Sterker nog, dan zijn die uitzonderingsregios binnen no-time een hotspot.quote:Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het zo verspreid dat het nauwelijks nog zin heeft om een paar uitzonderingsregio's te ontzien.
Ik denk dat Gommers een beetje verkeerd inschat hoe de gemiddelde Nederlander en media als de T. omgaan met begrippen als nuanceringen, (risico)afwegingen en meningsverschillen binnen een gremium.quote:Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20200927
Gommers is wel echt een heldje
NOS: https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.htmlquote:Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef wpor het volgende:
[..]
Ik zie dit:
https://www.telegraaf.nl/(...)tm_campaign=whatsapp
Zeg maar doei tegen de amateurverenigingen danquote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de NOS meldt nu dat er ook bij de amateurs geen publiek meer welkom is. Bericht lijkt dus wel degelijk goeddeels geklopt te hebben.
https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Ben benieuwd. Zou toch een behoorlijke lijst zijn. Ook het thuiswerken lijkt met echte regels te worden benadrukt (hoewel het handhaven nog wel een ding wordt).quote:Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de NOS meldt nu dat er ook bij de amateurs geen publiek meer welkom is. Bericht lijkt dus wel degelijk goeddeels geklopt te hebben.
https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Ik zou eerder zeggen dat het kabinet hun zaakjes niet op orde hebben. Maanden na de start van de crisis. Er konden steeds minder mensen getest worden, terwijl er in eerste instantie aangegeven werd dat het juist van belang is dat iedereen zich kan laten testen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Het is vooral jammer dat de horecabranche zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
De NOS ook. Gaat wel wat gedoe opleveren bij jeugdwedstrijden, moet ik meerijdende ouders dan in hun auto laten zitten of wat?quote:Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed, en dit zijn nu niet bepaald verrassende maatregelen. En als je maar genoeg maatregelen noemt zullen er altijd wel wat kloppen.
Het bericht spreekt overigens van helemaal geen publiek, ook niet bij de amateurs.
Als het bij 3 weken blijft is het do-able denk ik.quote:Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeg maar doei tegen de amateurverenigingen dan
Dit is funest inderdaad. Dit gaat niet om FC Knudde 6 waarbij Opa Piet elke zondag komt kijken, maar de 1e elftallen die om de zondag honderden - zo niet duizenden - supporters verwelkomen op het sportpark met alle inkomsten die daarbij komen kijken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeg maar doei tegen de amateurverenigingen dan
In dat voorbeeld van Nijmegen van gister mochten inderdaad alleen de rijdende ouders erbij zijn. Al het andere publiek was verboden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De NOS ook. Gaat wel wat gedoe opleveren bij jeugdwedstrijden, moet ik meerijdende ouders dan in hun auto laten zitten of wat?
Maar goed dat zijn praktische beslommeringen, in grote lijnen een goed verhaal denk ik.
Dit is echt niet na drie weken klaar.quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het bij 3 weken blijft is het do-able denk ik.
Keeperstrainer, spitsentrainer, fysiotherapeut, leider, assistent-leider.quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef trein2000 het volgende:
De NOS ook. Gaat wel wat gedoe opleveren bij jeugdwedstrijden, moet ik meerijdende ouders dan in hun auto laten zitten of wat?
Er gaan heel veel amateurverenigingen omvallen. En degene die niks hebben te verliezen die gooien alles gewoon wel open. Net als de Horeca. Sommige horeca hebben gewoon echt niks meer te verliezen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit is echt niet na drie weken klaar.
Maar die angst dat alle verenigingen het loodje leggen zie ik ook niet zo. Als je een fatsoenlijk ledenbestand hebt dan red je het heus wel.
Eens. Ik hoop wel dat ze er echt een (korte) termijn aan hangen. Om de angel uit de stijgende cijfers te halen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als het bij 3 weken blijft is het do-able denk ik.
Tweeledig, als die kantines ook om 16.00 uur sluiten. Want FC Knudde verdient doorgaans net wat meer aan de derde helft van het zesde dan aan die paar supporters van het eerste. Want de toeschouwersaantallen die jij schetst zijn bijzonder zeldzaam in het amateurvoetbal tegenwoordig, helaas.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is funest inderdaad. Dit gaat niet om FC Knudde 6 waarbij Opa Piet elke zondag komt kijken, maar de 1e elftallen die om de zondag honderden - zo niet duizenden - supporters verwelkomen op het sportpark met alle inkomsten die daarbij komen kijken.
Dat zijn juist de wedstrijden waar de regels het slechtst te handhaven zijn wegens ruimtegebrek.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit is funest inderdaad. Dit gaat niet om FC Knudde 6 waarbij Opa Piet elke zondag komt kijken, maar de 1e elftallen die om de zondag honderden - zo niet duizenden - supporters verwelkomen op het sportpark met alle inkomsten die daarbij komen kijken.
Dus alleen de grote clubs mogen blijven en de rest is helaas pindakaas. Wat een opvatting weer.quote:Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dit is echt niet na drie weken klaar.
Maar die angst dat alle verenigingen het loodje leggen zie ik ook niet zo. Als je een fatsoenlijk ledenbestand hebt dan red je het heus wel.
Er is zat ruimte in die kantines en langs het veld, verenigingen hebben er juist alles aan gedaan om dat zo in te richten de voorbije maanden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zijn juist de wedstrijden waar de regels het slechtst te handhaven zijn wegens ruimtegebrek.
Uiteraard, maar bij FOX zie je bij 2e en 3e divisie wedstrijden toch altijd wel fors wat publiek. Als dat voor een tijd niet meer mag, drukt dat enorm op de inkomsten van clubs.quote:Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tweeledig, als die kantines ook om 16.00 uur sluiten. Want FC Knudde verdient doorgaans net wat meer aan de derde helft van het zesde dan aan die paar supporters van het eerste. Want de toeschouwersaantallen die jij schetst zijn bijzonder zeldzaam in het amateurvoetbal tegenwoordig, helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |