quote:Op woensdag 30 september 2020 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puck doet mee bij de vrouwen! Ik schrijf alvast een DNF op
hoe gaan ze haar kwijt spelen voor de mur dan?quote:Op woensdag 30 september 2020 11:28 schreef Mykonos het volgende:
Fietswissel voor podiumkandidaat Ludwig. Trek is ondertussen volle bak aan het rijden, ze zullen wel iets moeten proberen want met Anna naar de muur rijden is garantie op verliezen.
Ja, niet. Boels is daar als ploeg ook te sterk voor denk ik. Maar nogmaals, ze moeten het proberen, anders verliezen ze sowieso.quote:Op woensdag 30 september 2020 11:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
hoe gaan ze haar kwijt spelen voor de mur dan?
quote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
Hofstede? Nee, dit kan niet.
Hij zegt ook dat hij hier eigenlijk helemaal niet zou starten, maar ze hebben renners te weinig bij de ploeg..quote:Op woensdag 30 september 2020 11:53 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]
Hofstede? Nee, dit kan niet.
Jaa microfoontjes bij wielrennersquote:Op woensdag 30 september 2020 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Op de beelden van de NOS van de laatste kilometer hoor je na 1 minuut overduidelijk een van de dames zwaar ademen (kreunen bijna). Lijkt alsof ze rond 1:10 tot een climax komt.
Geluid niet te hard als je op kantoor zit.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-de-waalse-pijl.html
Ben je helderziend ofzo? Je had gewoon gelijk!!quote:Op woensdag 30 september 2020 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Puck doet mee bij de vrouwen! Ik schrijf alvast een DNF op
quote:Op woensdag 30 september 2020 12:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ben je helderziend ofzo? Je had gewoon gelijk!!
2017 was het piekjaarquote:Op woensdag 30 september 2020 12:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ben je helderziend ofzo? Je had gewoon gelijk!!
Ik heb dit nog nooit gehoord andersquote:Op woensdag 30 september 2020 12:29 schreef Zwansen het volgende:
Op de beelden van de NOS van de laatste kilometer hoor je na 1 minuut overduidelijk een van de dames zwaar ademen (kreunen bijna). Lijkt alsof ze rond 1:10 tot een climax komt.
Geluid niet te hard als je op kantoor zit.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-de-waalse-pijl.html
Tegen Mauri? Kansloos.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:04 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ah de Player is live.
Hoe schatten jullie de kansen van Paaschens in?
Nooit overlast van de buren?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gehoord anders
quote:Op woensdag 30 september 2020 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Paaschens wel een echte Nederlander?
Eigenlijk gewoon een Belg, maar ziet zichzelf wel nog als Nederlander zo te lezen.quote:Mathijs Paasschens werd geboren op de Mathenesserlaan in Rotterdam-West. Hij verhuisde op 3-jarige leeftijd met zijn Rotterdamse ouders naar het Belgische Heverlee, onder de rook van studentenstad Leuven. ‘’Ik ben opgegroeid in Leuven, zat er op school en heb er op laag niveau gevoetbald bij OH Leuven en heb gejudood. Ik ben voor de fun met vrienden door de bossen in de Ardennen gaan fietsen. Dat fietsen leek me wel wat en ik heb me als tweedejaars nieuweling ingeschreven bij Olympia-Tienen, een club uit de regio. Nee, ik kom niet uit een wielerfamilie. Mijn ouders hebben altijd veel sporten beoefend en op vakantie gingen we dikwijls skiën of zeilen.’’
De Rotterdammer, die het Vlaams beter beheerst dan het Rotterdams, belandde als tweedejaars junior bij wielerclub Royal Cureghem Sportief. Bij de belofte werd hij opgenomen bij Cyclingteam Home Solution-Soenens. ‘’Ik reed in het begin bij Cureghem mee zonder een aansprekende uitslag neer te zetten. In het tweede jaar mocht ik met mijn ploegleider David Berghmans mee naar Home Solution-Soenens. Het is vanaf dat moment serieuzer geworden met een eigen trainer, Jasper Vaeck, ook mijn huidige trainer. Als derdejaars belofte won ik in Hakendover een kermiskoers. Dat was het begin waarin ik het goede gevoel kreeg en zeven wedstrijden won. Ik werd als eerste Nederlander in 2017 en 2018 kampioen van de Ronde van Vlaams-Brabant en dat terwijl ik in de jeugd niet mocht meedoen.’’
Bij goede resultaten is hij gewoon van ons hoor! Volledig 100% Nederlands bloed, niet zo'n halve als Van Aert.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk gewoon een Belg, maar ziet zichzelf wel nog als Nederlander zo te lezen.
Buitenaardsquote:Op woensdag 30 september 2020 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Picavet én Vanendert, amai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |