Hoe zouden de mannen het vinden als er ineens een vrouw naast ze staat. En hoe zouden de vrouwen vinden om hen broek te laten zakken naast een plassende man. Maakt het dan nog uit waar dit gebeurd. In de kroeg of op het werk/school.
Ik denk dat ik zeker wel raar zou staan te kijken als dit voor het eerst gebeurt, maar heb er denk ik geen problemen mee. Ga ik er wel even van uit de ze niet overdreven staat te gluren. Ik vindt het zowiezo onzin dat gescheiden sanitair. Op veel franse campings doen ze daar niet aan en dat werkt wel zo makkelijk.
Ik zie nu trouwens wel een bedrijging voor ons voordeel als mannen. Als we samen van het sanitair gebruik maken zullen we vaker moeten wachten. Want dan staat er natuurlijk ook een rij bij de mannen
[Dit bericht is gewijzigd door dr-snuggles op 20-01-2003 22:50]
Valt t tenminste ook niet zo gek veel op als je op eens met man en vrouw uit een hokje komt Hoewel.. Betekent natuurlijk ook meer toiletbezoekers.. hehe.. Hmm..
~Des
quote:Ik denk dat er juist vooral een overschot aan (vieze) mannen komt in die ruimtes.
Op maandag 20 januari 2003 22:44 schreef dr-snuggles het volgende:
Als we samen van het sanitair gebruik maken zullen we vaker moeten wachten. Want dan staat er natuurlijk ook een rij bij de mannen
quote:Ik vond het geweldig
Naar aanleiding van dit topic over de plastuit voor vrouwen: Ik wist niet wat ik zag! kwam bij mijn de volgende vraag boven zetten.Hoe zouden de mannen het vinden als er ineens een vrouw naast ze staat.
En ik moet er niet aan denken dat me oma van 75 naast me staat als ik op het toilet ben
quote:ik zou het onrechtvaardig vinden, gewoon om het feit dat meisjes nooit poepen (algemeen bekend) en daardoor in de stank van jongens moeten zitten
Naar aanleiding van dit topic over de plastuit voor vrouwen: Ik wist niet wat ik zag! kwam bij mijn de volgende vraag boven zetten.Hoe zouden de mannen het vinden als er ineens een vrouw naast ze staat. En hoe zouden de vrouwen vinden om hen broek te laten zakken naast een plassende man. Maakt het dan nog uit waar dit gebeurd. In de kroeg of op het werk/school.
Ik denk dat ik zeker wel raar zou staan te kijken als dit voor het eerst gebeurt, maar heb er denk ik geen problemen mee. Ga ik er wel even van uit de ze niet overdreven staat te gluren. Ik vindt het zowiezo onzin dat gescheiden sanitair. Op veel franse campings doen ze daar niet aan en dat werkt wel zo makkelijk.
Ik zie nu trouwens wel een bedrijging voor ons voordeel als mannen. Als we samen van het sanitair gebruik maken zullen we vaker moeten wachten. Want dan staat er natuurlijk ook een rij bij de mannen
quote:hoezo? mannen zijn toch altijd vies?
Op maandag 20 januari 2003 22:54 schreef deurmat het volgende:[..]
Ik denk dat er juist vooral een overschot aan (vieze) mannen komt in die ruimtes.
quote:Sinds wanneer moet dat bewezen worden dan?
Op maandag 20 januari 2003 22:53 schreef seriewoordenaar het volgende:
Waarmee bewezen is dat mannen denken met hun pik![]()
quote:het is onbeleefd te wijzen...
Op maandag 20 januari 2003 22:53 schreef seriewoordenaar het volgende:
Waarmee bewezen is dat mannen denken met hun pik![]()
quote:Deze vraag geen over of het acceptabel is als mannen en vrouwen naast elkaar staan te plassen. En ik zie in een pisbak nooit iemand zitten schijten, dus dan ook geen stank.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:11 schreef Goofup het volgende:[..]
ik zou het onrechtvaardig vinden, gewoon om het feit dat meisjes nooit poepen (algemeen bekend) en daardoor in de stank van jongens moeten zitten
quote:ik wou wat gaan zeggen, maar schaam me plotseling
Op dinsdag 21 januari 2003 01:11 schreef dr-snuggles het volgende:[..]
Deze vraag geen over of het acceptabel is als mannen en vrouwen naast elkaar staan te plassen. En ik zie in een pisbak nooit iemand zitten schijten, dus dan ook geen stank.
quote:dat kon ik je ook vertellen! een wc moet je nooit omdraaien, vooral geen volle, dat wordt een zooitje!
Op dinsdag 21 januari 2003 01:13 schreef GHansie het volgende:
WC's waren toen dus gedeeld. Na 1 maand is dat toen omgedraaid. Geen goed idee dus.
quote:armoedig
Op dinsdag 21 januari 2003 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Thuis heb ik ook maar 1 wc hoor...
quote:En mag heel de wijk daar in komen zeiken?
Op dinsdag 21 januari 2003 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Thuis heb ik ook maar 1 wc hoor...
quote:Frans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |