abonnement Unibet Coolblue
pi_195318089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
Eh, ik heb het filmpje bekeken maar Fauci zegt toch gewoon dat aerosolen een rol spelen maar hij geen benul heeft hoe groot die rol is? Het kan een kleine rol zijn, het kan een grote rol zijn. Hij weet het niet.
Precies daarom vind ik die de Hond ook zo'n eh... hondelul met z'n stelligheid dat de 1,5 m. weg moet omdat aerosolen. Wat weet die man nou als experts er al niet uitkomen.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:07:10 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195318092
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel hoor. Bevolking goed informeren wat er gaat gebeuren, en eerlijk zijn over de statistische kansen.
:|W

Ga het niet meer uitleggen ook.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195318095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:06 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Precies daarom vind ik die de Hond ook zo'n eh... hondelul met z'n stelligheid dat de 1,5 m. weg moet omdat aerosolen. Wat weet die man nou als experts er al niet uitkomen.
Ik vind de stelligheid van mensen als De Hond, Van Haga en Baudet stuitend. Bij wetenschap hoort onzekerheid. Prettig aan Fauci in dat filmpje is dat hij dat toegeeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:07:37 #104
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195318097
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2020 23:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nou tRUMP lijkt ook geen voorstander meer te zijn van van de Herd-immunity, die is op dat punt ook gewoon gedraaid.
Trump is dan ook vooral zakenman die doorgaans uiterst flexibel zich aanpast aan het sentiment waar wat te slijten is.

Fauci is door hem letterlijk uit het pak genaaid, in zekere zin ook zoals Rutte, Jaap van Dissel naar voren schuift. Waar het uitkomt, de wetenschap gebruiken en waar het moeilijk wordt de bal zelf ergens anders doorspelen.

Ik kan best heel kwaad worden dat er nog steeds geen plan van aanpak. Mondkapjesgeneuzel dat wettelijk niet kan (nog mag) en dan toch doordrukken dat via een omweg het gebeurd. Misselijk makende demagogie.
Iedereen die dat mondkapje een goed idee vindt staat het volledig vrij dat ding te dragen.
Kortom een mondkapje berust nergens op en is verworden tot een drammerige mening of om een poltiek krachtspel statement te maken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 00:08:10 #105
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195318102
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel hoor. Bevolking goed informeren wat er gaat gebeuren, en eerlijk zijn over de statistische kansen.
Da's een beetje lastig omdat we die kansen nog niet echt accuraat weten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195318105
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Jawel hoor. Bevolking goed informeren wat er gaat gebeuren, en eerlijk zijn over de statistische kansen.
Eens.
Definitely not CIA
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:08:47 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195318107
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Vallon het volgende:

[..]

Trump is dan ook vooral zakenman die doorgaans uiterst flexibel zich aanpast aan het sentiment waar wat te slijten is.

Fauci is door hem letterlijk uit het pak genaaid, in zekere zin ook zoals Rutte, Jaap van Dissel naar voren schuift. Waar het uitkomt, de wetenschap gebruiken en waar het moeilijk wordt de bal zelf ergens anders doorspelen.

Ik kan best heel kwaad worden dat er nog steeds geen plan van aanpak. Mondkapjesgeneuzel dat wettelijk niet kan (nog mag) en dan toch doordrukken dat via een omweg het gebeurd. Misselijk makende demagogie.
Iedereen die dat mondkapje een goed idee vindt staat het volledig vrij dat ding te dragen.
Kortom een mondkapje berust nergens op en is verworden tot een drammerige mening of om een poltiek krachtspel statement te maken.
Whut?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:09:19 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195318109
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens.
Wow... :o
Was jij niet begaan met je moeder en schoonmoeder?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195318110
Het dringende advies om in voor het publiek toegankelijke binnenruimten een mondkapje te dragen gaat ook in de regio Zuidoost-Brabant gelden. Dat heeft de Eindhovense burgemeester John Jorritsma, voorzitter van de Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost, in een verklaring laten weten.

,,Ik ben van mening dat het dragen van mondneuskapjes op plekken waar veel mensen bij elkaar (moeten) komen, zoals supermarkten, bouwmarkten en tuincentra, van nut is. Niet vanwege medische redenen maar vanwege de signaalwaarde die ervan uitgaat", aldus Jorritsma.

Daarom sluit hij zich aan bij het dringend advies dat onder meer gaat gelden in de regio's Amsterdam-Amstelland, Rotterdam-Rijnmond en Haaglanden om in binnenruimten een mondkapje te dragen. Instellingen en bedrijven voor horeca en detailhandel worden verzocht dit advies op te nemen in hun deurbeleid. ,,Dit impliceert dat detaillisten en exploitanten bezoekers kunnen weigeren als deze zich niet aan de huisregels willen houden", aldus Jorritsma.

____

Manmanman Meneertje Jorritsma heeft weer iets gevonden om in de media te komen... De dag dat die man geen burgemeester van Eindhoven meer is kan de vlag uit voor de inwoners daar.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_195318118
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wow... :o
Was jij niet begaan met je moeder enbschoonmoeder?
Ja, die zag ik ook niet aankomen. Denk een enkele post gelezen.
pi_195318119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind de stelligheid van mensen als De Hond, Van Haga en Baudet stuitend. Bij wetenschap hoort onzekerheid. Prettig aan Fauci in dat filmpje is dat hij dat toegeeft.
Let wel, de cdc statement, alvorens het ingetrokken werd zei ook main way of infection.

Wellicht is dat niet zo maar het zou veel meer aandacht moeten krijgen.
Op dit moment maak ik me 10x drukker om dan handen continue wassen of boodschappen desinfecteren bv.
pi_195318124
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wow... :o
Was jij niet begaan met je moeder enbschoonmoeder?
Huh. Dan heb ik het wellicht niet goed gevolgd. Lig al half in bed. :)
Definitely not CIA
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:11:44 #113
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195318125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's een beetje lastig omdat we die kansen nog niet echt accuraat weten.
En nog wel meer dan dat..

Anyway, begin me wat veel te ergeren hier (algemeen bedoeld) en het is morgen weer vroeg dag, dus weltrusten voor iedereen :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195318136
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:09 schreef RipCity het volgende:
Het dringende advies om in voor het publiek toegankelijke binnenruimten een mondkapje te dragen gaat ook in de regio Zuidoost-Brabant gelden. Dat heeft de Eindhovense burgemeester John Jorritsma, voorzitter van de Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost, in een verklaring laten weten.

,,Ik ben van mening dat het dragen van mondneuskapjes op plekken waar veel mensen bij elkaar (moeten) komen, zoals supermarkten, bouwmarkten en tuincentra, van nut is. Niet vanwege medische redenen maar vanwege de signaalwaarde die ervan uitgaat", aldus Jorritsma.

Daarom sluit hij zich aan bij het dringend advies dat onder meer gaat gelden in de regio's Amsterdam-Amstelland, Rotterdam-Rijnmond en Haaglanden om in binnenruimten een mondkapje te dragen. Instellingen en bedrijven voor horeca en detailhandel worden verzocht dit advies op te nemen in hun deurbeleid. ,,Dit impliceert dat detaillisten en exploitanten bezoekers kunnen weigeren als deze zich niet aan de huisregels willen houden", aldus Jorritsma.

____

Manmanman Meneertje Jorritsma heeft weer iets gevonden om in de media te komen... De dag dat die man geen burgemeester van Eindhoven meer is kan de vlag uit voor de inwoners daar.
Ik heb ook een signaal voor Jorritsma:



Excuses, ik liet me even gaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195318139
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En nog wel meer dan dat..

Anyway, begin me wat veel te ergeren hier (algemeen bedoeld) en het is morgen weer vroeg dag, dus weltrusten voor iedereen :W
Accepteren dat er ook minder slimme mensen bestaan en lossssssssssslaten! ;)
Slaap lekker! :W
pi_195318141
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Let wel, de cdc statement, alvorens het ingetrokken werd zei ook main way of infection.

Wellicht is dat niet zo maar het zou veel meer aandacht moeten krijgen.
Op dit moment maak ik me 10x drukker om dan handen continue wassen of boodschappen desinfecteren bv.
Boodschappen desinfecteren? Ben je niet een beetje aan het door draaien?
pi_195318145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Vallon het volgende:

[..]

Trump is dan ook vooral zakenman die doorgaans uiterst flexibel zich aanpast aan het sentiment waar wat te slijten is.

Fauci is door hem letterlijk uit het pak genaaid, in zekere zin ook zoals Rutte, Jaap van Dissel naar voren schuift. Waar het uitkomt, de wetenschap gebruiken en waar het moeilijk wordt de bal zelf ergens anders doorspelen.

Ik kan best heel kwaad worden dat er nog steeds geen plan van aanpak. Mondkapjesgeneuzel dat wettelijk niet kan (nog mag) en dan toch doordrukken dat via een omweg het gebeurd. Misselijk makende demagogie.
Iedereen die dat mondkapje een goed idee vindt staat het volledig vrij dat ding te dragen.
Kortom een mondkapje berust nergens op en is verworden tot een drammerige mening of om een poltiek krachtspel statement te maken.
Ja eens, het mondkapje is een symbool geworden. Goede fp3 maskers werken uitstekend, óók in ruimtes waar anderen geen mondkapjes dragen. Dus voorstanders hoeven feitelijk niet te betogen dat mondkapjes alleen werken als iedereen die draagt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:14:55 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_195318146
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Accepteren dat er ook minder slimme mensen bestaan en lossssssssssslaten! ;)
Slaap lekker! :W
Thanks, jij ook alvast!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_195318147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb ook een signaal voor Jorritsma:

[ afbeelding ]

Excuses, ik liet me even gaan.
:o
Kan ik me eindelijk een beeld bij je vormen! :P
pi_195318149
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:o
Kan ik me eindelijk een beeld bij je vormen! :P
Risicogroep, hè.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195318170
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Risicogroep, hè.
:D
Jaaa, die heb je in gradaties. :{w :D
pi_195318175
- Niet doen -

[ Bericht 97% gewijzigd door Tijger_m op 29-09-2020 00:22:40 ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:19:45 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195318182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik heb ook een signaal voor Jorritsma:

[ afbeelding ]

Excuses, ik liet me even gaan.
Wat is dit dan voor baldadig gedrag van jou? :D
pi_195318184
Wat ikzelf een creatieve maatregel zou vinden: je mag alleen publiekelijk toegankelijke binnenruimtes betreden als je een duidelijk signaal afgeeft dat anderen 1,5 meter afstand moeten houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195318191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor baldadig gedrag van jou? :D
Echt he? Ze laat zich helemaal gaan.
Laten we niks noemen waar ze mogelijk haar reet mee afveegt. :{
pi_195318195
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Boodschappen desinfecteren? Ben je niet een beetje aan het door draaien?
Drukker om aerosolen/ventilatie dan handen wassen/boodschappen desinfecteren.
Dat laatste doe ik niet meer sinds juni ofzo.
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:22:23 #127
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195318197
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ikzelf een creatieve maatregel zou vinden: je mag alleen publiekelijk toegankelijke binnenruimtes betreden als je een duidelijk signaal afgeeft dat anderen 1,5 meter afstand moeten houden.
Als je de deur uitgaat verplicht dit aan

Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195318198
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:19 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ikzelf een creatieve maatregel zou vinden: je mag alleen publiekelijk toegankelijke binnenruimtes betreden als je een duidelijk signaal afgeeft dat anderen 1,5 meter afstand moeten houden.
Vind ik prima idee :D
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_195318209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:22 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Als je de deur uitgaat verplicht dit aan

[ afbeelding ]
Dat lijkt me eerlijk gezegd geen straf! :D
Zou ik me best mee vermaken!
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:24:56 #130
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195318214
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:24 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat lijkt me eerlijk gezegd geen straf! :D
Zou ik me best mee vermaken!
Wordt lachen man.

iedereen wat tegen mekaar aan beuken
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195318221
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wordt lachen man.

iedereen wat tegen mekaar aan beuken
*gooit hakken aan de kant en trekt nikes aan.... 8-) *
pi_195318234
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:22 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Als je de deur uitgaat verplicht dit aan

[ afbeelding ]
Ik zat toevallig laatst weer eens over Bubble Boy te lezen naar aanleiding van corona. Tragisch verhaal. Schijnbaar kreeg-ie een pak ontwikkeld door Nasa om soms buiten te kunnen spelen.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195318239
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Drukker om aerosolen/ventilatie dan handen wassen/boodschappen desinfecteren.
Dat laatste doe ik niet meer sinds juni ofzo.
Mooi zo. Handen wassen is sowieso nooit slecht. Maar het werd al snel duidelijk uit een onderzoek in Duitsland dat raakvlak besmetting vrij moeilijk is. In de vs waren mensen opgenomen die hun groente en fruit lieten weken in bleekmiddel en het erna op eten.
pi_195318240
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind de stelligheid van mensen als De Hond, Van Haga en Baudet stuitend. Bij wetenschap hoort onzekerheid. Prettig aan Fauci in dat filmpje is dat hij dat toegeeft.
Als we mondkapjes doen uit voorzorg omdat we niet weten of het wel of niet een positief effect heeft, dan ook maar ventileren uit voorzorg. Denk dat je daar beter mee raak schiet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195318254
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zat toevallig laatst weer eens over Bubble Boy te lezen naar aanleiding van corona. Tragisch verhaal. Schijnbaar kreeg-ie een pak ontwikkeld door Nasa om soms buiten te kunnen spelen.

[ afbeelding ]
Heb me ff kort ingelezen, maar dat is inderdaad wel een tragisch verhaal.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 00:30:16 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195318257
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:27 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Mooi zo. Handen wassen is sowieso nooit slecht. Maar het werd al snel duidelijk uit een onderzoek in Duitsland dat raakvlak besmetting vrij moeilijk is. In de vs waren mensen opgenomen die hun groente en fruit lieten weken in bleekmiddel en het erna op eten.
Je wil echt niet weten hoeveel gevallen van bleekmiddel vergiftiging ze hebben gehad in de VS na Trumps zijn achterlijke opmerkingen.

https://arstechnica.com/s(...)to-prevent-covid-19/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195318272
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je wil echt niet weten hoeveel gevallen van bleekmiddel vergiftiging ze hebben gehad in de VS na Trumps zijn achterlijke opmerkingen.
Natuurlijke selectie toch? Wel ironisch als hij daardoor net niet herkozen wordt.
pi_195318274
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wat is dit dan voor baldadig gedrag van jou? :D
Waarschijnlijk is dat een Japanfangirl die de middelvinger opsteekt naar de categorische imperatief van Kant. ;)

Even iets anders. Dagcijfers rijzen de pan uit.

Hele subforum: 3838 posts (sinds 21 april niet zo veel gewest; toen 3444).
Dit topic: 2459 posts (sinds 21 april niet meer zo veel; toen 2622).

Goed bezig iedereen. :s)

fok stats
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195318292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat een Japanfangirl die de middelvinger opsteekt naar de categorische imperatief van Kant. ;)

Even iets anders. Dagcijfers rijzen de pan uit.

Hele subforum: 3838 posts (sinds 21 april niet zo veel gewest; toen 3444).
Dit topic: 2459 posts (sinds 21 april niet meer zo veel; toen 2622).

Goed bezig iedereen. :s)
Geloof het meteen! Wisselwerking, want als je zoveel posts ziet, vraag je je af wat er aan de hand is en moet je wel ff bijlezen! Tenminste... dat had ik de afgelopen dagen.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 00:35:16 #140
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195318295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat een Japanfangirl die de middelvinger opsteekt naar de categorische imperatief van Kant. ;)

Even iets anders. Dagcijfers rijzen de pan uit.

Hele subforum: 3838 posts (sinds 21 april niet zo veel gewest; toen 3444).
Dit topic: 2459 posts (sinds 21 april niet meer zo veel; toen 2622).

Goed bezig iedereen. :s)
Waar haal je die cijfers vandaan sprak hij niewsgierig.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195318310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar haal je die cijfers vandaan sprak hij niewsgierig.
Fok stats, even aangepast in mijn post. ;)
Leuk speelgoed, die stats.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195318311
Ik zat vandaag te bedenken dat corona vanzelfsprekend de papieren en virtuele geschiedenisboeken ingaat en dat toekomstige generaties dan persconferenties met optredens van De Jonge zullen gaan zien. En dat stemde me even heel verdrietig. Met die treurige gedachte zoek ik mijn bed op. :W
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195318321
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je wil echt niet weten hoeveel gevallen van bleekmiddel vergiftiging ze hebben gehad in de VS na Trumps zijn achterlijke opmerkingen.

https://arstechnica.com/s(...)to-prevent-covid-19/
Dat geloof ik graag het, blijft een bijzonder land.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 00:39:26 #144
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195318338
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:37 schreef Salina het volgende:

[..]

Fok stats, even aangepast in mijn post. ;)
Leuk speelgoed, die stats.

Shit, ik moet een andere hobby zoeken _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195318350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Shit, ik moet een andere hobby zoeken _O-
:Y
pi_195318355
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik denk juist breed-maatschappelijk, m.a.w. een oplossingsrichting waarbij de meeste burgers gediend zijn. En dat is gewoon ''ride the hill'' en gewoon in enkele maanden groepsimmuniteit opbouwen.

Wat bazel je over complotten?
Groepsimmuniteit verkrijgen en tegelijkertijd het zorgsysteem overeind houden is eerder een kwestie van jaren dan maanden.
pi_195318358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Shit, ik moet een andere hobby zoeken _O-
Vrijwilliger in de sportkan.... o wacht....
  dinsdag 29 september 2020 @ 00:42:55 #148
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195318364
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Da's een beetje lastig omdat we die kansen nog niet echt accuraat weten.
Ook eensch en als Regering moet dan niet met achterlijke "veronderstellingen" als onderbouwing gaan gooien om het beleid te justificeren. Zeg dan dat dat het onduidelijk, dat het een advies is en ga niet achterom, via burgemeesters, het alsnog als beleid willen opleggen.
//--//
Geen wetenschapper zal hard (kunnen) maken dat niet-medische mondkapjes bovenop de maatregelen, een significante beschermende invloed heeft omdat het automatisch qua effect in de vage 5% marge komt.
Als een van Dissel, Fauci en ook bekende virologen stellen dat mondkpjes geen groot aandeel hebben; moet d ta niet als Regering toch worden doorgedrukt.

Zelfs als gedragsinstrument heeft het mondkapje, gefaald. Zie experiment in Amsterdam en zo niet de landen om ons heen.

En erger vond ik dat het mensen die dat graag geloven, in de waan laat dat het (zo goed) beschermd.
Ik zie mensen van wie ik weet dat zij heel wat hebben te stellen met een versleten mondkapje en (oude latex) handschoenen, graaien in een Action-bak. Dan vraag ik mij echt af waar het verstand is. Het is natuurlijk niet aan mij om hun levensrisico in te schatten.

Maar goed het mondkapje is de politieke uiting geworden om aan te tonen dat zij ons zichtbaar met niets beschermen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 29-09-2020 00:51:31 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195318385
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat vandaag te bedenken dat corona vanzelfsprekend de papieren en virtuele geschiedenisboeken ingaat en dat toekomstige generaties dan persconferenties met optredens van De Jonge zullen gaan zien. En dat stemde me even heel verdrietig. Met die treurige gedachte zoek ik mijn bed op. :W
De gevolgen gaan de geschiedenisboeken in
Gino ♥
pi_195318386
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:42 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ook eensch en als Regering moet dan niet met achterlijke "veronderstellingen" als onderbouwing gaan gooien om je beleid te justificeren. Zeg dan dat je het niet weet en dat het een advies is en ga niet achterom, via burgemeesters, het als beleid willen opleggen.
//--//
Geen wetenschapper zal hard (kunnen) maken dat niet-medische mondkapjes bovenop de maatregelen, een significante beschermende invloed heeft omdat het automatisch qua effect in de vage 5% marge komt.
Als een van Dissel, Fauci en ook bekende virologen stellen dat mondkpjes geen groot aandeel hebben; moet d ta niet als Regering toch worden doorgedrukt.

Zelfs als gedragsinstrument heeft het mondkapje, gefaald. Zie experiment in Amsterdam en zo niet de landen om ons heen.

En erger vond ik dat het mensen die dat graag geloven, in de waan laat dat het (zo goed) beschermd.
Ik zie mensen van wie ik weet dat zij heel wat hebben te stellen met een versleten mondkapje en (oude latex) handschoenen, graaien in een Action-bak. Dan vraag ik mij echt af waar het verstand is. Het is natuurlijk niet aan mij om hun levensrisico in te schatten.

Maar goed het mondkapje is de politieke uiting geworden om aan te tonen dat zij ons zichtbaar met niets beschermen.
Als jij van die lange teksten blijft tikken, kom je nooit in die top 100 lijstjes he? :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')