dat hangt weer zo vervelendquote:Op woensdag 30 september 2020 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je niet kan zwemmen dan lijkt om je middel mij effectiever
Ik zie jimbo al halverwege de Erasmusbrug hangen want touw te kort en dan zo zwieren als een vogelquote:
WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHquote:Op woensdag 30 september 2020 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie jimbo al halverwege de Erasmusbrug hangen want touw te kort en dan zo zwieren als een vogel
das toch t hele punt van jezelf opknopen...dat je de grond vooral niet raakt?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie jimbo al halverwege de Erasmusbrug hangen want touw te kort en dan zo zwieren als een vogel
Nee van touw om je middel te doen!!quote:Op woensdag 30 september 2020 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das toch t hele punt van jezelf opknopen...dat je de grond vooral niet raakt?
telt dat als het voor zichzelf is?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:34 schreef Flippiee het volgende:
Straks lijkt het nog verkapte doodsverwensing :s :s
Ik twijfel nuquote:Op woensdag 30 september 2020 14:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
telt dat als het voor zichzelf is?
!! Ik geef gewoon mjjn tekortkomingen toe. Itt sommigen anderen die zich superieur wanenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:38 schreef dud0r het volgende:
jij bent blauw, jij hoort dat te weten
banaanvraag van een modquote:Op woensdag 30 september 2020 14:34 schreef Flippiee het volgende:
Straks lijkt het nog verkapte doodsverwensing :s :s
@Justin_Case ze heeft het over jouquote:Op woensdag 30 september 2020 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
!! Ik geef gewoon mjjn tekortkomingen toe. Itt sommigen anderen die zich superieur wanen
ik zou jou nooit willen bannenquote:
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:justin_case ze heeft het over jou
hij is er nog niet aan toe om zover uit de kast te komen dat hij toegeeft in kees te zitten.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef Jimbo het volgende:
Vind het vooral een gemiste kans dat justin_case niet justin_kees heet
heel stiekem?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lief!
[..]
Schoot stiekem door mijn gedachten heen
Ja ik wilde het niet denken maar ik dacht het tochquote:Op woensdag 30 september 2020 14:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij is er nog niet aan toe om zover uit de kast te komen dat hij toegeeft in kees te zitten.
[..]
heel stiekem?
Lolquote:Op woensdag 30 september 2020 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:justin_case ze heeft het over jou
Dan zal er toch een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 30 september 2020 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik wilde het niet denken maar ik dacht het toch
Gast, ongeveer 25% van alle post op fok zijn van jou, en dan vind je het gek dat als je zo spammt mensen het over je hebben?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:17 schreef Justin_Case het volgende:
Kan het een keer niet over mij gaan @:dud0r
Ja.quote:Op woensdag 30 september 2020 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gast, ongeveer 25% van alle post op fok zijn van jou, en dan vind je het gek dat als je zo spammt mensen het over je hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |