abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195305064
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het zo verspreid dat het nauwelijks nog zin heeft om een paar uitzonderingsregio's te ontzien.
Sterker nog, dan zijn die uitzonderingsregios binnen no-time een hotspot.
zie email 27 oktober
pi_195305067
"Thuiswerken strikter gehandhaafd.."

Vraag me af wat hier van terecht komt.. :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195305069
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2020 14:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)er&utm_term=20200927

Gommers is wel echt een heldje
Ik denk dat Gommers een beetje verkeerd inschat hoe de gemiddelde Nederlander en media als de T. omgaan met begrippen als nuanceringen, (risico)afwegingen en meningsverschillen binnen een gremium.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_195305072
twitter
pi_195305077
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 september 2020 @ 14:36:53 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195305079
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En de NOS meldt nu dat er ook bij de amateurs geen publiek meer welkom is. Bericht lijkt dus wel degelijk goeddeels geklopt te hebben.

https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Zeg maar doei tegen de amateurverenigingen dan
pi_195305081
De lijst aan maatregelen die vanavond aangekondigd wordt geeft trouwens nog maar eens aan wat een epische faal de persconferentie van vorige week geweest is.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195305083
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En de NOS meldt nu dat er ook bij de amateurs geen publiek meer welkom is. Bericht lijkt dus wel degelijk goeddeels geklopt te hebben.

https://nos.nl/artikel/23(...)22-00-uur-dicht.html
Ben benieuwd. Zou toch een behoorlijke lijst zijn. Ook het thuiswerken lijkt met echte regels te worden benadrukt (hoewel het handhaven nog wel een ding wordt).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195305090
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:32 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Het is vooral jammer dat de horecabranche zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Ik zou eerder zeggen dat het kabinet hun zaakjes niet op orde hebben. Maanden na de start van de crisis. Er konden steeds minder mensen getest worden, terwijl er in eerste instantie aangegeven werd dat het juist van belang is dat iedereen zich kan laten testen.

Doordat hun hun eigen zaakjes niet op orde hebben moeten ze dit soort beslissingen maken. Vingertje richting de horeca, zodat de aandacht zo min mogelijk bij hun eigen falen komt te liggen.

Meeste horeca gelegenheden doen alles volgens de regels. De uitzonderingen komen in het nieuws.
pi_195305103
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:29 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Een kapotte klok staat ook twee keer per dag goed, en dit zijn nu niet bepaald verrassende maatregelen. En als je maar genoeg maatregelen noemt zullen er altijd wel wat kloppen.

Het bericht spreekt overigens van helemaal geen publiek, ook niet bij de amateurs.
De NOS ook. Gaat wel wat gedoe opleveren bij jeugdwedstrijden, moet ik meerijdende ouders dan in hun auto laten zitten of wat?

Maar goed dat zijn praktische beslommeringen, in grote lijnen een goed verhaal denk ik.
zie email 27 oktober
pi_195305111
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Als het bij 3 weken blijft is het do-able denk ik.
zie email 27 oktober
pi_195305121
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit is funest inderdaad. Dit gaat niet om FC Knudde 6 waarbij Opa Piet elke zondag komt kijken, maar de 1e elftallen die om de zondag honderden - zo niet duizenden - supporters verwelkomen op het sportpark met alle inkomsten die daarbij komen kijken.
pi_195305123
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

De NOS ook. Gaat wel wat gedoe opleveren bij jeugdwedstrijden, moet ik meerijdende ouders dan in hun auto laten zitten of wat?

Maar goed dat zijn praktische beslommeringen, in grote lijnen een goed verhaal denk ik.
In dat voorbeeld van Nijmegen van gister mochten inderdaad alleen de rijdende ouders erbij zijn. Al het andere publiek was verboden.
In Southern Sun
pi_195305128
quote:

[..]

Dit is echt niet na drie weken klaar.

Maar die angst dat alle verenigingen het loodje leggen zie ik ook niet zo. Als je een fatsoenlijk ledenbestand hebt dan red je het heus wel.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195305137
quote:
Keeperstrainer, spitsentrainer, fysiotherapeut, leider, assistent-leider. O-)
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 28 september 2020 @ 14:40:20 #91
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195305149
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Maar die angst dat alle verenigingen het loodje leggen zie ik ook niet zo. Als je een fatsoenlijk ledenbestand hebt dan red je het heus wel.
Er gaan heel veel amateurverenigingen omvallen. En degene die niks hebben te verliezen die gooien alles gewoon wel open. Net als de Horeca. Sommige horeca hebben gewoon echt niks meer te verliezen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195305159
Zal mij benieuwen in hoeverre ze alles willen controleren en mensen er aan gaan houden. Mensen gaan toch de grens opzoeken wat mag en kan denk ik
  maandag 28 september 2020 @ 14:40:56 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195305165
quote:

[..]

Eens. Ik hoop wel dat ze er echt een (korte) termijn aan hangen. Om de angel uit de stijgende cijfers te halen.

Je moet mensen ook een vooruitzicht bieden, anders ga je echt heel veel onvrede krijgen overal.
pi_195305167
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit is funest inderdaad. Dit gaat niet om FC Knudde 6 waarbij Opa Piet elke zondag komt kijken, maar de 1e elftallen die om de zondag honderden - zo niet duizenden - supporters verwelkomen op het sportpark met alle inkomsten die daarbij komen kijken.
Tweeledig, als die kantines ook om 16.00 uur sluiten. Want FC Knudde verdient doorgaans net wat meer aan de derde helft van het zesde dan aan die paar supporters van het eerste. Want de toeschouwersaantallen die jij schetst zijn bijzonder zeldzaam in het amateurvoetbal tegenwoordig, helaas.
In Southern Sun
  maandag 28 september 2020 @ 14:41:27 #95
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_195305170
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat zijn juist de wedstrijden waar de regels het slechtst te handhaven zijn wegens ruimtegebrek.
Antifa
pi_195305182
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:39 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Dus alleen de grote clubs mogen blijven en de rest is helaas pindakaas. Wat een opvatting weer.
In Southern Sun
  maandag 28 september 2020 @ 14:42:04 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195305187
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat zijn juist de wedstrijden waar de regels het slechtst te handhaven zijn wegens ruimtegebrek.
Er is zat ruimte in die kantines en langs het veld, verenigingen hebben er juist alles aan gedaan om dat zo in te richten de voorbije maanden.
pi_195305196
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tweeledig, als die kantines ook om 16.00 uur sluiten. Want FC Knudde verdient doorgaans net wat meer aan de derde helft van het zesde dan aan die paar supporters van het eerste. Want de toeschouwersaantallen die jij schetst zijn bijzonder zeldzaam in het amateurvoetbal tegenwoordig, helaas.
Uiteraard, maar bij FOX zie je bij 2e en 3e divisie wedstrijden toch altijd wel fors wat publiek. Als dat voor een tijd niet meer mag, drukt dat enorm op de inkomsten van clubs.
pi_195305200
Zouden sportkantines ook om 22:00 sluiten?
pi_195305202
Hoeveel banen gaat dit weer kosten?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')