abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195306169
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef Confetti het volgende:
Dit is de facto de tweede lockdown. Het gaat vast helpen maar de curve zal niet zo hard dalen als de 1e keer. De vraag is of de IC's er nog staan als de golf voorbij is.

Zeer riskant om niet nog harder op de rem te trappen met zon belabberde ziekenhuiscapaciteit.
De curve is überhaupt nog lang niet daar waar hij in het voorjaar was.
I'll give you something to do
pi_195306180
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef galantis het volgende:

[..]

Zomer? Ik geef de houdbaarheid van dit pretpakket hoogstens een maand.
Ik ook, over 3 weken wordt het strenger
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195306182
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tegen die tijd is iedereen al lang en breed murw gebeukt. Kun je beter gewoon het virus loslaten want de nevenschade gaat nog vele malen groter zijn dan.
Ben bang dat uiteindelijk de oplossing gaat zijn. Wachten op een vaccin is niet het wisselgeld waar je op moet willen wachten.
De tijd zal het leren wat er gebeurt met de ziekenhuisopnames de komende tijd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195306185
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Die moeders moeten ze sowieso hard aanpakken ;)
Opa's en oma's kleppen vrolijk mee hoor. Onder een gezamenlijke plu. :')
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195306191
quote:
13s.gif Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ze zijn een maand te laat met dichtgooien van alle onnodige zooi.. en nu gaat het dus gewoon wederom half gebeuren.
Wat vind je hier half aan?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 28 september 2020 @ 15:26:15 #281
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195306193
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dit gaat niet alleen over voetbal, maar over sociaal-maatschappelijke cohesie.
Bel iemand op. Lees een boek.

Voetbal nodig hebben voor maatschappelijke cohesie :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_195306194
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik ook, over 3 weken wordt het strenger
Dat wordt helemaal onhoudbaar.
pi_195306196
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

In de zomer puilde het hier ook uit en het is niet dat we dat enig moment in de cijfers terugzagen. Ook niet toen het drie weken achter elkaar kutweer was. Het is een beetje een dubbel gevoel. De halve provincie draait hier op toeristen maar of je er nu op zit te wachten...
Woon je in Zeeland dan? Ik dacht in Eindhoven? Of ik ben in de war met een ander.

De campings en hotels zitten het hele najaar nog tot de nok toe vol. Paar weken terug bij mijn ouders nog gelezen in de PZC.
Nederlanders, Belgen, Duitsers. Code oranje voor Zeeland in België lees ik? Hmm...dat wordt weer vervelend voor de toeristische sector dus.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_195306209
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Alsof voetbal zo belangrijk is :')

Echt waarom gaat het altijd over voetbal :')_!!!
Niet perse meer om onzinnige schijnmaatregelen. Maatregelen moeten zijn voor waar de meeste besmettingen plaatsvinden. Buiten kan je dan een hoop los laten toch?

Ouders langs de lijn is net zo min een probleem als groepjes wielrenners of ouders op het schoolplein. Daar zit het em niet in dus pak het dan ook niet aan.
pi_195306224
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Want? Het gaat toch om geld? Even met de pet rond, maandelijks alle leden een tikkie en ze houden het hoofd wellicht boven water.

Derde helft klemzuipen en hossen massaal is een probleem gebleken.
Wat moet je anders doen?
Misschien alcoholvrij anders maar anders gaat het tich niet.
Ik zie graag je bron dat derde helft klemzuipen en massaal hossen een probleem is gebleken. Dom gelul in de ruimte.

Ik ga het je proberen uit te leggen, tegen beter weten in, maar goed. Een voetbalclub (in het bijzonder, sportclubs in het algemeen) heeft grofweg drie inkomstenbronnen. Contributie, sponsoring en barinkomsten. Iedere club probeert de tweede en derde bron zo hoog mogelijk te krijgen, zodat de eerste laag gehouden kan worden. Als je niet begrijpt dat maandelijks 20 euro storten door leden in de verste verte niet opweegt tegen een goede derde helft, waarbij ook de (supporters van de) tegenstanders nog even lekker blijven hangen, dan begrijp je er inderdaad niet veel van. Nogmaals: dat is niet erg, maar houd die onwetende opmerkingen dan gewoon voor je

Overigens: ik hoef denk ik niemand uit te leggen dat veel mensen niet zo goed zijn in geld uitgeven waar ze niet direct iets voor terug krijgen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 28 september 2020 @ 15:27:36 #286
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195306225
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Niet perse meer om onzinnige schijnmaatregelen. Maatregelen moeten zijn voor waar de meeste besmettingen plaatsvinden. Buiten kan je dan een hoop los laten toch?

Ouders langs de lijn is net zo min een probleem als groepjes wielrenners of ouders op het schoolplein. Daar zit het em niet in dus pak het dan ook niet aan.
Groepjes wielrenners zijn altijd een probleem.
  maandag 28 september 2020 @ 15:27:40 #287
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195306230
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Alsof voetbal zo belangrijk is :')

Echt waarom gaat het altijd over voetbal :')_!!!
Wat voor jou niet belangrijk is, kan het voor iemand anders wel zijn.

Voetbal is voor mij een uitlaatklep. Zowel in als buiten het veld.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195306232
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat wordt helemaal onhoudbaar.
Als de getallen dan nog onhoudbaarder wordt dan rest alleen nog een lockdown ala wuhan....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195306238
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef galantis het volgende:

[..]

De curve is überhaupt nog lang niet daar waar hij in het voorjaar was.
Waarschijnlijk heb je gelijk maar door de testcapaciteit varen we weer deels blind.
pi_195306241
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Groepjes wielrenners zijn altijd een probleem.
Punaises. Goedkoop en effectief ;)
pi_195306251
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ben bang dat uiteindelijk de oplossing gaat zijn. Wachten op een vaccin is niet het wisselgeld waar je op moet willen wachten.
De tijd zal het leren wat er gebeurt met de ziekenhuisopnames de komende tijd.
Sneltesten en meer discipline bij de bevolking is waar ik op hoop op korte termijn. Wellicht tegen beter weten in.
pi_195306255
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zie graag je bron dat derde helft klemzuipen en massaal hossen een probleem is gebleken. Dom gelul in de ruimte.

Ik ga het je proberen uit te leggen, tegen beter weten in, maar goed. Een voetbalclub (in het bijzonder, sportclubs in het algemeen) heeft grofweg drie inkomstenbronnen. Contributie, sponsoring en barinkomsten. Iedere club probeert de tweede en derde bron zo hoog mogelijk te krijgen, zodat de eerste laag gehouden kan worden. Als je niet begrijpt dat maandelijks 20 euro storten door leden in de verste verte niet opweegt tegen een goede derde helft, waarbij ook de (supporters van de) tegenstanders nog even lekker blijven hangen, dan begrijp je er inderdaad niet veel van. Nogmaals: dat is niet erg, maar houd die onwetende opmerkingen dan gewoon voor je

Overigens: ik hoef denk ik niemand uit te leggen dat veel mensen niet zo goed zijn in geld uitgeven waar ze niet direct iets voor terug krijgen.
sponsoring gaat wegens Corona sowieso instorten. Dus reken uit je winst.
zie email 27 oktober
  maandag 28 september 2020 @ 15:28:59 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_195306261
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Punaises. Goedkoop en effectief ;)
loopt de ic weer van vol
pi_195306265
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Meen je dit serieus :')
Ja. En ook samen onder het kleine afdakje. Dicht op elkaar.
En nee, het zijn niet allemaal moeders meer tegenwoordig. :P

Ik sloeg het gade vanuit mijn auto. Dan zie je pas echt hoe zo'n groep zich gedraagt. En ik ken veel van die mensen. Het was niet één groot huishouden wat zo dicht op elkaar stond.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195306266
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Bel iemand op. Lees een boek.

Voetbal nodig hebben voor maatschappelijke cohesie :')
We hebben het wel over een verenigingsleven met vele honderdduizenden, misschien wel miljoenen leden. Dat leven dat naast lichamelijke activiteit ook de nodige sociale infrastructuur biedt.

Maar nee allemaal maar een boekje gaan lezen.
  maandag 28 september 2020 @ 15:29:21 #296
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_195306269
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Wat voor jou niet belangrijk is, kan het voor iemand anders wel zijn.

Voetbal is voor mij een uitlaatklep. Zowel in als buiten het veld.
Heel fijn voor je. Heb je nu gewoon even pech en zul je je moeten aanpassen.
pi_195306270
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Sneltesten en meer discipline bij de bevolking is waar ik op hoop op korte termijn. Wellicht tegen beter weten in.
Een betaalbare sneltest binnen 5 min zou je moeten hebben.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_195306273
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef Salina het volgende:

[..]

Woon je in Zeeland dan? Ik dacht in Eindhoven? Of ik ben in de war met een ander.

De campings en hotels zitten het hele najaar nog tot de nok toe vol. Paar weken terug bij mijn ouders nog gelezen in de PZC.
Nederlanders, Belgen, Duitsers. Code oranje voor Zeeland in België lees ik? Hmm...dat wordt weer vervelend voor de toeristische sector dus.
Dat hoop ik wel want ik voel me beledigd :{w.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_195306277
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Reken maar gewoon op maatregelen tot 2022-2023
Lijkt mij toch niet. In 2021 komt er echt wel een vaccin en daarna is het klaar. Er zijn meer dan 100 vaccins in ontwikkeling. De investering is enorm. Dat gaat gewoon lukken ergens in 2021. :Y
pi_195306280
Aan de mensen die vinden dat het rijkelijk laat is dit maatregelenpakket: hebben jullie wel eens gekeken op de sociale media? En nu niet met een reactie als 'facebook :')' komen. Er was twee weken terug echt geen draagvlak voor forse ingrepen. Ondanks dat sommigen twee maanden geleden al klaar waren voor een verdere inperking.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')