgende:
Geweldige aangepaste versie van This is my United States of whatever, met stukjes Trump en Biden erin gemonteerd
https://kink.nl/nieuws/united
Als je op het bericht klikt, dan een beetje naar beneden scrollen. En het is alleen geluid, geen beeldquote:
Owquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 09:58 schreef maily het volgende:
[..]
Als je op het bericht klikt, dan een beetje naar beneden scrollen. En het is alleen geluid, geen beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |