abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195327294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:17 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Het Rijksmuseum is echt een compleet andere setting dan een bioscoop.
De JC Arena ook. En daar mag dan weer niemand komen. Begrijp me niet verkeerd, maar er werd gesproken over 'en terecht, want één lijn' en dat is het nou juist net niet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195327300
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan wil ik ook een verbod op voetbal en Koningsdag.
Voetbal vier je in kleine groepjes.

Koningsdag prima.
pi_195327312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
De JC Arena ook. En daar mag dan weer niemand komen.
Jawel hoor. Met spelers en staf kom je zelfs ruim boven de 30. O-)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195327321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Voetbal vier je in kleine groepjes.

Koningsdag prima.
:D
pi_195327332
142 covidpatiënten op IC, 551 in kliniek
29 september 2020

Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 693, 33 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 551 buiten de Intensive Care, 33 meer dan gisteren.

Op de IC liggen 142 covidpatiënten, hetzelfde aantal als de dag ervoor. Er liggen daarnaast 587 non-covid-patiënten op de IC, 55 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 729, 58 meer dan de vorige dag.

In de afgelopen 24 uur zijn er 9 verplaatsingen geweest tussen de regio’s, waarvan 1 IC-patiënt.

Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘De verwachte stijging zet verder door. De grootste drukte wordt gezien in de kliniek.’

wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195327343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar hebben ze ook al in voorzien:
"Een gezelschap is een groep mensen die samen ergens aan deelnemen of die zich samen ergens ophouden. Als daar zich mensen (spontaan) bij aansluiten, dan horen zij ook bij het gezelschap."
Ik sluit me toch niet aan? Ik ben er toevallig ook.
zie email 27 oktober
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:23:50 #57
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195327356
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
Op de IC liggen 142 covidpatiënten, hetzelfde aantal als de dag ervoor.
Ik heb nu al drie verschillende cijfers gelezen (naast 33 en 9). Op die manier voegt dat ook weinig toe. Waar zit dat verschil in?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195327358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Met spelers en staf kom je zelfs ruim boven de 30. O-)
Ik las al ergens dat FC Twente verwachtte met alles er op en er aan zo rond de 200 man uit te komen.
zie email 27 oktober
pi_195327409
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:23 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik las al ergens dat FC Twente verwachtte met alles er op en er aan zo rond de 200 man uit te komen.
200 man? Die hebben opeens vijftig fysiotherapeuten aangewezen?
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195327445
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:26 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

200 man? Die hebben opeens vijftig fysiotherapeuten aangewezen?
23 spelers per ploeg. 50 man TV. En dan heb je er ineens nog maar 100 over. De trainers en medische staf is ook zo weer 10 per ploeg. Heb je er nog 80. Moet nog een stukje catering af, scheidsrechter en begeleiding, beveiliging, facilitair. Die 200 zit je zo op.
zie email 27 oktober
pi_195327462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]

23 spelers per ploeg. 50 man TV. En dan heb je er ineens nog maar 100 over. De trainers en medische staf is ook zo weer 10 per ploeg. Heb je er nog 80. Moet nog een stukje catering af, scheidsrechter en begeleiding, beveiliging, facilitair. Die 200 zit je zo op.
Oh, ik dacht dat je bedoelde dat FC Twente met 200 man af zou reizen.
pi_195327503
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je bedoelde dat FC Twente met 200 man af zou reizen.
Nee totaal in het stadion :D
zie email 27 oktober
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:34:03 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195327517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:56 schreef trein2000 het volgende:
Wat is eigenlijk de definitie van gezelschap?
Scherp !!! Wel grappig dat men weer iets roept zonder dit verder te duiden en het aan de verbeelding overlaat.

Noodverordening per 20sep20 staat er vol mee, terecht dus om dit nader te duiden.

Ik vermoed dat de rechter daarbij te pas moet gaan komen om de situatie, omstandigheden, doel en intentie te bepalen.

Ik vermoed dat een BOA dat allemaal niet gaat/wil bekijken, gewoon automatisch en monotoon twee waarschuwingen herhaald om vervolgens een corona boete op grond van artikel 443 WvS uit te schrijven.

Ook ik heb vaak wat moeite met puzzelwoorden die zg zo duidelijk zouden moeten zijn.
https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/gezelschap/1/1
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195327739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:21 schreef _serial_ het volgende:
142 covidpatiënten op IC, 551 in kliniek
29 september 2020

Het totaal aantal opgenomen covidpatiënten bedraagt 693, 33 meer dan de vorige dag. Daarvan liggen er 551 buiten de Intensive Care, 33 meer dan gisteren.

Op de IC liggen 142 covidpatiënten, hetzelfde aantal als de dag ervoor. Er liggen daarnaast 587 non-covid-patiënten op de IC, 55 meer dan gisteren. De totale IC-bezetting bedraagt daarmee 729, 58 meer dan de vorige dag.

In de afgelopen 24 uur zijn er 9 verplaatsingen geweest tussen de regio’s, waarvan 1 IC-patiënt.

Dit blijkt uit de gegevens van het LCPS. Voorzitter Ernst Kuipers van het Landelijk Netwerk Acute Zorg: ‘De verwachte stijging zet verder door. De grootste drukte wordt gezien in de kliniek.’

[ afbeelding ]
Ongelooflijk dat we hiervoor deze maatregelen nemen.
pi_195327786
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nee totaal in het stadion :D
Ja, dat begrijp ik nu. Dan is 200 man inderdaad een aardige inschatting.
pi_195327801
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:34 schreef Vallon het volgende:

[..]

Scherp !!! Wel grappig dat men weer iets roept zonder dit verder te duiden en het aan de verbeelding overlaat.

Noodverordening per 20sep20 staat er vol mee, terecht dus om dit nader te duiden.

Ik vermoed dat de rechter daarbij te pas moet gaan komen om de situatie, omstandigheden, doel en intentie te bepalen.

Ik vermoed dat een BOA dat allemaal niet gaat/wil bekijken, gewoon automatisch en monotoon twee waarschuwingen herhaald om vervolgens een corona boete op grond van artikel 443 WvS uit te schrijven.

Ook ik heb vaak wat moeite met puzzelwoorden die zg zo duidelijk zouden moeten zijn.
https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/gezelschap/1/1
Of we gaan uit van wat gezond verstand en gaan niet per se de rand van de wet opzoeken?
pi_195327816
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Ongelooflijk dat we hiervoor deze maatregelen nemen.
Want jij vind het ok om de reguliere zorg gewoon te cancelen omdat de ziekenhuisbedden vol lopen door corona patiënten?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:49:19 #68
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_195327854
Ook wel lachen op Schiphol. Overal mondkapjes, maar van douane- en marechausseepersoneel loopt het merendeel zonder rond.
Feyenoord!!! * Barça
pi_195327969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Of we gaan uit van wat gezond verstand en gaan niet per se de rand van de wet opzoeken?
Eerst mekkeren over de overheid die te weinig ingrijpt en daarna alles op alles zetten om te kijken of je er onderuit kan komen :')
Zo komen we er wel :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:56:36 #70
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195328013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Hangt er toch vanaf op welke (verafgelegen) rand iemand zit.

Ik weet nu al dat organisates aan het bekijken zijn of ze net onder de 50 - "toegevoegd" personeel uitgezonderd - kunnen blijven. Ook zal een (bijna failliete) ondernemers alles doen om de guillotine te ontlopen.
In stadions is doorgaans iedereen in -of vanwege organisatie personeel, dus geen probleem.
Wellicht kunnen dan een aantal supporters onbezoldigd vrijwilliger worden, is dan een nasty zienswijze.

Het mag dan gezond verstand zijn wat vooral in sanctie, in de wet niet open gelaten wordt.
Beter zou zijn dat men dan adviseert en het verder daarbij laat.
Als het dan gezond verstand is, ontstaat dat bijbehorende en redelijke gedrag vanzelf.
Zo niet, dan is wat gevraagd wordt dus geen gezond verstand.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 29 september 2020 @ 16:57:55 #71
12221 Tijn