En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...quote:Op maandag 28 september 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Moest mijn mobiel bij het buffet schijnen om te kijken wat er is
Ja niemand die het zietquote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de persconferentie?
quote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
ben k toch nog een beetje in thailand
Ik lees het straks welquote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.
Nee moet straks om 19.00 uur een too good to go pakket ophalen bij de AH. Lijkt wel alsof er elke keer een belangrijke persco is als ik die bestelquote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de persconferentie?
gewoon de kleine eerder op bed leggen. Die heeft toch nog geen tijdsbesef of wel??quote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.
Rauw want de oven doet het ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog kloptquote:Op maandag 28 september 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rauw want de oven doet het ook niet.
Hij is goed in tijdrekken... en hij kan ook nog niet naar bed, want we hebben nog geen toetje opquote:Op maandag 28 september 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon de kleine eerder op bed leggen. Die heeft toch nog geen tijdsbesef of wel??![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog klopt
Benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 28 september 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet straks om 19.00 uur een too good to go pakket ophalen bij de AH. Lijkt wel alsof er elke keer een belangrijke persco is als ik die bestel![]()
Kahl Drogoquote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog klopt
Ben je ook alleenstaande moeder?quote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe auto heeft al een lekke bandMaar Gergely zei ik bel de dealer wel even.. "Zeg die auto heeft een lekke band, kom je 'm ophalen om te repareren of zullen we gewoon naar een garage in de buurt gaan en de rekening naar je door laten sturen?"
"Ehh.. doe het laatste maar".Dat had ik zelf zo niet gedurfd
Ben te aardig.
Moest zo hard lachen netquote:Op maandag 28 september 2020 18:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]ik doe dat zo vaak he, in het verkeerde topic posten
Ik ben d'r dankbaar.quote:
Gezellig.quote:Op maandag 28 september 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou allemaal naar het alleenstaande-moedertopic of wat?
Nee, ik ga douchen.quote:
Irma!quote:Op maandag 28 september 2020 19:06 schreef bitterbal het volgende:
die reacties ook onder die nu stream
Dat we het laatste land op de wereld gaan worden die dat gaat invoeren.quote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
wat zei die nou over mondkapjes? internet viel weg
Rotterdam, Amsterdam en Den Haag advies in de supermarkt mondkapje dragen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
advies in winkels, geen verplichting maar ondernemers mogen mensen zonder weigerenquote:Op maandag 28 september 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
Kloptquote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef bitterbal het volgende:
wa
[..]
was volgens mij ook nog al altijd het advies
Wij hebben al gehad, alleen mijn schoonmoeder is eraan bezweken. Thats life.quote:Op maandag 28 september 2020 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
tot je familie dood neervalt van corona
200 van de 1200 werknemers werkten weer op kantoor maar ik denk dat die ook weer thuis gaan werken.quote:Op maandag 28 september 2020 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook zoveel mogelijk. En nu vast weer helemaal.
ik heb em niet gehoordquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De maatregel om niet naar Rotterdam, Den Haag of Amsterdam te reizen zat er niet bij, toch?
Nou je het zegt, mevr Koen ging er al van uit dat ze niet meer naar d'r werk zou kunnenquote:Op maandag 28 september 2020 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
De maatregel om niet naar Rotterdam, Den Haag of Amsterdam te reizen zat er niet bij, toch?
morgen ga ik reizen, even corona verspreidenquote:Op maandag 28 september 2020 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Die houden ze nog even onder de pet dus
Niet terug naar huis gaan omdat daar de aardappelen goedkoper zijn he?quote:Op maandag 28 september 2020 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen ga ik reizen, even corona verspreiden![]()
![]()
misschienquote:Op maandag 28 september 2020 19:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet terug naar huis gaan omdat daar de aardappelen goedkoper zijn he?
Liever een roze koek.quote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iedereen moet roze sloffen @:Amarantha
Ik denk het welquote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of de winkelstraten nu net zo druk blijven
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iedereen moet roze sloffen @:Amarantha
too bad..quote:Op maandag 28 september 2020 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mark Rutte does not approve this message.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zolang men niet verplicht worden om een mondkapje te dragen in een winkel zal het effect niet groot genoeg zijn imhoquote:Op maandag 28 september 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
ben benieuwd of de winkelstraten nu net zo druk blijven
Dat had me beter geleken en dat zal de volgende stap ook wel zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ze hadden ze ook kunnen verplichten niet het gezeik wat volgt bij de winkel eigenaar of personeel kunnen leggen
En als mijn vader miljardair was geworden dan had ik geen bijbaantje hoeven te doen om rond te komen tijdens mijn studiequote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Als mensen gewoon de basis dingen weer goed doen, beetje bij elkaar uit de buurt blijven, gewoon allemaal, dan zijn er weinig andere maatregelen nodig
ik denk dat dat zo tegennatuurlijk is dat men dat zonder dwang niet kan volhouden. ik ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 19:39 schreef Koen66 het volgende:
Als mensen gewoon de basis dingen weer goed doen, beetje bij elkaar uit de buurt blijven, gewoon allemaal, dan zijn er weinig andere maatregelen nodig
Ik weet het, het gebeurt niet en we blijven lekker allemaal feesten, voor elkaar langs lopen in de supermarkt, hoestend en proestend. We verdienen dit gewoonquote:Op maandag 28 september 2020 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als mijn vader miljardair was geworden dan had ik geen bijbaantje hoeven te doen om rond te komen tijdens mijn studie
Tsja dan moeten we allemaal maar bloeden voor onze eigen stompzinnigheidquote:Op maandag 28 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ja ik d
[..]
ik denk dat dat zo tegennatuurlijk is dat men dat zonder dwang niet kan volhouden. ik ook niet.
Ik denk niet dat het even snel langs iemand heen lopen in een winkel het probleem is.quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het, het gebeurt niet en we blijven lekker allemaal feesten, voor elkaar langs lopen in de supermarkt, hoestend en proestend. We verdienen dit gewoon
Ah kom op, nu leggen we onszelf zo’n negatieve houding op omdat we gewoon leven.quote:Op maandag 28 september 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet het, het gebeurt niet en we blijven lekker allemaal feesten, voor elkaar langs lopen in de supermarkt, hoestend en proestend. We verdienen dit gewoon
Flauwgevallen na de eerste maatregelen?quote:Op maandag 28 september 2020 19:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik was even weg. Wat heb ik gemist
Wat raarquote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
zelfs rijst kan ik hier niet handelen
*emigreert niet naar griekenland*
Nee, hier is nu weer gekozen voor landelijke maatregelen.quote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n patchwork van maatregelen per provincie? Hier in ieder geval wel, ik weet bij god niet meer welke regels in welk kanton gelden inmiddels.
Er is veel gelijkheid hier. Maar dat kan goed nog wijzigenquote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n patchwork van maatregelen per provincie? Hier in ieder geval wel, ik weet bij god niet meer welke regels in welk kanton gelden inmiddels.
Ah ok, dat lijkt me handiger ja.quote:Op maandag 28 september 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hier is nu weer gekozen voor landelijke maatregelen.
Hoe wordt dat eigenlijk in de winkels aangekondigd. Gewoon in de taal van het kanton? of de regels in iedere taal daar???quote:
Ja dat was niet erg handigquote:Op maandag 28 september 2020 19:55 schreef DaMart het volgende:
Irma moet nog wel even oefenen met hoesten.
Slappe Nederlands polder beslissingquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de grote steden gaat nu wel mondkapjesadvies gelden in winkels.
Plaatjesquote:Op maandag 28 september 2020 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe wordt dat eigenlijk in de winkels aangekondigd. Gewoon in de taal van het kanton? of de regels in iedere taal daar???
okeequote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PlaatjesEn lokale taal inderdaad.
In Duitsland had ik er geen moeite mee om er eentje te dragen en toch doe ik het hier niet. Raar eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slappe Nederlands polder beslissing
Nooit problemen gehad in Griekenlandquote:Op maandag 28 september 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
zelfs rijst kan ik hier niet handelen
*emigreert niet naar griekenland*
Ik ook nietquote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad in Griekenland
Omdat het niet verplicht is denk ik? Ik doe het ook nergens waar het niet verplicht is, gewoon omdat het met onprettiger voelt dan zonder.quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland had ik er geen moeite mee om er eentje te dragen en toch doe ik het hier niet. Raar eigenlijk
Mja, het voelt wel veiliger met mondkapje.quote:Op maandag 28 september 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat het niet verplicht is denk ik? Ik doe het ook nergens waar het niet verplicht is, gewoon omdat het met onprettiger voelt dan zonder.
Als iedereen het doet is de drempel om het zelf te doen ook lager denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland had ik er geen moeite mee om er eentje te dragen en toch doe ik het hier niet. Raar eigenlijk
Ja, dat zal het het inderdaad wel zijnquote:Op maandag 28 september 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen het doet is de drempel om het zelf te doen ook lager denk ik.
Laat het @Lospedrosa maar niet horenquote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef CherryLips het volgende:
"Thuiswerken weer de norm." Dat was toch al zo?
ja nu kijk ik er naa uit om naar huis te gaanquote:
Wanneer kom je terug??quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu kijk ik er naa uit om naar huis te gaan![]()
had vandaag voor lunch gefrituurde courgette, en net rijst met wat kleine groenten er doorheen en nog groenten apart en het voelt alsof ik een heel varken heb op gegeten
Oh dat heb ik dan weer niet. Mensen dragen dezelfde dagenlang, zitten er steeds met hun handen aan, hij sluit niet goed af etc.. En dan staan ze in je nek te hijgen. Terwijl er zonder meer afstand gehouden wordt. Hier althans.quote:Op maandag 28 september 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het voelt wel veiliger met mondkapje.
Dat advies gold nog steeds. Maar langzaam weken steeds meer bedrijven daar weer vanaf.quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef CherryLips het volgende:
"Thuiswerken weer de norm." Dat was toch al zo?
Tokkies gonna tok.quote:Op maandag 28 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
maar hier is mondkapjes plicht he. Veel mensen hebben hem aan 1 oor hangen of onder de kin of neus er uit
zal bij ons ook zo zijn
vrijdag. hopelijk heb ik nog 3 mooie dagen voor het strandquote:
Okeequote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrijdag. hopelijk heb ik nog 3 mooie dagen voor het strandVandaag voor de regen ook weer heerlijk gezwommen
Heb je het niet naar je zin?quote:Op maandag 28 september 2020 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nu kijk ik er naa uit om naar huis te gaan![]()
had vandaag voor lunch gefrituurde courgette, en net rijst met wat kleine groenten er doorheen en nog groenten apart en het voelt alsof ik een heel varken heb op gegeten
In Duitsland vond ik het wel goed gaan. Daar hielden mensen netjes afstand. Behalve een enkele bejaardequote:Op maandag 28 september 2020 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan weer niet. Mensen dragen dezelfde dagenlang, zitten er steeds met hun handen aan, hij sluit niet goed af etc.. En dan staan ze in je nek te hijgen. Terwijl er zonder meer afstand gehouden wordt. Hier althans.
Ja die bejaarden.. net ook één in de winkel. Staat 10 cm achter me en elke keer als ik een stap naar voren deed, deed hij dat ookquote:Op maandag 28 september 2020 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Duitsland vond ik het wel goed gaan. Daar hielden mensen netjes afstand. Behalve een enkele bejaarde
Voelde je iets prikken?quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die bejaarden.. net ook één in de winkel. Staat 10 cm achter me en elke keer als ik een stap naar voren deed, deed hij dat ook
nou op het strand wel maar baal wel flink dat ik mij zo voelquote:Op maandag 28 september 2020 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het niet naar je zin?
Even goed op zijn plaats zetten dan.quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die bejaarden.. net ook één in de winkel. Staat 10 cm achter me en elke keer als ik een stap naar voren deed, deed hij dat ook
Ja, kan ik me voorstellen. En een dag alleen brood eten?quote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou op het strand wel maar baal wel flink dat ik mij zo voel
Wij krijgen er eentjequote:Op maandag 28 september 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb eens geïnformeerd hoe dat zat met die thuiswerkvergoeding bij ons.
"...van mening is dat wanneer er geen sprake meer is van verplicht thuiswerken dat er dan een thuiswerkvergoeding aan de orde is, maar op dit moment nog niet".
Whut?Nou ja, het zou toch niet om veel geld gaan, het zal wel
Toch lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij krijgen er eentjeEurootje of 20 per maand.
O, dat vind ik zo irritant. Dan draai ik me meestal wel even om en zeg ik er wat van.quote:Op maandag 28 september 2020 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het rollatorwieltje tegen m'n schoen
Wij niksquote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja word je ook niet gelukkig van denk ik :pquote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. En een dag alleen brood eten?
Kan wel helpen, dan voel je je misschien weer gelukkigerquote:Op maandag 28 september 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja word je ook niet gelukkig van denk ik :p
Nee, maar misschien voel je je daarna wel beterquote:Op maandag 28 september 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja word je ook niet gelukkig van denk ik :p
Nee, volgens mij bestaat dat hier niet eens.quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen OR die zoiets bepleit?
Meh, viel een beetje tegenquote:Op maandag 28 september 2020 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd naar de foto's![]()
Een review per vlog mag ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
bij ons was het juist de OR die bepleitte dat het nog wel even kon wachten. Als ik het begrijp....?quote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen OR die zoiets bepleit?
Dubbele route?quote:Op maandag 28 september 2020 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren mocht er een collega van mij COvid-19 krijgen...
zal morgen kijkenof ik iets van geschikte lunch dan kan vindenquote:Op maandag 28 september 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan wel helpen, dan voel je je misschien weer gelukkiger
quote:Op maandag 28 september 2020 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, viel een beetje tegen24 uur vreten tegen de klok en morgen alsnog aan de kakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier mogen we de reiskostenvergoeding houden tot nu toe. Of de lease auto.quote:Op maandag 28 september 2020 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben geen CAO, wat ik vreemd vond toen ik in dienst trad.quote:Op maandag 28 september 2020 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bestaat dat hier niet eens.
[..]
Meh, viel een beetje tegenwat kies je voor je avond etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O, dat is helemaal lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier mogen we de reiskostenvergoeding houden tot nu toe. Of de lease auto.
Ik dacht te begrijpen uit de persco dat dan de werkvloer dicht moet.. De post moet toch bezorgd worden....quote:
O ja ik bespaar wel 200 euro per maand aan reiskosten en krijg nog 50 per maand die ik mag houdenquote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier mogen we de reiskostenvergoeding houden tot nu toe. Of de lease auto.
Heb de wokgroente en vegetarisch gehakt (droge teringzooi johquote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat kies je voor je avond eten
[..]
Meh, viel een beetje tegenEn dat moetje in één dag naar binnen werken anders rent het weer naar buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal zit er altijd wel wat vlees en dergelijke bij dat je gewoon in de vriezer kunt doen, nu echt voor het eerst 0,0 vleesquote:Op maandag 28 september 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
24 uur vreten tegen de klok en morgen alsnog aan de kak
lekkerquote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb de wokgroente en vegetarisch gehakt (droge teringzooi joh) op, een beetje eetbaar gemaakt met pindasaus en gebakken uitjes.
De yoghurt en haring zijn nog tot morgen houdbaar, blikje croissants zal wel wat langer houdbaar zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat moetje in één dag naar binnen werken anders rent het weer naar buiten?
Die maatregel kunnen ze opleggen. Maar dat zullen ze vooral doen bij bedrijven waar mensen onterecht niet thuis werken. Dat is bij jullie niet het geval.quote:Op maandag 28 september 2020 20:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen uit de persco dat dan de werkvloer dicht moet.. De post moet toch bezorgd worden....
Was dat zo'n too good to go ding of zo? Waar je pas bij de winkel ziet wat het is?quote:Op maandag 28 september 2020 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal zit er altijd wel wat vlees en dergelijke bij dat je gewoon in de vriezer kunt doen, nu echt voor het eerst 0,0 vlees
Yoghurt is ook wel wat langer goedquote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De yoghurt en haring zijn nog tot morgen houdbaar, blikje croissants zal wel wat langer houdbaar zijn.
Er zijn best lekkere vegetarische dingen, maar dit was een beetje alsof je vettige opgedroogd karton zat te eten ofzoquote:
Jaquote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat zo'n too good to go ding of zo? Waar je pas bij de winkel ziet wat het is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaKunnen soms ook echt fantastische pakketten zijn hoor, tijdje terug had ik dit voor ¤3,99
Tering dat hadden ze toch wel in tweeën kunnen splitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat sowieso wel jaquote:Op maandag 28 september 2020 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yoghurt is ook wel wat langer goed
Okeequote:Op maandag 28 september 2020 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die maatregel kunnen ze opleggen. Maar dat zullen ze vooral doen bij bedrijven waar mensen onterecht niet thuis werken. Dat is bij jullie niet het geval.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaKunnen soms ook echt fantastische pakketten zijn hoor, tijdje terug had ik dit voor ¤3,99
Maar dat was van een andere winkel. Zit er een Spar in jouw dorp?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dacht ik toen ook, was ruim ¤45,- aan voerquote:Op maandag 28 september 2020 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering dat hadden ze toch wel in tweeën kunnen splitsen
Nee maar in een van de buurdorpen welquote:Op maandag 28 september 2020 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat was van een andere winkel. Zit er een Spar in jouw dorp?
In Boedapest dagelijks. Meesterlijke winkels zijn dat daarquote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom nooit bij de Spar. O ja laatst 1 keer geweest. Toen ik in de stad liep en dorst had, was de Spar de dichtsbijzijnde optie. Zelfs dichterbij dan bijv de Mac![]()
In Wenen zat er ook 1, maar die vond ik niet echt goedkoop. De HÖfer (Aldi) was goeiekoperquote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest dagelijks. Meesterlijke winkels zijn dat daar![]()
Kom er ook niet zo vaak, zijn over het algemeen nogal dure supermarkten vanwege de locaties waar ze zitten.quote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom nooit bij de Spar. O ja laatst 1 keer geweest. Toen ik in de stad liep en dorst had, was de Spar de dichtsbijzijnde optie. Zelfs dichterbij dan bijv de Mac![]()
Ja, Hier in EHV midden in de stad, dus tel uit je winstquote:Op maandag 28 september 2020 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom er ook niet zo vaak, zijn over het algemeen nogal dure supermarkten vanwege de locaties waar ze zitten.
O ja ik ging daar ook steeds naar de Sparquote:Op maandag 28 september 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Boedapest dagelijks. Meesterlijke winkels zijn dat daar![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is het hele appartementencomplex waar we in Budapest zaten nu in quarantaine, hangt een bord op de deur dat niemand het pand mag verlaten t/m ergens eind volgende week![]()
@:Budapestenaar
Wat wil je met Viktortje aan het roer daarquote:Op maandag 28 september 2020 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom het is, maar vind het ook wel bizar. Chinese praktijken/maatregelen.
Welke? In WestEnd?quote:Op maandag 28 september 2020 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja ik ging daar ook steeds naar de Spar
quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is het hele appartementencomplex waar we in Budapest zaten nu in quarantaine, hangt een bord op de deur dat niemand het pand mag verlaten t/m ergens eind volgende week![]()
@:Budapestenaar
Hollands gloriequote:Op maandag 28 september 2020 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vlak naast Margit hid, aan het water aan de oostkant. Was de dichtsbijzijnde![]()
Ben je weer in Den Haag.quote:Op maandag 28 september 2020 20:33 schreef bitterbal het volgende:
hier in den haag centrum rukt de spar ook op
Inderdaad, de stank die er soms uit de konten van mensen komen. Niet te harden...quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben wel voorstander van de kontkapjes plicht, overal binnen.
En gewoon naar kantoor.
Je weet nooit met die rotbomen.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was geen live-verslag van oprukkende dennebomen he.
Heb je een relatie met de koffiejuffrouw?quote:Op maandag 28 september 2020 20:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben wel voorstander van de kontkapjes plicht, overal binnen.
En gewoon naar kantoor.
quote:Op maandag 28 september 2020 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, de stank die er soms uit de konten van mensen komen. Niet te harden...
March of the Ents.quote:Op maandag 28 september 2020 20:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was geen live-verslag van oprukkende dennebomen he.
Dus die 783 miljoen miljard die toen paar jaar terug naar Griekenland moest en zou, is niet naar het OV gegaan.quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Lol had Parga bijna gehaald...nog nooit een land bezocht met zulk kut ov. Maar is wel soort van goed gekomen
wat heb je allemaal gezien?quote:Op maandag 28 september 2020 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
Lol had Parga bijna gehaald...nog nooit een land bezocht met zulk kut ov. Maar is wel soort van goed gekomen
Nope, wel in de wegen :yquote:Op maandag 28 september 2020 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus die 783 miljoen miljard die toen paar jaar terug naar Griekenland moest en zou, is niet naar het OV gegaan.
quote:
las gisteren dat griekenland tot de beboste landen van de eu hoortquote:Op maandag 28 september 2020 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
Uitzicht was serieus prachtig! Wist helemaal niet dat noord Griekenland zo bergachtig en groen was!
[..]
ja joh, geloof ik gelijk nu, begrijp heel goed dat beren zich hier thuis voelenquote:Op maandag 28 september 2020 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
las gisteren dat griekenland tot de beboste landen van de eu hoort
[..]
Meh, viel een beetje tegenMatig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe auto heeft al een lekke bandMaar Gergely zei ik bel de dealer wel even.. "Zeg die auto heeft een lekke band, kom je 'm ophalen om te repareren of zullen we gewoon naar een garage in de buurt gaan en de rekening naar je door laten sturen?"
"Ehh.. doe het laatste maar".Dat had ik zelf zo niet gedurfd
Ben te aardig.
Graagquote:
zit je thuis aan een tafeltje?:Pquote:Op maandag 28 september 2020 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Graag![]()
Broodje tonijnsalade gehad, paar stukjes leverworst en een kopje koffie
Nee in een troosteloze container, ook wel kantine, met wat Polen en Duitsersquote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je thuis aan een tafeltje?:P
Ik voel je pijnquote:Op maandag 28 september 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee in een troosteloze container, ook wel kantine, met wat Polen en Duitsers
Was het zo erg?quote:Op maandag 28 september 2020 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ben net buiten geweest
oh ... je bent aan het werk?quote:Op maandag 28 september 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
bijna goedquote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef friemelaar het volgende:
alsnog gefeliciteerdmet je verjaardag @:amerantha
Hondenweerquote:
Jupquote:
Zeecontainer?quote:Op maandag 28 september 2020 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Regen is wel echt ruk ja, deprimerend ookquote:
qua temperatuur was het niet verkeerd vandaagquote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Regen is wel echt ruk ja, deprimerend ook
Geen idee, zat binnen het koud te hebbenquote:Op maandag 28 september 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua temperatuur was het niet verkeerd vandaag
Veel feestjes plannen dus maarquote:Op maandag 28 september 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Deprimerende tijd altijd tussen nu en kerst.
Feesten thuis tot 40 man ofzoiets.quote:Op maandag 28 september 2020 22:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel feestjes plannen dus maar![]()
Is er nog iets gezegd op de persconferentie trouwens? Ik heb er niks over gehoord
Heer-lijkquote:Op maandag 28 september 2020 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Feesten thuis tot 40 man ofzoiets.
Dankjewel!quote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef friemelaar het volgende:
alsnog gefeliciteerdmet je verjaardag @:Amarantha
ik liep ff naar de supermarkt maar vond het best meevallen de kouquote:Op maandag 28 september 2020 22:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, zat binnen het koud te hebben
Dat is wel positief jaquote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep ff naar de supermarkt maar vond het best meevallen de kou
Pargaquote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Net nog even wijntje gedronken bij tentje hier beneden. Inclusief gratis bordje poepbacterien met super zachte komkommer en honingzoete tomaten met een beetje zout. Zacht Grieks muziekje aan, verder niets dan het kabbelende water en reflecterende lampjes. En af en toe wat gejoel uit een arcade hal wat verderop. Alles precies goed
Uitzicht van mijn kamer.
[ afbeelding ]
Morgen wel proberen Parga te bereiken, eerst hopelijk uitslapen want bus gaat om 6:30 en om 13:10
Zit ongeveer bij Lefkas nu, moest nog aan je denken. Maar is niet de lichtjes ie je ziet.quote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik liep ff naar de supermarkt maar vond het best meevallen de kou
Iddquote:Op maandag 28 september 2020 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Regen is wel echt ruk ja, deprimerend ook
leuk uitzicht Liesjequote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Net nog even wijntje gedronken bij tentje hier beneden. Inclusief gratis bordje poepbacterien met super zachte komkommer en honingzoete tomaten met een beetje zout. Zacht Grieks muziekje aan, verder niets dan het kabbelende water en reflecterende lampjes. En af en toe wat gejoel uit een arcade hal wat verderop. Alles precies goed
Uitzicht van mijn kamer.
[ afbeelding ]
Morgen wel proberen Parga te bereiken, eerst hopelijk uitslapen want bus gaat om 6:30 en om 13:10
Al octopus op?quote:Op maandag 28 september 2020 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
Uitzicht van mijn kamer.
[ afbeelding ]
Nóg welquote:Op maandag 28 september 2020 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
Ene facepalm. Na de andere hier.. de tandjes.
Sociale Werkplaats hoor
Ow mennnnnnquote:
Nee, mogelijk wel plaatselijk in winkels enzo, binnenquote:Op maandag 28 september 2020 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Even teruggelezen maar geen mondkapjesplicht? Ik ga ze wel veel meer dragen had ik mij al voorgenomen.
* IJsdraakje verstopt zichquote:Op maandag 28 september 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow mennnnnn
Wat een gemis![]()
Om dit te compenseren ga ik eens kijken of ik komend weekend octopus kan gaan eten ergens
Ik zou willen dat ik vis lekker zou vinden maar helaas.. \gelukkig hebben ze ook heerlijke tomaten, verbaas me altijd weer in deze landen, zelfs de duurste tomaten bij ons uit de supermarkt komen niet eens in de buurt, zalig.quote:Op maandag 28 september 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Griekenland heeft heerlijke vis.
Jammer de vis is nog 3 keer beter.quote:Op maandag 28 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik vis lekker zou vinden maar helaas.. \gelukkig hebben ze ook heerlijke tomaten, verbaas me altijd weer in deze landen, zelfs de duurste tomaten bij ons uit de supermarkt komen niet eens in de buurt, zalig.
Nog niet! Mooie voor woensdag wel.quote:Op maandag 28 september 2020 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die inktvippen documentaire al gezien op Netflix?
Doen, vind het ook echt jammer hoor maar vind het gewoon echt niets. \collega had laatst sushi gemaakt met de kinderen, die geurquote:Op maandag 28 september 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow mennnnnn
Wat een gemis![]()
Om dit te compenseren ga ik eens kijken of ik komend weekend octopus kan gaan eten ergens
Ah ok. Naja het is een begin.quote:Op maandag 28 september 2020 22:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee, mogelijk wel plaatselijk in winkels enzo, binnen
Ja jammer maar je moet niet eten wat je niet lekker vindt natuurlijkquote:Op maandag 28 september 2020 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doen, vind het ook echt jammer hoor maar vind het gewoon echt niets. \collega had laatst sushi gemaakt met de kinderen, die geur
Nederland heeft de goorste tomaten ter wereld bij gebrek aan zon.quote:Op maandag 28 september 2020 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik vis lekker zou vinden maar helaas.. \gelukkig hebben ze ook heerlijke tomaten, verbaas me altijd weer in deze landen, zelfs de duurste tomaten bij ons uit de supermarkt komen niet eens in de buurt, zalig.
Nou hier dus echt de tomaten. En de Feta, kan er zo een blok van wegvreten. Verder thuis vooral wel mediteriaans denk ik. Oh en stoofpotjes.quote:Op maandag 28 september 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jammer maar je moet niet eten wat je niet lekker vindt natuurlijk
Wat vind jij súperlekker?
quote:Op maandag 28 september 2020 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nederland heeft de goorste tomaten ter wereld bij gebrek aan zon.
quote:Op maandag 28 september 2020 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
De muis van mijn laptop was leeg, ik sloop altijd die touchpads. Heb stiekem omgewisseld met de batterijen van de afstandsbediening van het hotel
Standje 69.quote:Op maandag 28 september 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja jammer maar je moet niet eten wat je niet lekker vindt natuurlijk
Wat vind jij súperlekker?
Is het ook likken als je strot vol met penis zit?quote:
Dat is romantischquote:Op maandag 28 september 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het ook likken als je strot vol met penis zit?
Import tomaten worden volgens mij ook te vroeg geoogst toch met het idee dat ze onderweg wel verder rijpen. Hier zijn de tomaten niet per se stevig maar best zacht, vlezig en zoetquote:Op maandag 28 september 2020 22:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Wat een bullshit![]()
De tomaten uit mijn tuin zijn ontzettend lekker en stevig.![]()
Heel anders dan die kas tomaten of import uit zon-landen
quote:Op maandag 28 september 2020 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Import tomaten worden volgens mij ook te vroeg geoogst toch met het idee dat ze onderweg wel verder rijpen. Hier zijn de tomaten niet per se stevig maar best zacht, vlezig en zoet
Doe thuis wel eens de tomaten "marineren" met wat olijfolie en een drupje honing maar dan nog halen ze het niet bij deze
Ik heb hier wel regelmatig tomaten van om de hoek uit het Westland en die zijn echt bijzonder goedquote:Op maandag 28 september 2020 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Import tomaten worden volgens mij ook te vroeg geoogst toch met het idee dat ze onderweg wel verder rijpen. Hier zijn de tomaten niet per se stevig maar best zacht, vlezig en zoet
Doe thuis wel eens de tomaten "marineren" met wat olijfolie en een drupje honing maar dan nog halen ze het niet bij deze
Gewoon biertje bij pakken en camera uitdoenquote:Op maandag 28 september 2020 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen van 11:00 tot 17:00 belangrijke meetings zonder een moment pauze, fuck de secretaresse die dit gepland heeft.
Dus op tiet naar bed.
Euh heb net tijd om overal langs te sjezen, dus hoe kan ik bier drinken, ben al blij een boterham naar binnen te kunnen douwen.quote:Op maandag 28 september 2020 23:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon biertje bij pakken en camera uitdoen
Vloeibare boterham, dat hoor je niet en valt niet op als je een mok gebruiktquote:Op maandag 28 september 2020 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh heb net tijd om overal langs te sjezen, dus hoe kan ik bier drinken, ben al blij een boterham naar binnen te kunnen douwen.
Ja ik zit face to face met 15 man, dat moet toch opvallen.quote:Op maandag 28 september 2020 23:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Vloeibare boterham, dat hoor je niet en valt niet op als je een mok gebruikt![]()
Neem het van deze ervaringsdeskundige aan
Ho ho, dat mag niet meer hèquote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik zit face to face met 15 man, dat moet toch opvallen.
Lunchtijd is bij mij ook wel heilig, al was het vanmiddag ook vier uur toen ik er aan toe kwam, maar tochquote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Blij dat het geen oorlog is met alle mensen die al gaan stressen om een beetje werkdruk.
Hoe zou jij opereren in oorlogstijd?quote:Op maandag 28 september 2020 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Blij dat het geen oorlog is met alle mensen die al gaan stressen om een beetje werkdruk.
Kweenie, vroeger was ik wel de gek die voorop zou rennen, nu zou ik de boel duiken denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zou jij opereren in oorlogstijd?
Ik zou de Marokkanen en andere uitkeringstrekkers eerst sturen terwijl ik mijn koffie opdrink en bedenk hoe ik het verstandig ga aanpakkenquote:Op maandag 28 september 2020 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe zou jij opereren in oorlogstijd?
Ook de vrouwen?quote:Op maandag 28 september 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou de Marokkanen en andere uitkeringstrekkers eerst sturen terwijl ik mijn koffie opdrink en bedenk hoe ik het verstandig ga aanpakken
Juistquote:
Doet me denken aan Korporaal Rosenbaum, uitwisselingssoldaat van het IDF, tering wat kon dat mens langdurig wippenquote:Op maandag 28 september 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Juist
Kan de vijand mooi verstrikt raken in doeken of lange krulharen
ze wilde elk korreltje zand hebben?quote:Op dinsdag 29 september 2020 00:07 schreef FranticDJ het volgende:
Nou.. we zijn leeg. Zware bevalling dit dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |