jaquote:Op dinsdag 29 september 2020 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezellig in de koude maanden
[..]
Ik heb geen seks voor het huwelijk
[..]
Wel al één aan de haak geslagen?
Is dat dan een andere dame dan met wie je naar Tokio was geweest?quote:Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaEcht al in februari ofzo
een hele leuke zelfs....
Jij nog vast aan die van jou of heb je hem inmiddels ingeruild voor 4 honden erbij?
Leugens jij was een volle damequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
Kijk ik heb al wat kerstversiering hangen[ afbeelding ]
Zie je, dit doet FEE met ons.sinds feb al omgquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaEcht al in februari ofzo
een hele leuke zelfs....
Jij nog vast aan die van jou of heb je hem inmiddels ingeruild voor 4 honden erbij?
Ja, die besloot begin vorig jaar opeens dat ik niet tof genoeg voor dr was ofzoquote:Op dinsdag 29 september 2020 18:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is dat dan een andere dame dan met wie je naar Tokio was geweest?
Liefquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens jij was een volle dame
[..]
Zie je, dit doet FEE met ons.sinds feb al omg
Nog altijd samen
Ahw wel naar......maar gelukkig heb je weer een lieverd gevondenquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, die besloot begin vorig jaar opeens dat ik niet tof genoeg voor dr was ofzo
vorig jaar kerst was dan ook niet heel boeiendDe goorste spareribs van de afhaal turk ooit op... toen wist ik het zeker, ik moest weer op zoek
Alleen op de momenten dat ik me zo identificeerquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugens jij was een volle dame
[..]
Zie je, dit doet FEE met ons.sinds feb al omg
Nog altijd samen
Zeker, topwijf dit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw wel naar......maar gelukkig heb je weer een lieverd gevonden
Tgenwoordig mag datquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen op de momenten dat ik me zo identificeer
Dan is het wel echt ware liefdequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zeker, topwijf dit.
Sinds ik dr ken pas 3 dagen zonder gezeten ofzoDat corona helpt daar wel bij....
Ze had eerst geen thuiswerkplek dus had gezegd van yo, ik gooi wel een oude pc neer en succes..en well, she never left.
En flippiee doet net alsof dat niet zo isquote:
Geloof ik niet in, tenzij het met flippie isquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan is het wel echt ware liefde![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
En flippiee doet net alsof dat niet zo is
Ohquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geloof ik niet in, tenzij het met flippie is
[..]die leeft nog in 1989 ofzo. Iedereen weet dat je tegenwoordig geen vooroordelen meer mag hebben
#sneeuwvlok
Anders had ik met first dates mee gedaan, lijkt me ook geweldig.quote:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 29 september 2020 19:35 schreef Jimbo het volgende:
die leeft nog in 1989 ofzo. Iedereen weet dat je tegenwoordig geen vooroordelen meer mag hebben
#sneeuwvlok
Flippie speelt zeker ook nog harry potterquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Dacht dat dit een veilige plek was maar helaas
Zit zeker uit te kijken naar die Harry Potter RPGquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Flippie speelt zeker ook nog harry potter
ik wel eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit zeker uit te kijken naar die Harry Potter RPG
Ik heb nog nooit een HP boek gelezen of film gezienquote:Op dinsdag 29 september 2020 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wel eigenlijk
hoop op een kerst 2021 release, dan kunnen we ook de films kijken
quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een HP boek gelezen of film gezien
Ouiiii niks mis meequote:Op dinsdag 29 september 2020 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lief![]()
Dat gaan feestdagen vol schoonfamilie worden dus?
Ik vind dat te nieuwerwetsquote:Op dinsdag 29 september 2020 19:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
En flippiee doet net alsof dat niet zo is
Er komt een harry potter rpg?quote:Op dinsdag 29 september 2020 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zit zeker uit te kijken naar die Harry Potter RPG
quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiii niks mis mee
Bij jou ook
[..]
Ik vind dat te nieuwerwetsje lijkt wel zo'n wijf dat continu verandert van mening
[..]
Er komt een harry potter rpg?
Dat soort gedrag als mod vertonen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiii niks mis mee
Bij jou ook
[..]
Ik vind dat te nieuwerwetsje lijkt wel zo'n wijf dat continu verandert van mening
[..]
Er komt een harry potter rpg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |