De curve is überhaupt nog lang niet daar waar hij in het voorjaar was.quote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef Confetti het volgende:
Dit is de facto de tweede lockdown. Het gaat vast helpen maar de curve zal niet zo hard dalen als de 1e keer. De vraag is of de IC's er nog staan als de golf voorbij is.
Zeer riskant om niet nog harder op de rem te trappen met zon belabberde ziekenhuiscapaciteit.
Ik ook, over 3 weken wordt het strengerquote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Zomer? Ik geef de houdbaarheid van dit pretpakket hoogstens een maand.
Ben bang dat uiteindelijk de oplossing gaat zijn. Wachten op een vaccin is niet het wisselgeld waar je op moet willen wachten.quote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen die tijd is iedereen al lang en breed murw gebeukt. Kun je beter gewoon het virus loslaten want de nevenschade gaat nog vele malen groter zijn dan.
Opa's en oma's kleppen vrolijk mee hoor. Onder een gezamenlijke plu.quote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die moeders moeten ze sowieso hard aanpakken
Wat vind je hier half aan?quote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ze zijn een maand te laat met dichtgooien van alle onnodige zooi.. en nu gaat het dus gewoon wederom half gebeuren.
Bel iemand op. Lees een boek.quote:Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen over voetbal, maar over sociaal-maatschappelijke cohesie.
Dat wordt helemaal onhoudbaar.quote:Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik ook, over 3 weken wordt het strenger
Woon je in Zeeland dan? Ik dacht in Eindhoven? Of ik ben in de war met een ander.quote:Op maandag 28 september 2020 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In de zomer puilde het hier ook uit en het is niet dat we dat enig moment in de cijfers terugzagen. Ook niet toen het drie weken achter elkaar kutweer was. Het is een beetje een dubbel gevoel. De halve provincie draait hier op toeristen maar of je er nu op zit te wachten...
Niet perse meer om onzinnige schijnmaatregelen. Maatregelen moeten zijn voor waar de meeste besmettingen plaatsvinden. Buiten kan je dan een hoop los laten toch?quote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alsof voetbal zo belangrijk is
Echt waarom gaat het altijd over voetbal_!!!
Ik zie graag je bron dat derde helft klemzuipen en massaal hossen een probleem is gebleken. Dom gelul in de ruimte.quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Want? Het gaat toch om geld? Even met de pet rond, maandelijks alle leden een tikkie en ze houden het hoofd wellicht boven water.
Derde helft klemzuipen en hossen massaal is een probleem gebleken.
Wat moet je anders doen?
Misschien alcoholvrij anders maar anders gaat het tich niet.
Groepjes wielrenners zijn altijd een probleem.quote:Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse meer om onzinnige schijnmaatregelen. Maatregelen moeten zijn voor waar de meeste besmettingen plaatsvinden. Buiten kan je dan een hoop los laten toch?
Ouders langs de lijn is net zo min een probleem als groepjes wielrenners of ouders op het schoolplein. Daar zit het em niet in dus pak het dan ook niet aan.
Wat voor jou niet belangrijk is, kan het voor iemand anders wel zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alsof voetbal zo belangrijk is
Echt waarom gaat het altijd over voetbal_!!!
Als de getallen dan nog onhoudbaarder wordt dan rest alleen nog een lockdown ala wuhan....quote:
Waarschijnlijk heb je gelijk maar door de testcapaciteit varen we weer deels blind.quote:Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef galantis het volgende:
[..]
De curve is überhaupt nog lang niet daar waar hij in het voorjaar was.
Punaises. Goedkoop en effectiefquote:Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Groepjes wielrenners zijn altijd een probleem.
Sneltesten en meer discipline bij de bevolking is waar ik op hoop op korte termijn. Wellicht tegen beter weten in.quote:Op maandag 28 september 2020 15:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ben bang dat uiteindelijk de oplossing gaat zijn. Wachten op een vaccin is niet het wisselgeld waar je op moet willen wachten.
De tijd zal het leren wat er gebeurt met de ziekenhuisopnames de komende tijd.
sponsoring gaat wegens Corona sowieso instorten. Dus reken uit je winst.quote:Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie graag je bron dat derde helft klemzuipen en massaal hossen een probleem is gebleken. Dom gelul in de ruimte.
Ik ga het je proberen uit te leggen, tegen beter weten in, maar goed. Een voetbalclub (in het bijzonder, sportclubs in het algemeen) heeft grofweg drie inkomstenbronnen. Contributie, sponsoring en barinkomsten. Iedere club probeert de tweede en derde bron zo hoog mogelijk te krijgen, zodat de eerste laag gehouden kan worden. Als je niet begrijpt dat maandelijks 20 euro storten door leden in de verste verte niet opweegt tegen een goede derde helft, waarbij ook de (supporters van de) tegenstanders nog even lekker blijven hangen, dan begrijp je er inderdaad niet veel van. Nogmaals: dat is niet erg, maar houd die onwetende opmerkingen dan gewoon voor je
Overigens: ik hoef denk ik niemand uit te leggen dat veel mensen niet zo goed zijn in geld uitgeven waar ze niet direct iets voor terug krijgen.
loopt de ic weer van volquote:Op maandag 28 september 2020 15:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punaises. Goedkoop en effectief
Ja. En ook samen onder het kleine afdakje. Dicht op elkaar.quote:
We hebben het wel over een verenigingsleven met vele honderdduizenden, misschien wel miljoenen leden. Dat leven dat naast lichamelijke activiteit ook de nodige sociale infrastructuur biedt.quote:Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Bel iemand op. Lees een boek.
Voetbal nodig hebben voor maatschappelijke cohesie
Heel fijn voor je. Heb je nu gewoon even pech en zul je je moeten aanpassen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wat voor jou niet belangrijk is, kan het voor iemand anders wel zijn.
Voetbal is voor mij een uitlaatklep. Zowel in als buiten het veld.
Een betaalbare sneltest binnen 5 min zou je moeten hebben.quote:Op maandag 28 september 2020 15:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sneltesten en meer discipline bij de bevolking is waar ik op hoop op korte termijn. Wellicht tegen beter weten in.
Dat hoop ik wel want ik voel me beledigdquote:Op maandag 28 september 2020 15:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Woon je in Zeeland dan? Ik dacht in Eindhoven? Of ik ben in de war met een ander.
De campings en hotels zitten het hele najaar nog tot de nok toe vol. Paar weken terug bij mijn ouders nog gelezen in de PZC.
Nederlanders, Belgen, Duitsers. Code oranje voor Zeeland in België lees ik? Hmm...dat wordt weer vervelend voor de toeristische sector dus.
Lijkt mij toch niet. In 2021 komt er echt wel een vaccin en daarna is het klaar. Er zijn meer dan 100 vaccins in ontwikkeling. De investering is enorm. Dat gaat gewoon lukken ergens in 2021.quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Reken maar gewoon op maatregelen tot 2022-2023
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |