Maar het gaat hier niet op juridisch gezien lijkt me. 'Publieke ruimte' is gewoon een verzamelnaam voor zo'n beetje alle plekken die je in principe zo in en uit kunt lopen.quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Een winkel of sportschool is juridisch gezien een privaat object geen publieke ruimte. Een winkelcentrum daarentegen kan wel weer publieke ruimte zijn.
Ik zou niet uitsluiten dat dit het pakket wordt totaan de uitrol van een vaccin. Mogelijkheid tot school, werk en sport en verder maar even niet.quote:Op maandag 28 september 2020 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
De komende tijd mag je toch verwachten dat we een enorme piek gaan zien in de besmettingen en de ziekenhuizen. Dat zou (in theorie) alleen al weken moeten duren, in maart duurde die piek na de lockdown nog een ruime maand.
Voor je dan weer eens aan versoepelen kan gaan denken ben je ruim 2 maanden verder, ik verwacht dit jaar helemaal niet meer eigenlijk
Ware het niet dat je een max hebt aan het aantal reservespelers dat je op mag geven.quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Alvast besproken in de app: publiek dat toch wil komen kijken laten we gewoon een tenue aan doen, zo kunnen ze toch in de dugout plaats nemen als 'reservespeler'.
(bovenstaande is als geintje, voordat iedereen er weer over valt..)
Dat gaan we toch niet echt doen he?quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Meerijden naar uitwedstrijden is wachten in de auto???
Ik hoop toch dat in de zomer de maatregelen weer minder worden en dan volgend najaar weer strenger... Beetje zinloos om dit jaren zo streng te houdenquote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik zou niet uitsluiten dat dit het pakket wordt totaan de uitrol van een vaccin. Mogelijkheid tot school, werk en sport en verder maar even niet.
Reken maar gewoon op maatregelen tot 2022-2023quote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat in de zomer de maatregelen weer minder worden en dan volgend najaar weer strenger... Beetje zinloos om dit jaren zo streng te houden
Dat wordt nu al eigenlijk niet toegelaten (bij mijn club althans).quote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of de trainingen bezoeken van de kids nog wel mag
daar ben ik niet zo'n voorstander van maar heeft niets met corona te makenquote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Benieuwd of de trainingen bezoeken van de kids nog wel mag
Dan krijg je zelfs in calvinistisch Nederland een revolutiequote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik zou niet uitsluiten dat dit het pakket wordt totaan de uitrol van een vaccin. Mogelijkheid tot school, werk en sport en verder maar even niet.
True, jammer jammer..quote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ware het niet dat je een max hebt aan het aantal reservespelers dat je op mag geven.
Tegen die tijd is iedereen al lang en breed murw gebeukt. Kun je beter gewoon het virus loslaten want de nevenschade gaat nog vele malen groter zijn dan.quote:Op maandag 28 september 2020 15:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Reken maar gewoon op maatregelen tot 2022-2023
Mogen ze op schoolpleinen bij basisscholen ook wel in gaan voeren. Mijn god wat een drukte. Zeker met dit miezerige weer. Lekker van die groepjes vaders en moeders onder de paraplu.quote:Op maandag 28 september 2020 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"Al het amateurvoetbal.."
Dat wordt afzetten en ophalen op de club. Meerijden naar uitwedstrijden is wachten in de auto???
Sport is ook maar de vraag, als je bijvoorbeeld traint in een sportschool, of je zit op badminton en er mogen er maar 30 in kunnen er snel wachtrijen ontstaan.quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Zomer? Ik geef de houdbaarheid van dit pretpakket hoogstens een maand.quote:Op maandag 28 september 2020 15:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat in de zomer de maatregelen weer minder worden en dan volgend najaar weer strenger... Beetje zinloos om dit jaren zo streng te houden
Ik denk dat ik meerijouders inderdaad maar leider/standbijhouder/assistent-coach/mental coach maak ofzo.quote:Op maandag 28 september 2020 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Alvast besproken in de app: publiek dat toch wil komen kijken laten we gewoon een tenue aan doen, zo kunnen ze toch in de dugout plaats nemen als 'reservespeler'.
(bovenstaande is als geintje, voordat iedereen er weer over valt..)
Alsof voetbal zo belangrijk isquote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik snap die sportkantines aan banden leggen wel maar geen ouders langs de lijn bij amateurs is wel onzin. Dan valt alles gewoon stil.
Die moeders moeten ze sowieso hard aanpakkenquote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Mogen ze op schoolpleinen bij basisscholen ook wel in gaan voeren. Mijn god wat een drukte. Zeker met dit miezerige weer. Lekker met een groepje vaders en moeders onder de paraplu.
(Ja ik zat in de auto te wachten)
Dit gaat niet alleen over voetbal, maar over sociaal-maatschappelijke cohesie.quote:Op maandag 28 september 2020 15:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alsof voetbal zo belangrijk is
Echt waarom gaat het altijd over voetbal_!!!
Meen je dit serieusquote:Op maandag 28 september 2020 15:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Mogen ze op schoolpleinen bij basisscholen ook wel in gaan voeren. Mijn god wat een drukte. Zeker met dit miezerige weer. Lekker van die groepjes vaders en moeders onder de paraplu.
(Ja ik zat in de auto te wachten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |