Ik niet. Zojuist mn ogen uitgestoken en voor de zekerheid overgoten met benzine en in de fik gestoken.quote:Op maandag 28 september 2020 23:41 schreef Acryl het volgende:
Ik ben blij dat ik dit allemaal mee mag maken.
En dit vanzelfsprekend, maar goed dat het extra gezegd wordt.quote:Op maandag 28 september 2020 23:41 schreef Acryl het volgende:
Ik ben blij dat ik dit allemaal mee mag maken.
Miljoenen mensen houden van hem.quote:Op maandag 28 september 2020 23:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik niet. Zojuist mn ogen uitgestoken en voor de zekerheid overgoten met benzine en in de fik gestoken.
Alles om die ranzig vette dikke paap van mn netvlies te krijgen
De haters zijn een beetje jaloers en vol onbegrip dat ze niet kunnen tippen aan de shine.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Miljoenen mensen houden van hem.
Is het buiten dit zo'n lui varken dan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
ik vind het zo bijzonder als die dingen doet.
hoezo lui? als die kust of over zijn snoezige neus krabt smelt ik alquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Is het buiten dit zo'n lui varken dan?
Doet hij ook een beetje aan fanservice? Ik probeer al sinds het begin der tijden in contact te komen met mijn onbereikbare liefde, maar tot op heden zonder succes.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
hoezo lui? als die kust of over zijn snoezige neus krabt smelt ik al
Dat is niet erg. Het wordt pas wereldvreemd als kluun dan ook zonder aanleiding aangesproken wenst te worden als Danny.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:30 schreef mr.klojo het volgende:
Plottwist: Danny die hier al jaren onder de naam kluun zoveel over abid verteld.
Ondertussen is dat het laatste wat mij verrast.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:34 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Het wordt pas wereldvreemd als kluun dan ook zonder aanleiding aangesproken wenst te worden als Danny.
Dat weet ik wel zeker. Het is alleen nogal laf om jezelf dan niet kenbaar te maken zijnde die betreffende persoon.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:36 schreef mr.klojo het volgende:
[..]
Ondertussen is dat het laatste wat mij verrast.
Ik geloof het zelfs als abid hier zelf fokt omdat ie nederlands ken
gayquote:Op dinsdag 29 september 2020 00:12 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
hoezo lui? als die kust of over zijn snoezige neus krabt smelt ik al
Als zelfverklaard expert gehstudies kan ik verklaren dat Kluun niet gay is. Wel knap, maar niet gay.quote:
Hoezo onbereikbaar? Hij is de meest bereikbare superster aller tijden! Oke zijn arrogante jaloerse neefje Ejaz doet het nog iets beter, die gaat elke week live chatten met fans, maar dat is dan ook geen legendarische superster zoals Abid.quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Doet hij ook een beetje aan fanservice? Ik probeer al sinds het begin der tijden in contact te komen met mijn onbereikbare liefde, maar tot op heden zonder succes.
Ik heb niet de juiste keuze in idool gemaakt zo te zien. Je hoefde het me niet in te wrijven hoor...quote:Op dinsdag 29 september 2020 01:34 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hoezo onbereikbaar? Hij is de meest bereikbare superster aller tijden! Oke zijn arrogante jaloerse neefje Ejaz doet het nog iets beter, die gaat elke week live chatten met fans, maar dat is dan ook geen legendarische superster zoals Abid.
1. Om te beginnen kan je Abid gewoon bellen wanneer je wil. Zijn nummer staat op zijn muziekvideo's:
Zie 9:03:
Ook strooien zijn achtergrondmuzikanten met zijn nummer in openbare facebookposts.
Landcode +92. En ja, ik heb al vaak gebeld en ik heb hem via whatsapp toegevoegd. Wat mij trouwens verbaast is dat de man niet platgebeld wordt door hordes aanbiddende fans. Elke keer dat ik bel gaat zijn teli gewoon over![]()
![]()
Ik erken dat ik elke keer met bonzende hart neerleg voor hij opneemt. Ik ben laf. 1 keer was ik te laat en nam die op. "Hello" "Hello" IK WOU I LOVE YOU ROEPEN, MAAR IK STIERF EN VERBRAK DE VERBINDING.
![]()
![]()
Ooit slaag ik. Maar ja, wil ook niet riskeren dat die me nummer blocked.
2. Als je een beetje een leuke meid bent als Kluun hier dan voegen zijn naaste familieleden, vrienden en collega's je gewoon toe op Facebook. Ik heb vrij goed contact met 3 van zijn achtergrondmuzikanten en ook die zitten op mijn whatsapp, Bijv de handenklapper:
[ afbeelding ]
er zijn wel wat mensen die mij geblocked hebben bijv zijn zoontje, omdat ik zei dat zijn moeder lelijk is.![]()
3. Overigens ook via zijn familie en achtergrondmuzikanten kan je met hem in contact komen.
Het is echt heel kinderlijk eenvoudig. Eigenlijk nauwelijks te geloven, maar dit geeft aan hoe nuchter de mooiste en beste zanger ter wereld is gebleven onder alle roem![]()
Enige dat resteert is hem in Pakistan ontmoeten. Nu ben ik naar India geweest, visum voor Pakistan is voor ons Hollanders iets lastigers, maar met hulp van een reisbureau hoop ik dat het na Covid gaat lukken. Zijn adres heb ik al, volgens zijn broer Majid Ali kan ik bellen als ik in Faisalabad ben, dan laat hij me kennismaken met Abid (als hysterische fan), maar ik heb die broer niet nodig. Die man zit elke avond wel ergens buiten in zijn buurt koffie te zuipen of pruimtabak te snorren. Bijv:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
wederom begrijp ik niet waarom er geen handtekeningjagers achter hem aanzitten.
p.s. Zijn kotzoontje (die wel net zo mooi als zijn pa is) zei zelf dat ik beter met zijn vader kan bellen ipv hem lastigvallen met de vraag of papa en mama gaan scheiden en of papa met mij wil trouwen.
Dat advies heb ik genegeerd, ik dacht dat ik met gebroken hart zou eindigen. Maar als ik zie hoe alledrie zijn getrouwde broers op mijn foto's reageren en mij om whatsapp nr smeken....er is hoop!
quote:Op maandag 28 september 2020 23:37 schreef Kluun1985 het volgende:
1:11 Abid had niet door dat zijn mattie (en mijn facebook mattie) Sharafat Ali achter hem zit:
1:42 Abid smeekt dat de elektronica beter wordt verzorgd (is idd een zooitje het geluid soms)
9:26 Abid geeft zijn zegen aan een griet die van kanker is hersteld![]()
28:27 Iemand geeft Abid een briefje, Abid leest en kijkt vies en geeft het briefje aan die klootzak-broer (neef) van zijn vrouw (nicht) geeft en die klootzak gooit het papiertje weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeker handig ik heb dit even opgezocht:quote:Op donderdag 11 maart 2021 04:42 schreef Kluun1985 het volgende:
Toch is dit forum handig, heb dit gewoon opgezocht en de laatste 2 momenten gaan in zijn birthday video.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.
Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.
Daar Gaat Die:
ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.
Die man gaat winnen LET OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |