Ik moest ff plassen en deed dat dan ook tegen zo'n plasmuur.
Komt er een ontzettend knap meisje naast me staan, haalt een plastuit uit haar broekzak, doet haar knopen van haar broek open en begint te plassen.
Ik wist niet meer hoe ik het had
Geweldig gewoon, dit zouden meer dames moeten doen! Ik heb trouwens nooit begrepen wat de reden van gescheiden dames en heren toiletten is.
quote:hehehe en 't ging allemaal vlekkeloos?
Op woensdag 1 januari 2003 13:49 schreef Conflict het volgende:
Ik was gisteren in 013, lekker aan het feesten.Ik moest ff plassen en deed dat dan ook tegen zo'n plasmuur.
Komt er een ontzettend knap meisje naast me staan, haalt een plastuit uit haar broekzak, doet haar knopen van haar broek open en begint te plassen.
Geweldig gewoon, dit zouden meer dames moeten doen! Ik heb trouwens nooit begrepen wat de reden van gescheiden dames en heren toiletten is.
013 roeleerd
quote:en dan intiem dansen : schat is dat je plastuit of ben je gewoon blij me te zien?
Ik was gisteren in 013, lekker aan het feesten.Ik moest ff plassen en deed dat dan ook tegen zo'n plasmuur.
wel een coole actie idd
quote:Was het maar waar
Op woensdag 1 januari 2003 13:50 schreef dJ-Zcore het volgende:
is het samen plassen nog uitgebloeid tot een romance??
quote:Ze had een hele stapel in haar kontzak zitten. Die vieze gooide ze op de grond (had 'm wel mee willen nemen als souvenir)
Op woensdag 1 januari 2003 13:53 schreef Hrun het volgende:
spoelde ze die plastuit ook af? of stopte ze die gewoon weer ergens? of was het er 1 voor eenmalig gebruik? maar er staan nooit afvalbakjes bij de mannen?!
Ik mocht alleen niet teveel kijken anders lukte het niet (tsja je bent dronken of je bent het niet)
quote:Omdat vrouwen vinden dat mannen niet kunnen mikken als ze op de plee zijn en als mannen en vrouwen bij elkaar naar de plee gaan dan gaan er ook andere dingen gebeuren dan het lozen van lichaamsafval... Tenminste zo denken de wetenschappers erover.
Ik heb trouwens nooit begrepen wat de reden van gescheiden dames en heren toiletten is.
quote:Vreemde redenering, wie zijn die wetenschappers?
Op woensdag 1 januari 2003 13:56 schreef FredvZ het volgende:[..]
Omdat vrouwen vinden dat mannen niet kunnen mikken als ze op de plee zijn en als mannen en vrouwen bij elkaar naar de plee gaan dan gaan er ook andere dingen gebeuren dan het lozen van lichaamsafval... Tenminste zo denken de wetenschappers erover.
quote:mjah... kan me best voorstellen dat vrouwen niet zo snel op de hurken gaan zitten als dat de mannen ff tegen de muur aan pissen... als man zijnde kan je jezelf afweren zodat niemand je penis ziet, maar mannen kennende die beginnnen meteen te gluren als ze een vrouw gehurkt zien.
Op woensdag 1 januari 2003 13:58 schreef Stormvogel het volgende:
Het is een verloedering, die tuit. Waar is de tijd dat een vrouw de broek naar beneden stroopte en op haar hurken ging zitten om te plassen.
quote:Dat zeg ik, die hele plastuit zou verboden moeten worden.
Op woensdag 1 januari 2003 14:00 schreef dJ-Zcore het volgende:maar mannen kennende die beginnnen meteen te gluren als ze een vrouw gehurkt zien.
quote:Enig idee hoe snel je dan op je broek pist??
Op woensdag 1 januari 2003 13:58 schreef Stormvogel het volgende:
Het is een verloedering, die tuit. Waar is de tijd dat een vrouw de broek naar beneden stroopte en op haar hurken ging zitten om te plassen.
quote:daarom ben ik voor verplichte rokjes/jurkjes
Op woensdag 1 januari 2003 14:01 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Enig idee hoe snel je dan op je broek pist??
quote:met dit weer??? zullen de vrouwen je met dank afnemen dat je zo denkt hehe
Op woensdag 1 januari 2003 14:12 schreef Pushit het volgende:[..]
daarom ben ik voor verplichte rokjes/jurkjes
en liefst zo kort mogelijk natuurlijk
quote:sjonge.. ik zou ze na 3x springen allemaal kwijt zijn denk ik... maar toch mooi dat ze het netjes opruimde.
Op woensdag 1 januari 2003 13:56 schreef Conflict het volgende:[..]
Ze had een hele stapel in haar kontzak zitten. Die vieze gooide ze op de grond (had 'm wel mee willen nemen als souvenir)
Ik mocht alleen niet teveel kijken anders lukte het niet
(tsja je bent dronken of je bent het niet)
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:14 schreef Dragonfly het volgende:
http://www.plastuit.nl/ned/images/p_wc1.gif
Cool man
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:01 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Dat zeg ik, die hele plastuit zou verboden moeten worden.
Wanneer komen de mannentampons?
quote:De butt-plug is al uit
[b]Op woensdag 1 januari 2003 14:40 schreef X-Ray het.
Idd, wat een gelul.Wanneer komen de mannentampons?
quote:[offtopic]zeker kopspijkers gezien gisteren?[/offtopic]
Op woensdag 1 januari 2003 14:44 schreef BAZZA het volgende:[..]
De butt-plug is al uit
[ontopic]is wel stoer natuurlijk een vrouw met plastuitje, dat wil ik ook ns zien
[/ontopic]
Had je kunnen vragen of je hem vast mocht houden .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |