Very sensitive chickquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh ook al zo’n gevoelig pietje jij
Ja maakt functioneren wat lastigquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Very sensitive chick![]()
Best lastig soms...
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:53 schreef jerney het volgende:
[..]
We moeten de lotto winnen en een gevoelige pietjes community starten
Jaaaquote:Op dinsdag 29 september 2020 13:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal wild van dat nummer![]()
Prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Zucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 13:58 schreef jerney het volgende:
[..]Leuk!! Ik had alles van mijn insta verwijderd(zat ook onder een steen) Maar ben daar toch weer van terug gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu baal ik dat ik alles heb verwijderd![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja dat soort impulsieve acties zijn altijd wat jammerquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk!! Ik had alles van mijn insta verwijderd(zat ook onder een steen) Maar ben daar toch weer van terug gekomen![]()
Nu baal ik dat ik alles heb verwijderd![]()
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 14:01 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat soort impulsieve acties zijn altijd wat jammerNiet meer doen he
Gewoon dark gaan
quote:
Absoluut!quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:11 schreef puzziepie het volgende:
Of zoals @:JustinK zou zeggen: twee lepels een gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |