quote:
bitterbal vreet dat wel weg ahahahaquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
Jawelquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Kaas en chocola lijkt me geen beste combinatie.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:49 schreef Molo het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]Net de Lambada gedanst hier door de kamer Geloof dat mijn kind me nu op wil geven voor een gesticht, zo keek ze iig
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephonequote:
Voor een gewoon kaartje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.quote:
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het kost tegenwoordig ruim vier euro om een kaartje te sturen. Dat is negen gulden.
O, ik stuur eigenlijk nooit kaartjesquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Via Greetz in elk geval, maar een gewoon kaartje zal niet veel goedkoper zijn. 91 cent voor een postzegel.
Ik bedoelde ook het kaartje zelf. Als postzegels vier euro gaan kosten kan ik er net zo goed zelf naartoe rijden om het in de brievenbus te frotten.quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een postzegel is genoeg voor een kaartje, ¤0,91
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Appje kan ookquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Een kaartje? Is dat een uitgeprint mailtje?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al vergeven aan Medusa ofwel Persephone
quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:58 schreef LTVDK het volgende:
@:Budapestenaar, deze unit die hier nu de windmolens aan het plaatsen isgeef em een zetje, zo plof op z'n zijkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik wel zo karig, als iemand niet de moeite neemt om een kaartje te sturen met een verjaardag, en dan een appje of een berichtje op Facebook zet. Ik kap ook maar met de echte kaartjes, blijkbaar boeit het niemand.quote:
Alsof iemand nog een reëel besef heeft van de koopkracht van een gulden. Never mind 20 jaar inflatiequote:Op dinsdag 29 september 2020 18:52 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn nu mensen bij he ...quote:
Denk dat ik een paar duizend ton te licht ben daarvoor, dat kleine stukje windmolen dat er naast staat is al iets van 25/30 meter hoogquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geef em een zetje, zo plof op z'n zijkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |