abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 september 2020 @ 16:23:53 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195346272
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:59 schreef Aiciu het volgende:
Ik had allang maatregelen taalles genomen ipv een topic te openen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  woensdag 30 september 2020 @ 16:27:22 #52
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195346353
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:49 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Iedereen zegt niet voor eigen rechter spelen tot het bij jou familie gebeurd in je eigen situatie enz denk dat 7 van de 10 doordraaien
Dit..

Nou heb/had ik niks met mijn moeder, maar als een junk een willekeurige vriend, vriendin of kennis van me aanvalt om geld voor dope, heeft 'ie binnen no time meer problemen dan hij aan kan, dat is een zekerheidje..en het boeit me op dat moment geen kont welke relatie er tussen die mensen is of dat daar gevolgen van komen.

Als de popo niks doet (wat best voor de hand ligt in onze geweldige rechtsstaat), los ik dat zelf op; one way or the other, maar die debiel gaat dat niet nóg een keer doen, dat is een zekerheidje.
Politie kan ivbm de relatieband denk ik sowieso niet heel veel doen, of er moet bloed vloeien en/of serieus gevaar ontstaan, maar dan nog loopt 'ie binnen no time weer vrij rond, en voordat je een straat- of contactverbod hebt, ben je meestal ook weer een paar incidenten inclusief een mishandeld slachtoffer, processen verbaal en een rechtszaak verder. Beter maken we van de dader even een slachtoffer, dat heb ik dan echt wel voor over..

[ Bericht 5% gewijzigd door Sounddragon op 30-09-2020 16:37:05 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 september 2020 @ 16:43:53 #53
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195346683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:24 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Ja, hij vraagt toch aan anderen wat die zouden doen? Dit zou ik doen. Verstandig of niet is andere vraag.

Heb zelf een vent gehad die mij ook zijn vuist liet zien dus dit geval raakt mij persoonlijk.
Jij hebt Tefal, en hij moet ook een keer slapen. >:)

Een kerel die vindt dat vuisten of andersoortig geweld nodig heeft om wat dan ook te beslechten met een vrouw, heeft bij mij geen enkel krediet. Zilch.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 30 september 2020 @ 16:53:28 #54
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_195346888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:40 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Politie doet geen fuck, politie is allang gebeld
Politie is in ieder geval verplicht aangifte op te nemen.

Ik vraag me meer af wat je moeder nu gaat doen? Heeft ze hem het huis uitgegooid?
En hoe oud is je zusje?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  woensdag 30 september 2020 @ 17:01:45 #55
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_195347055
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2020 16:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij hebt Tefal, en hij moet ook een keer slapen. >:)

Een kerel die vindt dat vuisten of andersoortig geweld nodig heeft om wat dan ook te beslechten met een vrouw, heeft bij mij geen enkel krediet. Zilch.
Die van mij liet zijn vuist zien en stopte ongeveer 5 cm voor mijn gezicht. Hij heeft nooit doorgestompt.

Had die ook niet hoeven proberen want had zn lul eraf gesneden in zn slaap en dat wistie. (was precies in de tijd dat dat in Amerika gebeurd was en die vrouw hem uit de autoraam had gegooit maar het teruggevonden was en weer aangenaait, vandaar dat ik op dat idee kwam plus hij sliep enorm vast ?)

Hij maakte vervolgens altijd iets anders kapot. Stoel door raam smijten, autoruit met zn vuist kapot slaan of zo tegen muur stompen (hij had daardoor vreemdgenoeg geen knokkels meer op zn rechterhand) etc.

Hij loopt nu bij GGZ en is opgenomen geweest. Heb lang gedacht dat ik schuldig was aan dat gedrag, is mij ook verteld, ik was jong. Ben 10 jaar vrijgezel geweest van schrik. Nu heb ik een fijne vent zonder issues gelukkig.
To BG or not to BG!
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 30 september 2020 @ 17:07:21 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_195347129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Die van mij liet zijn vuist zien en stopte ongeveer 5 cm voor mijn gezicht. Hij heeft nooit doorgestompt.

Had die ook niet hoeven proberen want had zn lul eraf gesneden in zn slaap en dat wistie. (was precies in de tijd dat dat in Amerika gebeurd was en die vrouw hem uit de autoraam had gegooit maar het teruggevonden was en weer aangenaait, vandaar dat ik op dat idee kwam plus hij sliep enorm vast ?)

Hij maakte vervolgens altijd iets anders kapot. Stoel door raam smijten, autoruit met zn vuist kapot slaan of zo tegen muur stompen (hij had daardoor vreemdgenoeg geen knokkels meer op zn rechterhand) etc.

Hij loopt nu bij GGZ en is opgenomen geweest. Heb lang gedacht dat ik schuldig was aan dat gedrag, is mij ook verteld, ik was jong. Ben 10 jaar vrijgezel geweest van schrik. Nu heb ik een fijne vent zonder issues gelukkig.
Als jij het werkelijk voor elkaar krijgt om iemands lul af te snijden ben je gewoon een psychopaat verder.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 30 september 2020 @ 17:16:31 #57
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_195347243
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als jij het werkelijk voor elkaar krijgt om iemands lul af te snijden ben je gewoon een psychopaat verder.
Als een vent van 120 kilo voor mij staat en mij, 50 kilo, dreigt in mn gezicht te stompen, dan dreig ik terug dat ik je lul eraf snij. Kon zo snel niks anders bedenken. Of ik het gedaan had weet ik niet en of ik dan een psychopaat was geweest weet ik ook niet.
Toen (natuurlijk) de relatie verbroken.
To BG or not to BG!
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 30 september 2020 @ 17:18:22 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_195347271
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:16 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Als een vent van 120 kilo voor mij staat en mij, 50 kilo, dreigt in mn gezicht te stompen, dan dreig ik terug dat ik je lul eraf snij. Kon zo snel niks anders bedenken. Of ik het gedaan had weet ik niet en of ik dan een psychopaat was geweest weet ik ook niet.
Toen (natuurlijk) de relatie verbroken.
Dreigen in the heat of the moment is inderdaad ook wel heel anders dan dat je daadwerkelijk in staat bent zoiets te doen. Dan moet je wel dusdanig veel emotie uitschakelen dat een stabiel iemand dat nooit voor elkaar krijgt denk ik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 30 september 2020 @ 17:19:45 #59
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195347294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:01 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Die van mij liet zijn vuist zien en stopte ongeveer 5 cm voor mijn gezicht. Hij heeft nooit doorgestompt.

Had die ook niet hoeven proberen want had zn lul eraf gesneden in zn slaap en dat wistie. (was precies in de tijd dat dat in Amerika gebeurd was en die vrouw hem uit de autoraam had gegooit maar het teruggevonden was en weer aangenaait, vandaar dat ik op dat idee kwam plus hij sliep enorm vast ?)

Hij maakte vervolgens altijd iets anders kapot. Stoel door raam smijten, autoruit met zn vuist kapot slaan of zo tegen muur stompen (hij had daardoor vreemdgenoeg geen knokkels meer op zn rechterhand) etc.

Hij loopt nu bij GGZ en is opgenomen geweest. Heb lang gedacht dat ik schuldig was aan dat gedrag, is mij ook verteld, ik was jong. Ben 10 jaar vrijgezel geweest van schrik. Nu heb ik een fijne vent zonder issues gelukkig.
Het bekrompen idee om zoiets bij je vrouwelijke levensgezel te doen is wmb reden genoeg om hem per direct een rolletje KOMO-koffers in de hand te drukken. Zal niet zo werken met een aggressief heethoofd voor je neus en je rug tegen de muur, maar dat moment zou rap naderen iig.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Als jij het werkelijk voor elkaar krijgt om iemands lul af te snijden ben je gewoon een psychopaat verder.
Als dat serieus de enige info is die je uit dat verhaal weet te filteren, ben je geestelijk blijkbaar niet helemaal adequaat ontwikkeld, en denk ik dat je je beter kunt onthouden van het plakken van stickertjes op anderen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 30 september 2020 @ 17:22:30 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_195347343
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het bekrompen idee om zoiets bij je vrouwelijke levensgezel te doen is wmb reden genoeg om hem per direct een rolletje KOMO-koffers in de hand te drukken. Zal niet zo werken met een aggressief heethoofd voor je neus en je rug tegen de muur, maar dat moment zou rap naderen iig.
[..]

Als dat serieus de enige info is die je uit dat verhaal weet te filteren, ben je geestelijk blijkbaar niet helemaal adequaat ontwikkeld, en denk ik dat je je beter kunt onthouden van het plakken van stickertjes op anderen.
Ik noem haar toch niet persoonlijk een psychopaat ofwel? Ik zag jou al roeptoeteren over de GEWELDIGE rechtsstaat in ons land en hoe graag je het heft in eigen handen zou nemen. Begrijp dat het voor onderbuikies vreselijk lastig te accepteren is maar wij hebben inderdaad een prima rechtsstaat, maar ik nodig je graag uit om landen op te noemen die dat beter voor elkaar hebben.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 30 september 2020 @ 17:40:09 #61
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195347693
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik noem haar toch niet persoonlijk een psychopaat ofwel? Ik zag jou al roeptoeteren over de GEWELDIGE rechtsstaat in ons land en hoe graag je het heft in eigen handen zou nemen. Begrijp dat het voor onderbuikies vreselijk lastig te accepteren is maar wij hebben inderdaad een prima rechtsstaat, maar ik nodig je graag uit om landen op te noemen die dat beter voor elkaar hebben.
Jouw elitaire en ongetwijfeld hooggeschoolde insteek en toonzetting getuigen van niet overdreven veel hands on levenservaring. Ga eerst maar eens in een handjevol van zulke heul echte situaties komen waarin jij en.of mensen waarom je geeft op een dergelijke manier behandeld worden, en kom daarna nog maar eens zeggen dat onze geweldige rechtsstaat heel prima functioneert, gekkie :*

Pas nog een meisje van dr fiets geslagen en getrapt door 2 pestpokke tokkies in dr eigen straat, en de popo deed helemaal niks; sterker nog; ze kon over een paar weken wel al een afspraak maken om aangifte te doen :') .. ik ben benieuwd, als het je dochter/vriendin/vrouw is.. eens kijken of je dan rustig op de bank gaat zitten wachten. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 30-09-2020 18:25:55 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 30 september 2020 @ 17:41:22 #62
319979 Fok-it
All is well
pi_195347717
quote:
7s.gif Op woensdag 30 september 2020 17:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jouw elitaire en ongetwijfeld hooggeschoolde insteek en toonzetting getuigen van niet overdreven veel hands on levenservaring. Ga eerst maar eens in een handjevol van zulke heul echte situaties komen waarin jij en.of mensen waarom je geeft op een dergelijke manier behandeld worden, en kom daarna nog maar eens zeggen dat onze geweldige rechtsstaat heel prima functioneert, gekkie :*

Pas nog een meisje van dr fiets geslagen en getrapt door 2 pestpokkie tokkies in dr eigen straat, en de popo deed helemaal niks; sterker nog; ze kon over een paar weken wel al een afspraak maken om aangifte te doen :') .. ik ben benieuwd, als het je dochter/vriendin/vrouw is.. eens kijken of je dan rustig op de bank gaat zitten wachten. :W
Ah je kan geen voorbeelden bedenken? Jammer weer

je brult liever ongefundeerd begrijp ik?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 30 september 2020 @ 17:44:32 #63
319979 Fok-it
All is well
pi_195347760
Verder totaal niet hooggeleid. Gewoon kwestie van jezelf niet verlagen tot hetgeen wat je veroordeelt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 30 september 2020 @ 18:07:11 #64
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_195348176
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 15:20 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Hij was UWV arts die bepaald of mensen een uitkering krijgen en daarvoor eigen praktijk in kinder plastische chirurgie, kweet niet of dat tokkie is maar hijs wel compleet de weg kwijt nu
Gewoon een hoogopgeleide man dus met een goede baan? Hoe is hij in die neerwaartse spiraal geraakt. Hoe komt hij aan die cocaïne verslaving?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_195348350
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gewoon een hoogopgeleide man dus met een goede baan? Hoe is hij in die neerwaartse spiraal geraakt. Hoe komt hij aan die cocaïne verslaving?
Vroeger had hij die verslaving is toen afgekickt en na een aantal jaar clean is die blijkbaar nu weer begonnen
  woensdag 30 september 2020 @ 18:24:25 #66
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195348442
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 18:07 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Gewoon een hoogopgeleide man dus met een goede baan? Hoe is hij in die neerwaartse spiraal geraakt. Hoe komt hij aan die cocaïne verslaving?
Sociale kringen, feestje, werkdruk, nog 12 excuses, en blijkbaar (toen nog) cash genoeg toen om het lekker gierend uit de klauwen te laten lopen.

Hoogopgeleid is niet bepaald een garantie voor het ontwikkelen van een ruggengraat. Ik heb vroeger jarenlang de candyman uitgehangen, en je wilt echt niet weten wie en wat er allemaal regelmatig coke op zijn stropdasje heeft. :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195349641
Witte Herione schijnt goed te werken:

.
  woensdag 30 september 2020 @ 19:43:00 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195350039
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:26 schreef Fer het volgende:
Witte Herione schijnt goed te werken:

[ afbeelding ]
Hallo 2003 :')

En heriwatte?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195350285
Natuurlijk makkelijk roepen dat de politie sowieso niks doet, wat natuurlijk helemaal niet klopt.
pi_195351807
quote:
10s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Denk je dat dat je probleem met begrijpend lezen op gaat lossen? :')
Candyman is niet neo-bargoens voor dealer? ;(
  woensdag 30 september 2020 @ 21:06:43 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195351887
quote:
15s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Candyman is niet neo-bargoens voor dealer? ;(
Heb-vroeger-uitgehangen.. Klinkt dat als voltooid verleden tijd of niet?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195351916
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb-vroeger-uitgehangen.. Klinkt dat als voltooid verleden tijd of niet?
Ik wilde je er ook geen geld voor bieden
pi_195352006
quote:
3s.gif Op woensdag 30 september 2020 20:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]


[..]

Natuurlijk makkelijk om te roepen dat het allemaal niet klopt, maar je moet natuurlijk wel effe lezen, natuurlijk. :)
Ik heb moeite om hem te geloven afgaande op zijn verhalen hier :)
  woensdag 30 september 2020 @ 21:16:54 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195352100
quote:
9s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:08 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik wilde je er ook geen geld voor bieden
Nog freeloaden ook :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 21:12 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb moeite om hem te geloven afgaande op zijn verhalen hier :)
Snap ik, tot op zekere hoogte, maar ook de grootste baggeraar heeft wel eens een ekt probleem.. of moet hij daar dan maar een kloon voor aanmaken die daardoor dan ook niet serieus genomen wordt?

Enneh.. als je denkt dat het allemaal BS is; dan klik je lekker op het kruisje toch? Je hóeft niet te posten he.. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_195353093
Nou nou.. laten we het een beetje gezellig houden op deze herfstige dag. Heb even wat blaadjes geveegd..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195372486
Heb hem aangereden ben nu op de vlucht
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 22:20:48 #77
441859 crew  Lenny77
pi_195374927
TS, ik doe deze even op slot.. Ik hoop dat het niet waar is wat je schrijft maar als het wel zo is dan zou je toch maar het beste naar de politie gaan! Leg uit wat er gebeurt is en laat het niet nog verder escaleren aub?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')