abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195345946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Perspectief, duidelijke consequenties. Dat is wat de mensen willen toch.
Zeker waar.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195345954
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Als de R binnen drie weken niet onder de 0,9 komt, gaat de horeca weer volledig dicht.
Zegt Rutte zojuist.
Verstandig wel. Zou hij vandaag eigenlijk nog moeten besluiten.
blablablabla
  woensdag 30 september 2020 @ 16:08:08 #128
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195345958
quote:

[..]

Als de R binnen drie weken niet onder de 0,9 komt, gaat de horeca weer volledig dicht.
Zegt Rutte zojuist.
Kleine kans dat dat gaat lukken met dit weifelende ingrijpen.

Was helaas prima mogelijk geweest om te voorkomen dat horeca en andere gelegenheden weer dicht zouden moeten als het kabinet gewoon in juni al uitgebreid had geluisterd naar de adviezen van onafhankelijke experts zoals Red Team.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 30 september 2020 @ 16:09:47 #129
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195345992
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Want dan is het weg?
Man man man.
Wat wil je nu die R-waarde omlaag of wat dan ...... ?
Idd man,man,man die R-waarde die zichzelf veroorzaakt en bevredigd, als doel gaan zien.

Ik zou bijna een oproep doen dat iedereen zich laat testen, ongeacht klachten want hoe meer mensen negatief zijn, hoe lager de R-waarde wordt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195346005
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:06 schreef VoMy het volgende:

[..]

Perspectief, duidelijke consequenties. Dat is wat de mensen willen toch.
Het vervelende ervan is dat als je de komende periode nog tot een ander inzicht komt en over drie weken wat anders beslist dat het land weer te klein is want ze doen nooit wat ze zeggen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195346012
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:09 schreef Vallon het volgende:

[..]

Wat wil je nu die R-waarde omlaag of wat dan ...... ?
Idd man,man,man die R-waarde die zichzelf veroorzaakt en bevredigd, als doel gaan zien.

Ik zou bijna een oproep doen dat iedereen zich laat testen, ongeacht klachten want hoe meer mensen negatief zijn, hoe lager de R-waarde wordt.
Goed plan RrrrR
  woensdag 30 september 2020 @ 16:12:17 #132
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195346029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het vervelende ervan is dat als je de komende drie weken nog tot een ander inzicht komt en over drie weken wat anders beslist dat het land weer te klein is want ze doen nooit wat ze zeggen.
Ja, het opportunisme bij sommigen is bijkans grenzeloos. Maar hopelijk zorgt een dergelijk 'harde voorwaarde' voor extra goed gedrag in de samenleving en dan koppen we die R lachend onder de 0,9.
Antifa
pi_195346033
quote:

[..]

Zegt Rutte zojuist.
Oh daar ging ik al vanuit hoor (in de zomer had ik het er al over met mensen). Ben ook bang dat dat gaat gebeuren ja, want ik zie de besmettingen echt niet snel omlaag gaan de komende weken en het komende seizoen. Tja de zomer was nog enigszins leuk voor de horeca, maar de rest van het jaar is gewoon verloren nu. Natuurlijk er is nog niks duidelijk en staat er niks vast, maar ik durf toch wel te wedden dat dit gaat gebeuren ja. Carnaval en Oud en Nieuw gaan echt heel anders worden dit jaar.
pi_195346048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ja, het opportunisme bij sommigen is bijkans grenzeloos. Maar hopelijk zorgt een dergelijk 'harde voorwaarde' voor extra goed gedrag in de samenleving en dan koppen we die R lachend onder de 0,9.
En als dat niet lukt dan hokken we iedereen op tot hemelvaart 2021 wanneer dat vaccin er eindelijk is?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195346063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Ok begrijpelijk, zijn grote zalen. Maar De Kleine Komedie heeft maar 500 stoelen, dat ligt wel heel dicht bij die 480 van Pathe Arena.
Eens, dat snap ik dan ook niet.
Hoewel in de Kleine Komedie ook wel verdeeld is over een aantal verdiepingen en vleugels. Dus dat er wat meer mogelijkheden zijn om mensen te verdelen op een manier die veilig is, kan ik me iets bij voorstellen. 250 lijkt me ook daar wel wat veel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 30 september 2020 @ 16:15:13 #136
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195346071
'Je wilt niet een soort doomsday scenario'

Wtf Mark :')

Met allerlei drogredenen de Duitse en Ierse strategie onderuit halen. Slaat nergens op
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_195346080
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En als dat niet lukt dan hokken we iedereen op tot hemelvaart 2021 wanneer dat vaccin er eindelijk is?
Doe voor de zekerheid maar tot een jaartje naar het vaccin, want je weet maar nooit.
I'll give you something to do
pi_195346082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het vervelende ervan is dat als je de komende periode nog tot een ander inzicht komt en over drie weken wat anders beslist dat het land weer te klein is want ze doen nooit wat ze zeggen.
Dit dus. Ik vind het niet heel slim van Rutte om daar nu al op vooruit te lopen. Ook omdat het waarschijnlijk niet heel reëel is te verwachten dat die waarde over drie weken al onder de 1 ligt, omdat je het effect van deze maatregelen nog niet meteen zult merken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 30 september 2020 @ 16:16:14 #139
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195346089
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:06 schreef Gretzl het volgende:
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat zowel Rutte, Asscher als Marijnissen foutief beweren dat Duitsland dezelfde grenswaarden zou hanteren als Nederland voor code rood?

