Eind oktober al afgelopen.quote:Op woensdag 30 september 2020 07:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg wel en straks ook geen nieuw seizoen
Ja stom......quote:Op woensdag 30 september 2020 07:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Eind oktober al afgelopen.
Nieuwe seizoen gaat niet door (Corona natuurlijk).
Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 september 2020 07:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Het enige programma waar ik voor thuis zou blijven
Ik eet geen blokjes kaas daar begint het alquote:Op woensdag 30 september 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus mayo bij een kroket? Lust je geen mosterd?
Stel je pakt een blokje oude kaas. Doe je daar dan ook mayo bij?
Oh, nep Nederlander!quote:Op woensdag 30 september 2020 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik eet geen blokjes kaas daar begint het al
Ik dacht anders SC'en we zoquote:Op woensdag 30 september 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, nep Nederlander!
Waarom heb je deze post trouwens naar de SC gehaald?
Misschien dat gedeelte Wat is het voordeel om jouw kersttrui te kopen bij Superfout? onder apart kopje te zetten?quote:Op woensdag 30 september 2020 14:12 schreef Jimbo het volgende:
Mag ik jullie mening trouwens even vragen om deze lekkere foute kersttrui uit de nieuwe collectie:
https://www.superfout.nl/product/corona-kersttrui/
Iemand nog op/aanmerkingen hoe ik shit makkelijker, mooier of iets kan maken? Ben nu toch aan de sites bezig, dus alle feedback is welkom.
quote:Op woensdag 30 september 2020 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken, om eerlijk te zijn, zijn de teksten meer voor google dan voor de mensen
aidsquote:
Ook echt blij dat ik nooit de content marketing in gegaan ben, ik denk dat ik mijzelf nu allang aan de Erasmus brug gehangen had.quote:
Ik weet niet eens wat dat inhoudt.quote:Op woensdag 30 september 2020 14:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ook echt blij dat ik nooit de content marketing in gegaan ben, ik denk dat ik mijzelf nu allang aan de Erasmus brug gehangen had.
nou dat je een touw om je nek doet en van de erasmusbrug springt Duhquote:Op woensdag 30 september 2020 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat inhoudt.
Als je niet kan zwemmen dan lijkt om je middel mij effectieverquote:Op woensdag 30 september 2020 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
nou dat je een touw om je nek doet en van de erasmusbrug springt Duh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |