De JC Arena ook. En daar mag dan weer niemand komen. Begrijp me niet verkeerd, maar er werd gesproken over 'en terecht, want één lijn' en dat is het nou juist net niet.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het Rijksmuseum is echt een compleet andere setting dan een bioscoop.
Voetbal vier je in kleine groepjes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een verbod op voetbal en Koningsdag.
Jawel hoor. Met spelers en staf kom je zelfs ruim boven de 30.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De JC Arena ook. En daar mag dan weer niemand komen.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Voetbal vier je in kleine groepjes.
Koningsdag prima.
Ik sluit me toch niet aan? Ik ben er toevallig ook.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook al in voorzien:
"Een gezelschap is een groep mensen die samen ergens aan deelnemen of die zich samen ergens ophouden. Als daar zich mensen (spontaan) bij aansluiten, dan horen zij ook bij het gezelschap."
Ik heb nu al drie verschillende cijfers gelezen (naast 33 en 9). Op die manier voegt dat ook weinig toe. Waar zit dat verschil in?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
Op de IC liggen 142 covidpatiënten, hetzelfde aantal als de dag ervoor.
Ik las al ergens dat FC Twente verwachtte met alles er op en er aan zo rond de 200 man uit te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Met spelers en staf kom je zelfs ruim boven de 30.
200 man? Die hebben opeens vijftig fysiotherapeuten aangewezen?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat FC Twente verwachtte met alles er op en er aan zo rond de 200 man uit te komen.
23 spelers per ploeg. 50 man TV. En dan heb je er ineens nog maar 100 over. De trainers en medische staf is ook zo weer 10 per ploeg. Heb je er nog 80. Moet nog een stukje catering af, scheidsrechter en begeleiding, beveiliging, facilitair. Die 200 zit je zo op.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:26 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
200 man? Die hebben opeens vijftig fysiotherapeuten aangewezen?
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat FC Twente met 200 man af zou reizen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
23 spelers per ploeg. 50 man TV. En dan heb je er ineens nog maar 100 over. De trainers en medische staf is ook zo weer 10 per ploeg. Heb je er nog 80. Moet nog een stukje catering af, scheidsrechter en begeleiding, beveiliging, facilitair. Die 200 zit je zo op.
Nee totaal in het stadionquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat FC Twente met 200 man af zou reizen.
Scherp !!! Wel grappig dat men weer iets roept zonder dit verder te duiden en het aan de verbeelding overlaat.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef trein2000 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van gezelschap?
Ongelooflijk dat we hiervoor deze maatregelen nemen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
142 covidpatiënten op IC, 551 in kliniek
29 september 2020
Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 693, 33 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 551 buiten de Intensive Care, 33 meer dan gisteren.
Op de IC liggen 142 covidpatiënten, hetzelfde aantal als de dag ervoor. Er liggen daarnaast 587 non-covid-patiënten op de IC, 55 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 729, 58 meer dan de vorige dag.
In de afgelopen 24 uur zijn er 9 verplaatsingen geweest tussen de regio’s, waarvan 1 IC-patiënt.
Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘De verwachte stijging zet verder door. De grootste drukte wordt gezien in de kliniek.’
[ afbeelding ]
Ja, dat begrijp ik nu. Dan is 200 man inderdaad een aardige inschatting.quote:
Of we gaan uit van wat gezond verstand en gaan niet per se de rand van de wet opzoeken?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:34 schreef Vallon het volgende:
[..]
Scherp !!! Wel grappig dat men weer iets roept zonder dit verder te duiden en het aan de verbeelding overlaat.
Noodverordening per 20sep20 staat er vol mee, terecht dus om dit nader te duiden.
Ik vermoed dat de rechter daarbij te pas moet gaan komen om de situatie, omstandigheden, doel en intentie te bepalen.
Ik vermoed dat een BOA dat allemaal niet gaat/wil bekijken, gewoon automatisch en monotoon twee waarschuwingen herhaald om vervolgens een corona boete op grond van artikel 443 WvS uit te schrijven.
Ook ik heb vaak wat moeite met puzzelwoorden die zg zo duidelijk zouden moeten zijn.
https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/gezelschap/1/1
Want jij vind het ok om de reguliere zorg gewoon te cancelen omdat de ziekenhuisbedden vol lopen door corona patiënten?quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat we hiervoor deze maatregelen nemen.
Eerst mekkeren over de overheid die te weinig ingrijpt en daarna alles op alles zetten om te kijken of je er onderuit kan komenquote:Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of we gaan uit van wat gezond verstand en gaan niet per se de rand van de wet opzoeken?
Hangt er toch vanaf op welke (verafgelegen) rand iemand zit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of we gaan uit van wat gezond verstand en gaan niet per se de rand van de wet opzoeken?
Met bovendien de voetnoot dat er eerder dit jaar ook al reguliere zorg is geschrapt en er dus misschien nog wel het een en ander ingehaald moet worden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Want jij vind het ok om de reguliere zorg gewoon te cancelen omdat de ziekenhuisbedden vol lopen door corona patiënten?
Inderdaad. Zelf ook al nodige reacties gehad van mensen die niet veel zin hebben om op deze manier te moeten gaan spelen. Vanwege coronagevallen is de kans op afgelastingen toch al groot en dan ook nog eens dichte kantines en nul familie en vrienden die mogen kijken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Jan Dirk van der Zee (KNVB): "Als iedereen zich aan de maatregelen houdt, kunnen sportparken en kantines over drie weken hopelijk weer normaal open voor publiek."
Ondertussen zwelt de roep om een tijdelijk staken van de amateurcompetities verder aan als je social media er op naslaat.
Ik snap werkelijk niet waarom de amateurcompetities zouden moeten worden gestaakt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Jan Dirk van der Zee (KNVB): "Als iedereen zich aan de maatregelen houdt, kunnen sportparken en kantines over drie weken hopelijk weer normaal open voor publiek."
Ondertussen zwelt de roep om een tijdelijk staken van de amateurcompetities verder aan als je social media er op naslaat.
De knvb schijnt nogal moeilijk te doen met pauzeren van de competitie ja.quote:Op dinsdag 29 september 2020 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |