abonnement Unibet Coolblue
pi_195334980
Vinden er op je werk nog interne cursussen plaats ivm de (nieuwe) maatregelen tegen corona?

Ik heb in de komende drie weken een cursus (die niet online kan).
We zijn dan met 4 personen maar wel allemaal van een andere locatie (zorg).
Het lijkt mij persoonlijk niet slim om zoiets te laten door gaan, maar ik merk dat op de werkvloer daar de meningen over zijn verdeeld.

Ik wil daar iemand over gaan mailen die hier wat over te zeggen heeft, maar wil hier even checken wat de richtlijnen omtrent bovenstaande eigenlijk precies zijn (in deze groepsaantallen dus).
Dus als iemand meer weet hoor ik het graag.

[ Bericht 3% gewijzigd door hartloper op 29-09-2020 23:44:21 ]
pi_195335225
Kun je de training thuis doen/krijgen?
.
pi_195335243
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:41 schreef Fer het volgende:
Kun je de training thuis doen/krijgen?
Nee het is een fysieke praktijk training.
Thuis kan deze niet plaats vinden. Het
pi_195335455
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:22 schreef hartloper het volgende:
Vinden er op je werk nog interne cursussen plaats ivm de (nieuwe) maatregelen tegen corona?

Ik heb in de komende drie weken een cursus (die niet online kan).
We zijn dan met 4 personen maar wel allemaal van een andere locatie (zorg).
Het lijkt mij persoonlijk niet slim om zoiets te laten door gaan, maar ik merk dat op de werkvloer daar de meningen over zijn verdeeld.

Ik wil daar iemand over gaan mailen die hier wat over te zeggen heeft, maar wil hier even checken wat de richtlijnen omtrent bovenstaande eigenlijk precies zijn (in deze groepsaantallen dus).
Dus als iemand meer weet hoor ik het graag.
Alle cursussen, teamuitjes en borrels zij per vandaag door de organisatie waar ik werk, afgeblazen. Kom niet naar het werk, alleen als het niet anders kan is het advies. Misschien kan het bij jou niet anders?
Leipe shit ouwe
pi_195335492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Misschien kan het bij jou niet anders?
Ik kan inderdaad echt niet thuis werken ik moet gewoon naar het werk komen.
Dat zelfde geldt ook voor die collega's. We hebben allemaal cruciaal beroep.

Maar dat jou werk alles heeft afgeblazen .... werd dat gisteren tijdens persconferentie gezegd?
pi_195335591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad echt niet thuis werken ik moet gewoon naar het werk komen.
Dat zelfde geldt ook voor die collega's. We hebben allemaal cruciaal beroep.

Maar dat jou werk alles heeft afgeblazen .... werd dat gisteren tijdens persconferentie gezegd?
Dat werd gisteren niet specifiek genoemd tijdens de persco, maar is wel een gevolg van...Ik werk bij een zorgorganisatie en de kantoren gaan vandaag sluiten tot nader bericht. De activiteiten die ik net noemde vinden allemaal in de kantoren.en in de vergaderzalen plaats, vandaar.
Leipe shit ouwe
pi_195340026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 00:21 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

Dat werd gisteren niet specifiek genoemd tijdens de persco, maar is wel een gevolg van...Ik werk bij een zorgorganisatie en de kantoren gaan vandaag sluiten tot nader bericht. De activiteiten die ik net noemde vinden allemaal in de kantoren.en in de vergaderzalen plaats, vandaar.
Bij ons vindt dat ook in kantoor gebouw plaats.
Maar buiten het feit of het mag of niet ga ik toch eens mailen of het door gaat.

In principe mag je met vier bij elkaar zijn. Dus op dat punt zou het door kunnen gaan gok ik, want volgens mij mag je met 30 samen zijn in 1 ruimte

[ Bericht 2% gewijzigd door hartloper op 30-09-2020 11:30:44 ]
pi_195340727
Ik denk dat het ook afhangt hoe urgent de cursus is, is het strikt noodzakelijk dan denk ik dat met 4 man nog te overwegen is, mits er uiteraard afstand gehouden kan worden, wellicht zou je ook nog mondkapjes kunnen opdoen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195341041
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 11:36 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat het ook afhangt hoe urgent de cursus is, is het strikt noodzakelijk dan denk ik dat met 4 man nog te overwegen is, mits er uiteraard afstand gehouden kan worden, wellicht zou je ook nog mondkapjes kunnen opdoen.
Dit is een goede overweging. De regels zijn: thuiswerken (tenzij niet anders kan) en alleen noodzakelijke reizen.
Voor bekostigde opleidingen (vo, mbo, hbo) mag je wel reizen, maar voor een cursus zou ik het niet gaan doen, tenzij je zonder deze cursus niet meer mag/kan werken.
pi_195344183
Wat is de reden dat het alleen op locatie kan en niet online?
Ga je met materialen werken die je alleen daar hebt?
Of is de cursusleider te digibeet om met zoom om te gaan?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator woensdag 30 september 2020 @ 15:05:45 #11
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_195344588
Heb vier dagdelen een cursus via Teams gehad. Het was te doen maar zeer zeker een uitdaging.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_195347965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:43 schreef hartloper het volgende:

[..]

Nee het is een fysieke praktijk training.
Thuis kan deze niet plaats vinden. Het
Tja als het niet online kan zit er niks anders op dan naar lokatie te komen. Het verzoek is om zoveel mogelijk thuis te werken, maar niet de economie stil te leggen.
.
pi_195349361
Kun je zonder die cursus je beroep niet meer uitoefenen?


Het zet me wel aan het denken.. over twee weken heb ik een praktijktoets, ben benieuwd wat ze daarmee doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195349408
Bij ons op het werk wel. Zelfs de bhv-cursussen, en die al zo lang dat de papieren van veel medewerkers zijn verlopen. Supermarkt btw.
pi_195356837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 14:43 schreef jeroen25 het volgende:
Wat is de reden dat het alleen op locatie kan en niet online?
Ga je met materialen werken die je alleen daar hebt?
Of is de cursusleider te digibeet om met zoom om te gaan?
Is inderdaad een praktijkcursus.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kun je zonder die cursus je beroep niet meer uitoefenen?
Jawel.
pi_195382423
Geen nieuwe cursussen op mijn werk op het moment. Heeft ook mede te maken met de bezuinigen.

Erg fijn dat je werkgever wil blijven investeren in jullie en dit fysiek aanbied zodat je het maximale uit de cursus kan halen (mist de anderhalve meter gehanteerd wordt).

Vraagje, bestel jij ook je boodschappen allemaal online? En komt totaal niet meer bij vrienden of familie op bezoek? Anders moet je niet zeuren, althans dat is mijn bescheiden mening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')