De oosterburen hebben 50/100k, Nederland blijkbaar 150/100k. Nogal een groot verschil :(

Enige die nu terecht wijst op de fout is Van Brenk van 50Plus. Tsja, als de grootste oppositiepartijen al niet met de juiste cijfers komen..
Iets met oppervlakte..... groter land is 10 besmettingen per 100K mensen over 10km2 is net zo erg als 100 per 100K over een oppervlakt van 1 km2.
Het is maar net welke insteek/getal men als ernst neemt.
Je kan plattelands getallen niet zomaar absoluut vergelijken met die van steden, zelfs niet als ze een schijnbaar een zelfde doel/aantal uitdrukken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195346105
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

vind ik een vreemde vergelijking, het moet gaan om veilige afstand en dan overal
Want jij denkt dat in Carré met 250 mensen geen veilige afstand is te garanderen? Om te beginnen heeft Carre dus al veel meer stoelen verdeeld over veel meer afgescheiden stukken van de zaal. Daarnaast heeft het een veelvoud aan toegangsdeuren vergeleken met een bioscoopzaal. Dat zijn al twee hele grote verschillen met een bioscoopzaal, zelfs een van de grotere.
  woensdag 30 september 2020 @ 16:16:56 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195346111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Eens, dat snap ik dan ook niet.
Hoewel in de Kleine Komedie ook wel verdeeld is over een aantal verdiepingen en vleugels. Dus dat er wat meer mogelijkheden zijn om mensen te verdelen op een manier die veilig is, kan ik me iets bij voorstellen. 250 lijkt me ook daar wel wat veel.
het is ook maximaal dus misschien mogen zij er maar 100 ontvangen maar dan blijf je dus toch dat verschil houden met andere instellingen die net zo groot zijn en er dus maar 30 mogen ontvangen, dat vind ik niet kunnen.
pi_195346116
I like Asscher soms.... :)
pi_195346128
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:12 schreef VoMy het volgende:

[..]

Heb gisteren hier een tabel geplaatst die de 0,9 R waarde vanaf medio November in zicht laat zien als iedereen zich met de huidige maatregelen voorbeeldig gaat gedragen.

Het is - denk ik - serieus onhaalbaar met de huidige stand van zaken, hoe zeer je ook gaat waarschuwen.
pi_195346153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:12 schreef FalloutVATS het volgende:

[..]

Oh daar ging ik al vanuit hoor (in de zomer had ik het er al over met mensen). Ben ook bang dat dat gaat gebeuren ja, want ik zie de besmettingen echt niet snel omlaag gaan de komende weken en het komende seizoen. Tja de zomer was nog enigszins leuk voor de horeca, maar de rest van het jaar is gewoon verloren nu. Natuurlijk er is nog niks duidelijk en staat er niks vast, maar ik durf toch wel te wedden dat dit gaat gebeuren ja. Carnaval en Oud en Nieuw gaan echt heel anders worden dit jaar.
Genoeg mensen die de ernst er nu nog steeds niet van inzien.
Die lekker feestjes aflopen, niet (mogen) thuiswerken, die na een test voor de uitslag niet thuisblijven etc. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195346155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit dus. Ik vind het niet heel slim van Rutte om daar nu al op vooruit te lopen. Ook omdat het waarschijnlijk niet heel reëel is te verwachten dat die waarde over drie weken al onder de 1 ligt, omdat je het effect van deze maatregelen nog niet meteen zult merken.
De R is een vrij instantane waarde. Ziekenhuizen kunnen nog een tijdje na-ijlen maar het effect op de R, mits juist gefit, moet vrij snel al meetbaar zijn.
I'll give you something to do
  woensdag 30 september 2020 @ 16:18:32 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195346158
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Want jij denkt dat in Carré met 250 mensen geen veilige afstand is te garanderen? Om te beginnen heeft Carre dus al veel meer stoelen verdeeld over veel meer afgescheiden stukken van de zaal. Daarnaast heeft het een veelvoud aan toegangsdeuren vergeleken met een bioscoopzaal. Dat zijn al twee hele grote verschillen met een bioscoopzaal, zelfs een van de grotere.
natuurlijk maar waarom Carré wel en een andere instelling niet, daar gaat het mij om
pi_195346162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nogmaals, dit is maandag ook al gezegd. Als ze na deze drie weken geen drastische verbetering zien komen er strengere maatregelen (waaronder horeca dicht).
pi_195346169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Heb gisteren hier een tabel geplaatst die de 0,9 R waarde vanaf medio November in zicht laat zien als iedereen zich met de huidige maatregelen voorbeeldig gaat gedragen.

Het is - denk ik - serieus onhaalbaar met de huidige stand van zaken, hoe zeer je ook gaat waarschuwen.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Dat rijmt niet met wat er gezegd wordt.
pi_195346172
Rutte zegt per direct advies om in publieke ruimtes landelijk een mondkapje te dragen.
pi_195346174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is ook maximaal dus misschien mogen zij er maar 100 ontvangen maar dan blijf je dus toch dat verschil houden met andere instellingen die net zo groot zijn en er dus maar 30 mogen ontvangen, dat vind ik niet kunnen.
Bij KLeine Komedie zit je op verschillende verdiepingen, heb je meerdere deuren waardoor je de zaal in kan, en op de verdiepingen zit je ook nog op verschillende vleugels. Ik kan me voorstellen dat je daar dus meer mogelijkheden hebt om ruimte te scheppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')